Lijf & Lijn alle pijlers

Zijn tattoos tokkie?

17-04-2019 16:39 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 40+
Geen typische doorsnee vrouw van die leeftijd. Ik heb vrij veel tatoeages maar ik heb gestudeerd en werk op wo niveau. Er heerst nog een enorm vooroordeel en taboe op tatoeages. Ik heb behalve tattoos ook een aantal piercings.
Hoe denken jullie hierover en waarom?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-04-2019 16:53
TO bewijst dat tegendeel zelf al.

Ik heb zelf geen tatoeages en behalve oorbellen geen piercings. Ik vind maar weinig tatoeages mooi en vooral niet blijvend mooi. Ik vind het maar bij bepaalde personen mooi die de tatoeage ook goed verzorgen. Maar hoe je functioneert of hoe slim je bent is niet afhankelijk van deze zaken. Ik denk wel dat er bepaalde deuren voor je gesloten kunnen blijven en dan denk ik aan traditionele sectoren zoals bepaalde banken en verzekeraars waar het in het klantcontact en hoger management not done is.
Onzin! Ik werk in één van die sectoren!
Tattooaddict87 schreef:
17-04-2019 19:00
Onzin! Ik werk in één van die sectoren!
Heb je klantencontact en draag je korte mouwen in de zomer ?
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=sjiek+ta ... R-tqPPXwkM


Sjieke “ fuck you tattoo “
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-04-2019 18:53
ja maar het blijft er wel nep uitzien
https://www.chiquetattoos.nl/metallic-t ... nspiratie/

Mooie nepperds
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar allesbehalve classy. Wel medelijden met die twee knullen, je ziet aan alles af dat ze onder enige dwang de meuk poseren voor de webshop van mams/tante/zus/vriendin.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral erg gewoontjes. Het is de laatste jaren echt een ding voor dames van middelbare leeftijd geworden.
Alle reacties Link kopieren