Lijf & Lijn alle pijlers

Zijn tattoos tokkie?

17-04-2019 16:39 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 40+
Geen typische doorsnee vrouw van die leeftijd. Ik heb vrij veel tatoeages maar ik heb gestudeerd en werk op wo niveau. Er heerst nog een enorm vooroordeel en taboe op tatoeages. Ik heb behalve tattoos ook een aantal piercings.
Hoe denken jullie hierover en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-04-2019 19:43
In Nederland rust een groot taboe op tattoos. En we zijn blijkbaar ook het centrum van vrouwenhandel tegenwoordig.
O, koel, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
17-04-2019 19:48
maar de straat zit wel in me bloed.
Gauw een tetanus prik gaan halen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-04-2019 19:43
In Nederland rust een groot taboe op tattoos..
Gierige , bekrompen, behoudende Calvinisten. Zit in ons DNA.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb zelf geen tattoos en hoef er ook geen, wel na jaren dubben overigens. Maar nee, ik denk niet dat ik er gelukkiger van word. Bij een tattoo heb ik héél vaak: dat is mooi, maar dat dan als plaatje aan de muur, met een lijstje erom. Nooit bijzonder genoeg om op je lijf te vereeuwigen.

Echt tattoo's die ik mooi vind omdat het een tattoo is, zie ik bar weinig. De ene die ik afgelopen weekend zag was er eentje voor het eerst in jaren dat ik dacht: dat is gaaf. Maar die man had een mooie collectie duidelijk gedaan door een goede artiest en was een prachtig geheel. Hij had er ook het lijf voor, mooi gevormd slank, niet behaard, niet te gespierd, geen vetjes. Als bonus had hij ook een leuk hoofd. ;-) (was in het zwembad, dus vandaar dat ik zoveel heb kunnen zien)
Alle reacties Link kopieren