Mode & Beauty alle pijlers

1 dag als vrouw

03-10-2017 00:38 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik wil graag ontdekken hoe het is om vrouwenkleren te dragen en opgemaakt te worden ook hoor je vaak van dames dat op hakjes lopen niet makkelijk is dat wil ik graag ook een keer doen
Wie wil mij daar mee helpen
Ik ben 25 en heb een auto en pas maatje 36 en 38 en ik heb schoenmaat 39

Groeten rody
Rody01990 schreef:
03-10-2017 14:48
Ik heb al een pruik en nepborsten
Voor die ene keer? Duur grapje.

Absoluut niet lullig bedoeld, maar weet je heel zeker dat het niet toch meer is dan alleen maar voor één keer willen zien hoe je er uitziet als vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit make up op gehaf enzo en op hakken gelopen en een skinny jeans of jurk aangehad dat wil ik graag ervaren
Alle reacties Link kopieren
Rody01990 schreef:
03-10-2017 15:18
Ik heb nog nooit make up op gehaf enzo en op hakken gelopen en een skinny jeans of jurk aangehad dat wil ik graag ervaren
Dat is nog geen antwoord op de vraag waarom je dan wel een pruik en nepborsten hebt aangeschaft.

En skinny's zijn er toch ook voor mannen. Lopen hier helaas genoeg mannelijke collega's in rond. Ik hou er niet van.
Rody01990 schreef:
03-10-2017 15:18
Ik heb nog nooit make up op gehaf enzo en op hakken gelopen en een skinny jeans of jurk aangehad dat wil ik graag ervaren
Dat kan zonder dat er een vrouw bij is. Waar is die vrouw voor?
Alle reacties Link kopieren
groenebroek schreef:
03-10-2017 15:27
Dat is nog geen antwoord op de vraag waarom je dan wel een pruik en nepborsten hebt aangeschaft.

En skinny's zijn er toch ook voor mannen. Lopen hier helaas genoeg mannelijke collega's in rond. Ik hou er niet van.
Omdat ik een keer een mega mindy pak heb gekocht voor weinig
Rody01990 schreef:
03-10-2017 15:45
Omdat ik een keer een mega mindy pak heb gekocht voor weinig
Oooooh. Vandaar.
Nou, ga naar de Primark, want daar kan je ook voor weinig kleding kopen. Geef je het als je het één keer hebt gedragen aan een goed doel en dan heb je er nog een goede daad mee gedaan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat pak Nog steeds:)
Rody01990 schreef:
03-10-2017 17:18
Ik heb dat pak Nog steeds:)
Ehm...ja, maar da's niet iets waar de gemiddelde volwassen vrouw in gaat rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
Bestel de hele meuk bij Wehkamp, pas het, maak een paar selfies en stuur het weer terug.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik ga liever bij iemand langs die het in de kast heeft hangen
Rody01990 schreef:
03-10-2017 18:00
Ik ga liever bij iemand langs die het in de kast heeft hangen
Ja, liever. Maar de wereld draait niet om jou en we staan niet allemaal klaar om het jou naar de zin te maken. Je zou een compromis moeten sluiten en dus in je up op zoek gaan naar kleding, of een vriendin/familie lid mee vragen. Onbekende vrouwen via een forum gaan hier niet zomaar op in, logisch. Want wij kennen je niet, misschien ontpop jij je na een ontmoeting wel tot creepy stalker, weten wij veel. Het is een risico en een vrouw vinden die dat risico wil lopen puur om jou een plezier te doen is klein.
Sereia schreef:
03-10-2017 18:09
Ja, liever. Maar de wereld draait niet om jou en we staan niet allemaal klaar om het jou naar de zin te maken. Je zou een compromis moeten sluiten en dus in je up op zoek gaan naar kleding, of een vriendin/familie lid mee vragen. Onbekende vrouwen via een forum gaan hier niet zomaar op in, logisch. Want wij kennen je niet, misschien ontpop jij je na een ontmoeting wel tot creepy stalker, weten wij veel. Het is een risico en een vrouw vinden die dat risico wil lopen puur om jou een plezier te doen is klein.
Je bent me net voor. Dit dus.
Rody01990 schreef:
03-10-2017 18:00
Ik ga liever bij iemand langs die het in de kast heeft hangen
Dus gaat het je blijkbaar toch om iets anders dan gewoon een keer die kleding dragen.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken schreef:
03-10-2017 18:11
Je bent me net voor. Dit dus.
Ik vindt het wel wat vergezocht om dat te denken ik had echt gehoopt dat iemand er de lol van had ingezien om van mij een meisje te maken voor heel even
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch niet serieus verwachten dat er een wildvreemde vrouw er de lol van in ziet om een wildvreemde man in huis te sleuren? Hem op te maken (met haar make-up?) haar kleding en schoenen aan te laten trekken om vervolgens te horen: dank je wel en weer weg te gaan?

Overigens is dit gewoon een oproepje en daar hebben we een aparte pijler voor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Rody01990 schreef:
03-10-2017 18:17
Ik vindt het wel wat vergezocht om dat te denken ik had echt gehoopt dat iemand er de lol van had ingezien om van mij een meisje te maken voor heel even
Heb jij echt niks meegekregen van de huidige genderneutraal trend? Je wordt geen "meisje" van het lenen van andermans kleding, schoenen en make up en neptieten. Ook niet voor heel even.
Als je het doet doe het dan goed. Gooi er wat geld tegenaan bij iemand die dit soort dingen vaker doet.
Zo halfslachtig ik weet niet of dit echt is wat je gaat brengen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Rody01990 schreef:
03-10-2017 18:17
Ik vindt het wel wat vergezocht om dat te denken ik had echt gehoopt dat iemand er de lol van had ingezien om van mij een meisje te maken voor heel even
Ja daar kan een vriendin of nicht vast wel de lol van inzien. Het is een vreemd oproepje en het is logisch dat vrouwen niet zomaar op zo'n verzoek in gaan. Dat jij dat niet kan begrijpen doet bij mij al alarmbellen afgaan.
Rody01990 schreef:
03-10-2017 18:17
Ik vindt het wel wat vergezocht om dat te denken ik had echt gehoopt dat iemand er de lol van had ingezien om van mij een meisje te maken voor heel even
Echt? Je begrijpt serieus niet dat vrouwen er niet zomaar klakkeloos op ingaan om een wildvreemde in hun huis, slaapkamer, in hun kleding, toe te laten? Gewoon, omdat dat sowieso niet erg slim is om te doen?

Weet je, als het echt alleen maar om een lolletje gaat kun je dat een vriendin toch ook gewoon zo zeggen en dan samen een hoop lol trappen.

Dit werkt niet.
Hè dames, wat een eensgezindheid :flirting:
Grobbekuiken schreef:
03-10-2017 18:26
Hè dames, wat een eensgezindheid :flirting:
Nou inderdaad zeg! :-P
Alle reacties Link kopieren
Misschien even prettig als je uitlegt waarom je dit wilt. Met antwoorden met: "gewoon" komt mijn tienerdochter al niet weg.

Je wil met een vreemde vrouw afspreken, je hebt een pruik, nepborsten...., wie zegt dat je geen rukker bent? Waarom geil je op je verkleden als een vrouw? Als je er niet op geilt, waarom dan verkleden?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij 1 keer verkleed op een foute party als mega mindy had er toen en pruik en nep borsten bij ik ben geen rukker alleen wil ik graag ervaren hoe dat zit en aanvoelt en hoe lastig of makkelijk je op hakken wegloopt en hoe ik er uit zou zien met make up
Alle reacties Link kopieren
Wat let je dan? Koop vrouwenkleren en hakken en leef je uit. Daar heb je niemand bij nodig ijkt me.
Ab imo pectore
Waarom moet het bij de ander?
Waarom ga je niet in op suggesties als zelf kopen en terugbrengen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven