Mode & Beauty alle pijlers

1 dag als vrouw

03-10-2017 00:38 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik wil graag ontdekken hoe het is om vrouwenkleren te dragen en opgemaakt te worden ook hoor je vaak van dames dat op hakjes lopen niet makkelijk is dat wil ik graag ook een keer doen
Wie wil mij daar mee helpen
Ik ben 25 en heb een auto en pas maatje 36 en 38 en ik heb schoenmaat 39

Groeten rody
Tarlin schreef:
03-10-2017 03:16
You said it.De ironie.
Wat dan?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
03-10-2017 10:23
Wat dan?
Wat bedoel je
Rody01990 schreef:
03-10-2017 10:29
Wat bedoel je
Is niet tegen jou.


Waarom een vreemde vaneen forum ipv een bekende of een personal shopper?
Meestal zijn dit oproepjes van mannen die ergens tijds het shoppen willen sjorren.
Alle reacties Link kopieren
Dar is niet wat ik wil ik wil het alleen ervaren
Rody01990 schreef:
03-10-2017 10:34
Dar is niet wat ik wil ik wil het alleen ervaren
Zalando.nl
Ik vind het wel een leuk idee. We hebben alleen niet dezelfde maten. Ik denk dat je met een uurtje niet genoeg hebt. Je vraagt dus best wel wat van de ander qua tijd. Ook qua gastvrijheid trouwens.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
03-10-2017 10:44
Ik vind het wel een leuk idee. We hebben alleen niet dezelfde maten. Ik denk dat je met een uurtje niet genoeg hebt. Je vraagt dus best wel wat van de ander qua tijd. Ook qua gastvrijheid trouwens.
Lijkt me super welke maat heb jij dan
En welke plaats woon je
Rody01990 schreef:
03-10-2017 11:10
Lijkt me super welke maat heb jij dan
En welke plaats woon je
Volgens mij begrijp je mijn post niet. Mijn kleding past jou niet. Dat is zinloos.
Rody01990 schreef:
03-10-2017 10:34
Dar is niet wat ik wil ik wil het alleen ervaren
Probeer eens duidelijk uit te leggen wat jij precies wil ervaren en hoopt te vinden. Aandacht, vriendschap, bewondering? Het draait niet zomaar om kleding kennelijk. In ieder geval klink je vaag in je bedoelingen en ik zou het iedereen afraden om op zo'n bericht op het internet, op een forum, in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
nou vooruit, ik wil wel gaatjes in je oren schieten voor honderd euro
laten we ergens langs de snelweg afspreken...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Sereia schreef:
03-10-2017 11:35
Probeer eens duidelijk uit te leggen wat jij precies wil ervaren en hoopt te vinden. Aandacht, vriendschap, bewondering? Het draait niet zomaar om kleding kennelijk. In ieder geval klink je vaag in je bedoelingen en ik zou het iedereen afraden om op zo'n bericht op het internet, op een forum, in te gaan.
Ik wil gewoon de ervaring opdoen hóe ziet ziet het eruit ik met make up enzo jammer dat je het iedereeen zit af te raden en je het mij niet gunt
Rody01990 schreef:
03-10-2017 12:12
Ik wil gewoon de ervaring opdoen hóe ziet ziet het eruit ik met make up enzo jammer dat je het iedereeen zit af te raden en je het mij niet gunt
Waarom heb je daar dan een ander voor nodig?
Ervaren hoe het is om een jurk aan te hebben kan prima zonder iemand erbij.
Alle reacties Link kopieren
ik gun het je best, ik gun je alleen ook dat je zelf wat doet

volgens mij wil je geen vrouw zijn ervaren maar meer prinses spelen

en zelfs een prinses moet er harder voor werken
Lorem Ipsum
Als het maar voor één keertje is, zonder speciale reden, wat let je dan om een vrouw uit je vriendenkring te vragen?

Het feit dat je zomaar met een totaal onbekende wil afspreken voor een verkleed- en schilderpartijtje komt op mij ook niet echt koosjer over.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken schreef:
03-10-2017 12:27
Als het maar voor één keertje is, zonder speciale reden, wat let je dan om een vrouw uit je vriendenkring te vragen?

Het feit dat je zomaar met een totaal onbekende wil afspreken voor een verkleed- en schilderpartijtje komt op mij ook niet echt koosjer over.
Ik wil niet dat ze rare dingen gaan denken
Alle reacties Link kopieren
Rody01990 schreef:
03-10-2017 12:44
Ik wil niet dat ze rare dingen gaan denken
En ik hoopte dat iemand hier de lol er wel van inzag
Rody01990 schreef:
03-10-2017 12:12
Ik wil gewoon de ervaring opdoen hóe ziet ziet het eruit ik met make up enzo jammer dat je het iedereeen zit af te raden en je het mij niet gunt
Ik gun het je zeker wel! Ik heb zelf meerdere mannen, travestieten, opgemaakt en mee pruiken en kleding uitgezocht.
Dat is heel leuk, want normaal shop ik nooit voor pruiken, dus ik snap je ervaring omdat het shop gebied nieuw voor je is en je zoiets met een (andere?) vrouw wil doen.
Maar die mannen waarmee ik dit doe kende ik al. Dat zijn al vrienden. Daarom doe ik dat.
En in die volgorde hoort het ook wel zo te gaan. Ik ga ook niet shoppen met een onbekende vrouw.

Dus op deze manier vissen op internet gaat je denk ik niet ver brengen.
Alle reacties Link kopieren
Hoop er wel op
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een pruik en nepborsten
Rody01990 schreef:
03-10-2017 14:27
Hoop er wel op
O.
Rody01990 schreef:
03-10-2017 14:48
Ik heb al een pruik en nepborsten
Dan kan je ook zelf kleding kopen.
Waarom moet er een onbekende vrouw mee?
Alle reacties Link kopieren
Maar ik wil niet kopen gewoon 1 x even aandoen
Rody01990 schreef:
03-10-2017 14:59
Maar ik wil niet kopen gewoon 1 x even aandoen
Zalando.nl
Kan je het weer terugsturen.

Wat is de rol van die vrouw die er bij moet zijn?
Woon je samen of nog thuis?
Alle reacties Link kopieren
En toch heb je al wel een pruik en nepborsten gekocht?
Dat kost toch ook geld voor die ene keer.

Dan kun je toch ook nog wel 20euro missen voor een jurkje en een panty/legging bij de (ik roep maar iets) Zeeman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven