Mode & Beauty alle pijlers

1 dag als vrouw

03-10-2017 00:38 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik wil graag ontdekken hoe het is om vrouwenkleren te dragen en opgemaakt te worden ook hoor je vaak van dames dat op hakjes lopen niet makkelijk is dat wil ik graag ook een keer doen
Wie wil mij daar mee helpen
Ik ben 25 en heb een auto en pas maatje 36 en 38 en ik heb schoenmaat 39

Groeten rody
safrat schreef:
03-10-2017 18:45
Waarom moet het bij de ander?
Waarom ga je niet in op suggesties als zelf kopen en terugbrengen?
Dat vind hij zonde van het geld want daarna moeten de kleren weggegooid worden en hij wil het ook ervaren met makeup en hakken en dat niet allemaal moeten kopen. Hij wil een volle kleding en schoenenkast tot beschikking en het liefst een salon tafel met makeup erbij, met 1 of 2 vrouwen aanwezig als publiek. Narcistisch gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Sereia schreef:
03-10-2017 18:52
Dat vind hij zonde van het geld want daarna moeten de kleren weggegooid worden en hij wil het ook ervaren met makeup en hakken en dat niet allemaal moeten kopen. Hij wil een volle kleding en schoenenkast tot beschikking en het liefst een salon tafel met makeup erbij, met 1 of 2 vrouwen aanwezig als publiek. Narcistisch gebeuren.
Je vat het wel Mooi samen
Die 2 dames zouden zijn zodat de dames het minder spannend vinden een vreemde jongen en die andere dingen lijkt mij inderdaad mooi om te mogen gebruiken en het is niet zo dat ik dat gratis wil gebruiken ik wil daar ook best voor betalen alleen hou ik niet van bestellen en thuis doen en kan ik zelf ook geen make up op doen
Rody01990 schreef:
03-10-2017 20:01
Je vat het wel Mooi samen
Die 2 dames zouden zijn zodat de dames het minder spannend vinden een vreemde jongen en die andere dingen lijkt mij inderdaad mooi om te mogen gebruiken en het is niet zo dat ik dat gratis wil gebruiken ik wil daar ook best voor betalen alleen hou ik niet van bestellen en thuis doen en kan ik zelf ook geen make up op doen
Haal dan spullen bij de kringloop of jat wat uit de kast van je moeder. Wat een raar iets om er vrouwen bij te willen.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen hun de make up doen
Zoek Youtubetutorials en leer het zelf. Zo leren de meiden van tegenwoordig ook hoe ze make up moeten opdoen. Buiten dat is het zo onhygiënisch als wat om make up te delen. En met vriendinnen vind ik dat dan nog wat anders, maar met een wildvreemde delen? Neem lekker je eigen make up mee...
Rody01990 schreef:
03-10-2017 22:28
Kunnen hun de make up doen
Ga naar een visagist.
Alle reacties Link kopieren
TO
Jij bestelt die dameskleren gewoon en vermeldt hier wanneer je selfies gaat plaatsen,dan heb je publiek en voel jij je even de diva. Tenslotte zien we de Kardashians ook nooit i.r.l., zo kun jij je even een prinsesje voelen. Lippenstiftje en nagellak haal je super goedkoop bij Kruidvat of Action.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
YouTube is your answer!
Zeker voor wat betreft make-up tips.
Check bijv. Manny Mua en Patrick Star.
.
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook graag 1dag als meisje door het leven wilen iemand die het leuk vind om me daar bij te helpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven