Mode & Beauty alle pijlers

32 en een vlecht.

14-09-2012 13:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net 32 geworden en draag mijn haar elke dag in een vlecht. Maar past dat eigenlijk nog wel bij mijn leeftijd?
Leest mee.

Waarom niet eigenlijk? Als het nou twee vlechtjes zouden zijn, zoals die o zo guitige schoolmoeders, zou ik nee zeggen Maar 1 vlecht is toch heel volwassen?
Waarom niet?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben 37 en wilde eens een poging gaan doen een mooie vlecht te maken bij mezelf. Dus als dat leeftijdsgebonden is loop ik zo voor lul!
Nooit geweten dat het eventueel niet bij een 32-jarige zou passen.

Dus van mij mag je rustig die vlecht blijven maken elke dag.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oeps, ik heb altijd twee vlechten. Ik vlecht mijn haar voor altijd in een franse vlecht naar achteren. En dan onderlangs nog een keer om dat ik zoveel haar heb. En dan laat ik de rest lekker hangen.
Here I am - now what are your other two wishes...
Heb jij de interne memo gemist dat je je vlecht met 31,5 jaar dient af te knippen?
quote:achnein schreef op 14 september 2012 @ 13:54:

Leest mee.

Waarom niet eigenlijk? Als het nou twee vlechtjes zouden zijn, zoals die o zo guitige schoolmoeders, zou ik nee zeggen Maar 1 vlecht is toch heel volwassen?Ja nou mede ook vanwege de 2 vlechtjes. Want daar loop ik dus echt al jaren NIET meer mee. Maar omdat ik dat dus al helemaal niet meer vind kunnen vroeg ik me af of eentje dan eigenlijk niet precies het zelfde overkomt op anderen als 2.
ik vind het gewoon kunnen hoor. vind wel dat een strakke nette vlecht in combinatie met bepaalde kleding een beetje een soort 'paardenmeisje' look kan oproepen. opzich ook niks mis mee maar persoonlijk houd ik daar niet van. maar dat heeft niks met leeftijd te maken.
Ik ben een stukje ouder dan jij, en heb haar tot op mijn bips.

Ja, ik draag een vlecht, naar 1 kant.

Staat prachtig.

Voor mijn leeftijd, vind ik los niet meer kunnen, maar voor jouw leeftijd, ? Prima, hoor!

32 is het nieuwe 22, Toch?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
1 vlecht prima, 2 vlechten vind ik minder. Iets te kijk-mij-eens-jong-en-gek-doen.
Vlecht

Zo draag ik mijn vlechten, maar dan achter los
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:Fame schreef op 14 september 2012 @ 13:55:

Waarom niet?Ja . Geen idee eigenlijk. De meesten die ik ken van mijn leeftijd hebben allemaal zo,n pittige Bob.. Behalve ik. Ik loop rond met een vlechtje.
Ik vlecht mijn haar altijd als ik ga sporten, tja en ben toch al weer wat jaartjes ouder.

Prachtig...........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:cherryoncream schreef op 14 september 2012 @ 13:59:

[...]

Ja . Geen idee eigenlijk. De meesten die ik ken van mijn leeftijd hebben allemaal zo,n pittige Bob.. Behalve ik. Ik loop rond met een vlechtje.Een pittige Bob ?, nou dat kan de rest van je leven nog.
Aan allebei de kanten een vlecht, ja dat kan niet meer op die leeftijd vind ik, maar 1 vlecht in het midden? Daar is toch niks mis mee? Heb ik altijd als ik aan het werk ben.
Haar tot je billen vind ik dan wel weer vreschelijk trouwens
Dames van in de negentig gezien met een prachtige vlecht. (En ook met knalrode lippenstift btw. Geweldig, wat een voorbeeld!)
Nou, ik heb mijn haar wel laten knippen, rond mijn 25ste. Ik was die eeuwige vlecht gewoon spuugzat en wilde wel eens wat anders.

Maar als jij die vlecht prima vindt, lekker zo laten.
Lekker doen.

Ik vind dat je je zelf prettig moet voelen bij je kapsel en je eigenlijk niks moet aantrekken van wat een ander er van vindt...
ik ben ook 32 en ... ja ik heb ook een vlecht nu
quote:Anna37 schreef op 14 september 2012 @ 14:02:

Dames van in de negentig gezien met een prachtige vlecht. (En ook met knalrode lippenstift btw. Geweldig, wat een voorbeeld!)Mijn oma is in haar hele leven nooit naar de kapper geweest. Ze is 91 geworden. Prachtig haar, wat heb ik dat vaak gekamd en gevlochten Geen rode lippenstift trouwens.
Hoe doe je dat zelf vlechten?

Ben ook 32, haar bijna tot mn billen, maar zelf een vlecht erin doen, lukt me nooit. Anders had ik het ook wel gedaan.

Dus ja, ik vind het best kunnen
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Yraatje schreef op 14 september 2012 @ 14:03:

Lekker doen.

Ik vind dat je je zelf prettig moet voelen bij je kapsel en je eigenlijk niks moet aantrekken van wat een ander er van vindt...Dit dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven