Mode & Beauty alle pijlers

32 en een vlecht.

14-09-2012 13:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net 32 geworden en draag mijn haar elke dag in een vlecht. Maar past dat eigenlijk nog wel bij mijn leeftijd?
quote:ShamRock schreef op 14 september 2012 @ 13:59:

Vlecht

Zo draag ik mijn vlechten, maar dan achter losWow, mooi! Kan je dat zelf, en hoe? Ik krijg het wel voor elkaar om 'normaal' in te vlechten, maar zoiets mislukt steeds.
quote:cherryoncream schreef op 14 september 2012 @ 13:59:

[...]

Ja . Geen idee eigenlijk. De meesten die ik ken van mijn leeftijd hebben allemaal zo,n pittige Bob.. Behalve ik. Ik loop rond met een vlechtje.volgens mij zijn de mannen van vrouwen met een pittige bob, allemaal stiekum teleurgesteld.
Dat ligt er aan, als het zo'n strakke gereformeerde vlecht is niet. maar dat vind ik sowieso vreselijk, of je nou 15 bent of 32.

Maar gewoon een nonchalante vlecht, niets mis mee.
Ik ben bijna even oud als jij. En draag m'n haar vaak zo:

Ach ik ben nu 25 en draag mijn haar (halverwege mijn rug) nog steeds vaak in een vlecht (vaak wel naar 1 kant een beetje toe, dus bovenaan in het midden beginnen en eindigen aan 1 kant)Zoiets

En anders los.. en soms een paardenstaart of knot.

Het enige wat ik niet meer vind kunnen voor mijzelf is een diadeem
quote:missy_acy schreef op 14 september 2012 @ 14:08:

Ik ben bijna even oud als jij. En draag m'n haar vaak zo:

[img]http://www.girlscene.nl/images/library/ ... lecht1.jpg[/img]Hé ik ook grappig!
als je er zo'n grote ovale haarknip bij draagt of zo'n dik frummelelastiek: NEE.

Maar een vlecht kan best mooi zijn. Alleen elke dag....misschien wel een tikje refo. Doe je nooit eens wat anders met je haar?

Een bob is sowieso sexloos.
quote:lilalinda schreef op 14 september 2012 @ 14:07:

[...]

volgens mij zijn de mannen van vrouwen met een pittige bob, allemaal stiekum teleurgesteld.Waarin? In hun vrouw? In hun relatie? In het leven? In de kapper van hun vrouw?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het niet mooi, zeker niet bij vrouwen ouder dan pak-hem-beet 12 maar wat kan jou het schelen joh. Als jij je er maar prettig bij voelt toch! Misschien vind jij mijn haar ook wel stom.

Bijzondere vlechten, zoals zo'n Franse vlecht, vind ik wel mooi trouwens, maar zo'n simpele enkele achterop het hoofd niet.
quote:DeKenau schreef op 14 september 2012 @ 14:09:

Een bob is sowieso sexloos.http://boblijn.blogspot.nl/2010/02/boblijn-kapsel.html

Een lekker wijf kan d'r kop kaalscheren en dan is het nog een lekker wijf.

Ben je geen lekker wijf word je dat ook niet van een perfect sexy kapsel.
Grappig.. Alsof ik bij de APB (Anonieme Pittige Bob) ben!

Ik ben Suhke ben 32 en heb sinds kort mn haar afgeknipt in een pittige bob!

Voorheen toen ik 31 was had ik wel eens een vlecht!

Vriend is overigens errug blij met mn pittige bob!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2012 @ 14:10:

[...]

Waarin? In hun vrouw? In hun relatie? In het leven? In de kapper van hun vrouw?In dat hun vrouw nu geen lang haar meer heeft. Lekker wijf, blijft een lekker wijf. Maar een gewone vrouw wordt mooier van lang haar.
quote:lilalinda schreef op 14 september 2012 @ 14:16:

[...]

In dat hun vrouw nu geen lang haar meer heeft. Lekker wijf, blijft een lekker wijf. Maar een gewone vrouw wordt mooier van lang haar.En daarmee ga je er vanuit dat lang haar bij iedere vrouw mooi staat. Ik kan je vertellen dat dit echt niet het geval is, ik knap er in ieder geval niet van op als ik m'n haar lang heb.
quote:suhke schreef op 14 september 2012 @ 14:15:

Grappig.. Alsof ik bij de APB (Anonieme Pittige Bob) ben!

!

Sommige dingen zijn op dit forum Not Done; bob kapsels ( iedereen hier gaat naar hele dure, hele moderne kapperszaken ) , kleding die in de mode is ( iedereen hier is een trendsetter ) , een opleiding lager dan een HBO, koken uit zak, pak of blik; iedereen hier kookt alles vers uit eigen moestuin, wat echt heel knap is als je ook een full time baan hebt en je kinderen pedagogisch entartaint zonder dat daar een beeldscherm aan te pas komt.

Dit is dan ook totaal geen forum voor doorsnee vrouwen. Sterker nog; er zit hier geen één doorsnee vrouw.

Dus; welkom; we kunnen nog veel van jou leren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2012 @ 14:20:

[...]

Sommige dingen zijn op dit forum Not Done; bob kapsels ( iedereen hier gaat naar hele dure, hele moderne kapperszaken ) , kleding die in de mode is ( iedereen hier is een trendsetter ) , een opleiding lager dan een HBO, koken uit zak, pak of blik; iedereen hier kookt alles vers uit eigen moestuin, wat echt heel knap is als je ook een full time baan hebt en je kinderen pedagogisch entartaint zonder dat daar een beeldscherm aan te pas komt.

Dit is dan ook totaal geen forum voor doorsnee vrouwen. Sterker nog; er zit hier geen één doorsnee vrouw.

Dus; welkom; we kunnen nog veel van jou leren.Je vergeet de flesvoeding. Ai.....

[...]

In dat hun vrouw nu geen lang haar meer heeft. Lekker wijf, blijft een lekker wijf. Maar een gewone vrouw wordt mooier van lang haar.lang haar is niet automatisch een mooi, verzordg kapsel. Het wordt vaak voor het gemak in een praktische vlecht/ staart/ knotje gedaan.
quote:whopper schreef op 14 september 2012 @ 14:21:

[...]

Je vergeet de flesvoeding. Ai.....O ja; iedereen hier zoogt zijn koters gemiddeld twee jaar. Op verzoek.
Dus de score is tot nu toe: één vlecht en één pittige bob?
quote:

lilalinda schreef op 14 september 2012 @ 14:16:

[...]

In dat hun vrouw nu geen lang haar meer heeft. Lekker wijf, blijft een lekker wijf. Maar een gewone vrouw wordt mooier van lang haar.

Weet ik niet.

Een van m'n beste vriendinnen heeft een Bob, en ze is Übersexy. Beter dan t lange haar dat ze had, dat maakte haar lijziger.

Vinden haar en mijn man ook.

En als ik dan zeg dat ik ook korter haar wil gillen ze allemaal nee.

M'n vriendin zegt dat ze mijn haar lang en sprookjesachtig vindt.

M'n man zegt dat t hem niet uitmaakt, als ik er maar blij mee ben. (en dan toch nee meeroepen, hè? Mannen...)
Ik zit ook in team Bob. Maar vind een mooie franse vlecht prachtig. Lang haar maakt mij lijziger en een bob staat bij mij het beste.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Gelukkig dat ik morgen om 10 uur bij de goedkope kapper mn pittige bob moet laten bijwerken!!

Mss kunnen ze er weer eens vlechten aanplakken!!

Maar ik ben zooooo blij met mn pittige bob! Wil hem alleen nóg wat pittiger!!
quote:Mss kunnen ze er weer eens vlechten aanplakkenKan.
Hier ook een wilde vlecht in mijn lange blonde lokken!! Ben nog over de 30 ook .......
quote:susanh schreef op 14 september 2012 @ 14:06:

[...]

Wow, mooi! Kan je dat zelf, en hoe? Ik krijg het wel voor elkaar om 'normaal' in te vlechten, maar zoiets mislukt steeds.

Ja dat lukt mezelf, vroeger heel veel op make-up pop geoefend. Het zit er gewoon in.

Met klein plukje beginnen, vlechten en steeds een stuk haar bij elke slag aan toevoegen. Juist van voor kun je heel goed zien wat je doet en wordt het heel netjes.
Here I am - now what are your other two wishes...

[...]

In dat hun vrouw nu geen lang haar meer heeft. Lekker wijf, blijft een lekker wijf. Maar een gewone vrouw wordt mooier van lang haar.

Dat vindt niet iedere man hoor. (ook niet iedere vrouw trouwens)

Ik heb mijn haar liever wat langer, maar vriend vindt korter mooier (heeft hij dus even pech )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven