Ademende mannenschoenen?
maandag 2 november 2009 om 01:16
Mijn vriend heeft heel hard behoefte aan een paar ademende schoenen. Hij heeft vaak last van WARME voeten, geen zweetvoeten gek genoeg, maar wel dat zijn voeten zo heet zijn.
We hebben al samen naar geox schoenen, maar in de geox winkel hadden ze alleen hele lelijke schoenen nog in zijn maat. Type stevige oma stapper vond ik....
Kennen jullie nog andere merken die extra ventilerende schoenen verkopen (geen slippers ) die geschikt zijn voor jonge mannen, niet te formeel, mag ook een sneaker zijn.
We hebben al samen naar geox schoenen, maar in de geox winkel hadden ze alleen hele lelijke schoenen nog in zijn maat. Type stevige oma stapper vond ik....
Kennen jullie nog andere merken die extra ventilerende schoenen verkopen (geen slippers ) die geschikt zijn voor jonge mannen, niet te formeel, mag ook een sneaker zijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 2 november 2009 om 01:24
http://www.google.nl/sear ... enschoenen&meta=&aq=f&oq=
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 2 november 2009 om 01:27
maandag 2 november 2009 om 01:29
maandag 2 november 2009 om 01:31
maandag 2 november 2009 om 01:47
Ja, sorry, grapje. Ik ben heeeeel melig nu, en dat is waarschijnlijk voor andere mensen helemaaaaaaaaaaaal niet leuk.
Sorry! Grapje!
En geen tips verder. Nogmaals sorry.
Succes! Enzo.
Sorry! Grapje!
En geen tips verder. Nogmaals sorry.
Succes! Enzo.
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 02-11-2009 01:48
Reden: Oke, melig, dronken. Maar daarom hoef ik nog niet foutief te typen!
Reden: Oke, melig, dronken. Maar daarom hoef ik nog niet foutief te typen!
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 2 november 2009 om 13:42
En behalve Geox? Hij wil eerst wel passen voordat hij schoenen koopt en geox schoenen zitten nogal verschiullend vond hij in de Geox winkel. En serieus: de meeste geox schoenen die we daar zagen waren spuuglelijk.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 2 november 2009 om 21:45
Al gekeken op de site van Omoda?
Daar kan je kijken op merken en daar staat een korte beschrijving.
Vragen over een merk kan je mailen en/of via chat doen.
Ben er zelf goed geholpen, maar dan voor damesschoenen.
Het is mogelijk op maat, kleur etc. te zoeken. Het blijft even zoeken en dat is best wel veel werk, maar de service daar is prima.
Ik kan het niet vinden, maar bij de merken staat wel Geox.
Het lijkt er alleen op alsof ze die niet hebben ingekocht, maar vraag het hen zelf.
http://www.omoda.nl/merken/
Grapje:
Daar kan je kijken op merken en daar staat een korte beschrijving.
Vragen over een merk kan je mailen en/of via chat doen.
Ben er zelf goed geholpen, maar dan voor damesschoenen.
Het is mogelijk op maat, kleur etc. te zoeken. Het blijft even zoeken en dat is best wel veel werk, maar de service daar is prima.
Ik kan het niet vinden, maar bij de merken staat wel Geox.
Het lijkt er alleen op alsof ze die niet hebben ingekocht, maar vraag het hen zelf.
http://www.omoda.nl/merken/
Grapje: