Afkanpper
zaterdag 22 oktober 2016 om 12:16
Hallo meiden,
Ik ben vrijgezel en heb 3 weken geleden een intieme piercing laten zetten (VCH) dit is overigens me enige piercing.
Vraag me af hoe mannen hier tegen aan gaan kijken bij een eventuele date. afknapper of juist niet?
Zou ook kunnen dat vrouwen het ook anders om hebben gehad, dat de man een intieme piercing had. hoe heb je dat ervaren?
Ben heel benieuwd hoe jullie her tegen aan kijken!!
Groetjes,
Sanne
Ik ben vrijgezel en heb 3 weken geleden een intieme piercing laten zetten (VCH) dit is overigens me enige piercing.
Vraag me af hoe mannen hier tegen aan gaan kijken bij een eventuele date. afknapper of juist niet?
Zou ook kunnen dat vrouwen het ook anders om hebben gehad, dat de man een intieme piercing had. hoe heb je dat ervaren?
Ben heel benieuwd hoe jullie her tegen aan kijken!!
Groetjes,
Sanne
zaterdag 22 oktober 2016 om 14:45
Wat ik me nou afvraag, is of je met zo'n piercing door je leuter nog wel een condoom kunt gebruiken zonder extra risico op scheuren? Als dat niet kan, dan wordt er dus ook niet geneukt, lijkt me... (allemaal hypothetisch hoor, ben braaf getrouwd en man wordt al naar als hij aan een spuitje bij de tandarts moet, dus denk niet dat die zijn piel laat doorboren)
zaterdag 22 oktober 2016 om 14:57
quote:himalaya schreef op 22 oktober 2016 @ 12:34:
En waarom vraag je aan de meiden op een vrouwenforum wat mannen er van vinden? Kun je het niet beter bij een mannenforum vragen?Vivaforum is berucht vanwege het feit dat het een vrouwenforum is waar tig mannen ingeschreven staan.
Ik vermoed zelfs meer mannen dan vrouwen!
En waarom vraag je aan de meiden op een vrouwenforum wat mannen er van vinden? Kun je het niet beter bij een mannenforum vragen?Vivaforum is berucht vanwege het feit dat het een vrouwenforum is waar tig mannen ingeschreven staan.
zaterdag 22 oktober 2016 om 15:57
Mijn vriend is ooit slap geworden toen hij het zag bij een ONS. Of ja, ik weet niet of je het zo mag noemen als er die avond niks meer is gebeurd omdat hij naar huis is gegaan. Ik zou het bij een man niks vinden, piercings wil ik niet in me hebben, dus of dat ding er uit of geen seks. Ik vind het er ook onsmakelijk uitzien, dus dat helpt ook niet mee.
zaterdag 22 oktober 2016 om 16:05
Ik zou er denk ik aardig op afkappen als mijn date dat zou blijken te hebben. Niet dat ik hem zou dumpen als hij verder leuk is maar ik vind het wel echt lelijk. Maar goed ik heb zelf een heel kleine tattoo en ik heb ook wel eens gehad (in het jaar stillekes) dat een man dat echt vreselijk vond. Zelfs zo erg dat hij twijfelde of wij samen konden zijn ondanks een geweldige klik. Voor hem stond die tattoo ergens voor.
zaterdag 22 oktober 2016 om 18:39
Ik heb een staafje er in kwam bij mij net op een ander plekje te zitten dan gewoonlijk want ik had iets te weinig vel. Heb een staafje, zelfde als een navelpiercing.
Eerlijk is eerlijk ik heb deze en mijn tepelpiercing geen standaard een staafje met mooie hanger eraan laten zetten vanwege onzekerheid.. in de periode van jong schaamlippen bah en kleinere tiet tijd. Voelde me er altijd beter en mooier door en heb nooit commentaar gehoord alleen interesse er toe. Ik heb ze ook een poos uit gehad omdat partner toen het niks vond , geen problemen mee. Ik vind het nu gewoon mooi en onzekerheid is minder
Eerlijk is eerlijk ik heb deze en mijn tepelpiercing geen standaard een staafje met mooie hanger eraan laten zetten vanwege onzekerheid.. in de periode van jong schaamlippen bah en kleinere tiet tijd. Voelde me er altijd beter en mooier door en heb nooit commentaar gehoord alleen interesse er toe. Ik heb ze ook een poos uit gehad omdat partner toen het niks vond , geen problemen mee. Ik vind het nu gewoon mooi en onzekerheid is minder
zaterdag 22 oktober 2016 om 19:33
quote:S-Meds schreef op 22 oktober 2016 @ 19:07:
[...]
je kan toch niet onder de knop en in het gat komen? je hebt een gat in je huid gemaakt met daardoorheen metaal. in dat gat gaat rommel zitten. BahNatuurlijk wel je kan hem op en neer bewegen dan komt er eventueel wat uit maar eigenlijk nooit maar haal ze er ook vaak uit met douchen en maak het gewoon schoon niks vies aan
[...]
je kan toch niet onder de knop en in het gat komen? je hebt een gat in je huid gemaakt met daardoorheen metaal. in dat gat gaat rommel zitten. BahNatuurlijk wel je kan hem op en neer bewegen dan komt er eventueel wat uit maar eigenlijk nooit maar haal ze er ook vaak uit met douchen en maak het gewoon schoon niks vies aan
zaterdag 22 oktober 2016 om 19:45
quote:zwitsal_nijntje schreef op 22 oktober 2016 @ 19:33:
[...]
Natuurlijk wel je kan hem op en neer bewegen dan komt er eventueel wat uit maar eigenlijk nooit maar haal ze er ook vaak uit met douchen en maak het gewoon schoon niks vies aanhet is gewoon heel onhygienisch. daarbij staat het ordinair en hoerig, maar dat is subjectief
[...]
Natuurlijk wel je kan hem op en neer bewegen dan komt er eventueel wat uit maar eigenlijk nooit maar haal ze er ook vaak uit met douchen en maak het gewoon schoon niks vies aanhet is gewoon heel onhygienisch. daarbij staat het ordinair en hoerig, maar dat is subjectief