Mode & Beauty alle pijlers

Afkanpper

22-10-2016 12:16 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben vrijgezel en heb 3 weken geleden een intieme piercing laten zetten (VCH) dit is overigens me enige piercing.

Vraag me af hoe mannen hier tegen aan gaan kijken bij een eventuele date. afknapper of juist niet?

Zou ook kunnen dat vrouwen het ook anders om hebben gehad, dat de man een intieme piercing had. hoe heb je dat ervaren?

Ben heel benieuwd hoe jullie her tegen aan kijken!!

Groetjes,

Sanne
Wat boeit het nou wat wij ervan vinden. Jij hebt hem laten zetten omdat je het blijkbaar leuk vindt en dan doet onze mening er niet toe lijkt mij.
Het lijkt me niet dat je dit de eerste date al vermeld, haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ken iemand die het dus wel op eerste date vermeldde. Vermeldde eveneens dat ze opgenomen was geweest op een PAAZ afdeling. Én dat ze laaiend enthousiast was van de mengelmoes aan medicatie die ze elke dag combineerde voor een spectaculair effect.

Maw: 3

Er zijn mensen die heel open zijn over hun wel en wee.

Wel fijn als je date zo de kans krijgt snel te bepalen of hij of zij wel of niet met je in zee wil/durft.
Haha, voor mij en mijn vriend zou het gigantische afknapper zijn. Maar waarschijnlijk ben jij ons type niet, en andersom. Dus wat boeit het.
Ik zou het een afknapper vinden. Maar sieraden vind ik ook vies. Daarom zou ik nooit een man daten met sieraden/piercings. Aangezien ik het zelf ook nooit draag.
Ik vind het zowel bij een man als bij een vrouw een enorme afkanpper.
Mannen kijken er wisselend tegenaan.
Het lijkt mij gewoon lastig zo'n metalen ding die in de weg zit.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Als het je echt interesseert, had je die vraag beter vooraf kunnen stellen.
En als de viva-mensen het nou allemaal niks vinden, haal je hem er dan weer uit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je zo heel benieuwd bent naar de meningen van anderen, had je de volgorde dan niet beter andersom kunnen doen? Eerst afchecken en dan laten zetten?

Ik heb er overigens niks mee. Zou wel een beetje schrikken denk ik van een snikkelpiercing.
Ik ( man ) heb zelf geen sieraden maar ik denk dat ik razend nieuwsgierig zou worden!

Afhankelijk of het subtiel is of niet maar zou voor mij een echte turn on kunnen zijn.
En waarom vraag je aan de meiden op een vrouwenforum wat mannen er van vinden? Kun je het niet beter bij een mannenforum vragen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik (man) vind het een afknapper.

En slecht voor het tandglazuur dus enthousiast beffen is er dan niet meer bij.

Heb je m al test geneukt? Heeft dat dan een toegevoegde waarde of is het alleen voor de sier?
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Iemand die klaarblijkelijk erg bezig is met seks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik hou er overigens wel van, maar niet zo'n piercing door de eikel, zou daar niet om kunnen lachen als mijn vaste relatie mij daarmee zou 'verrassen'. ;)
quote:Brnzv schreef op 22 oktober 2016 @ 12:36:

Heb je m al test geneukt? Heeft dat dan een toegevoegde waarde of is het alleen voor de sier?

Jij beft een vrouw met een intiempiercing niet omdat dat slecht is voor je tandglazuur? Echt??

Ik zou het geen afknapper vinden hoor.
quote:Geelheer schreef op 22 oktober 2016 @ 12:52:

Jij beft een vrouw met een intiempiercing niet omdat dat slecht is voor je tandglazuur? Echt??

Ik zou het geen afknapper vinden hoor.

Niet enthousiast is iets anders dan helemaal niet.

Ik vind het niks dat getik tegen m'n tanden.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
smerig bah
Kwestie van smaak.

Ik zou 'm niet hoeven en de kerel die daar wild van wordt ook niet maar als het bij jou past vind je vast wel ergens een vent die er van houdt.
Don't worry TO, de man die op jou verliefd wordt, dumpt jou echt niet vanwege een VCH!
quote:Brnzv schreef op 22 oktober 2016 @ 12:36:

Heb je m al test geneukt? Heeft dat dan een toegevoegde waarde of is het alleen voor de sier?Wat een onzin. Of eet jij met plastic bestek? Een tongpiercing is slecht voor je glazuur vanwege het vele tikken tegen de tanden, maar een keertje beffen, daar gaan je tanden echt niet van rotten hoor.
Ik zou het een afknapper vinden ja.

Ik heb er nog nooit 1 in het echt gezien maar op plaatjes lijkt het soms net een grote puist.
Het hangt er ook vanaf wat voor piercing. Ik vind een ringetje door de clithood best wel heel mooi staan, maar je hebt ook piercings die ik echt niet mooi vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven