Mode & Beauty alle pijlers

Allergische reactie wimperextensions

27-01-2018 13:08 9 berichten
Ik heb nu sinds een half jaar wimperextensions. Ik laat ze trouw iedere 3 weken bijvullen.
Tot aan afgelopen woensdag... een allergische reactie! Dikke rode jeukende oogleden. Duidelijk een allergische reactie op de lijm. Gister (vrijdag) dan toch maar laten verwijderen. Wat voel ik mij kaal!

Heeft er iemand ervaring met een eenmalige allergische reactie op wimperextensions?
Over 2 weken gaan ze een paar testwimpers zetten. Ik hoop zo dat die reactie eenmalig was!

Ik zit trouwens zelf te denken aan iets hormonaals.
November bevallen. 2e week januari gestart met de pil. Ik heb geestelijk in de knoop gezeten door die pil en ook mijb lichaam reageerde niet top. Dus ook heel snel weer gestopt met de pil.
Ja zeg, iedereen weet toch dat je het eerste jaar na een bevalling geen wimperextensions mag zetten? Wat is dat voor beunhaas?
Pluisi schreef:
27-01-2018 13:11
Ja zeg, iedereen weet toch dat je het eerste jaar na een bevalling geen wimperextensions mag zetten? Wat is dat voor beunhaas?
Ze raden het juist aan om dat te doen! Meer tijd over voor je kind. Stomme mascara iedere ochtend...
:-D
Als je mij niet geloofd lekker doorgaan, op de tast je kind verzorgen kan ook.
Ik heb de mijne laten uitgroeien omdat ik overgevoelig ging reageren op de lijm na een ruim half jaar. Ik gebruik nu Nanolash en hoop dat het van nature komt.
Pluisi schreef:
27-01-2018 13:20
Als je mij niet geloofd lekker doorgaan, op de tast je kind verzorgen kan ook.
Na de bevalling heb ik ze alweer regelmatig laten bijvullen. Dus dat wat jij zegt, kan ik uitsluiten.
:facepalm:
Dusss
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al allergisch voor mascara.
dus de rest begin ik al helemaal niet aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven