Mode & Beauty alle pijlers

Alternatieve kleding puber

01-03-2021 20:15 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn puber wil graag shoppen maar kan zo weinig leuks vinden. Ze is helemaal weg van kleding via Shein maar ik heb veel liever dat het via iets betrouwbaardere sites besteld. Ze is een beetje alternatief, houdt van zwart, teksten enz. Iemand tips? Alle standaard sites en merken ala only, h&m, zalando enz enz zijn allemaal afgeschreven.
Asos?
Large?
Ik zou er zelf voor geen goud in rond lopen maar die site bestaat wel al jaren.
Large is dan wel een prima winkel.
Shein is betrouwbaar
huisduif schreef:
01-03-2021 20:17
Large?
Ik zou er zelf voor geen goud in rond lopen maar die site bestaat wel al jaren.
Ja, Large!
Ik heb al een miljoen keer bij shein besteld.
Large en Attitude Holland.
Large!
LaFleurNoire schreef:
01-03-2021 20:22
Large en Attitude Holland.
Jup, die.

Of EMP oid.
Direct van sites als Laughing Vampire, Voodoo Vixxen etc kan ook.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Bestaat London Mode niet meer? En Large inderdaad.
Heel veel pubers bestellen bij shein, het is ok hoor. Wij hebben er ook eens besteld, ik vond de kwaliteit niet geweldig maar daar zijn de prijzen ook niet naar.
De halve wereld besteld bij Shein en dat is gewoon prima hoor! Alleen ja je kan net als Zaful etc mindere kwaliteit voor die prijzen hebben. Verder heeft Asos ook veel merken idd. Of miss Na-kd, is ook erg populair.
Large is toch EMP?

Ze hebben er mooie spullen, vooral de combinatie van schattig met dark spreekt me aan.
Op mijn 50ste ga ik daar niet meer lopen, wees maar niet bang, maar voor jonge meiden vind ik het superleuk.

Betaling doe ik via Klarna, gaat altijd goed. De helpdesk is ook goed bereikbaar. Ik bestel er graag voor mij en mijn puberzoon.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn puberdochter bestelt ook regelmatig via Shein.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Snoesje666 schreef:
01-03-2021 20:44
Large is toch EMP?

Ze hebben er mooie spullen, vooral de combinatie van schattig met dark spreekt me aan.
Op mijn 50ste ga ik daar niet meer lopen, wees maar niet bang, maar voor jonge meiden vind ik het superleuk.

Betaling doe ik via Klarna, gaat altijd goed. De helpdesk is ook goed bereikbaar. Ik bestel er graag voor mij en mijn puberzoon.
Totdat er iets is met een retour. Daar blijft de koper verantwoordelijk voor. Ik ben al 3 maanden bezig over een retour met betaalbewijs die toch is kwijtgeraakt en Klarna doet niets en moet gewoon betalen. En normaal omgaan met klanten en klachten kunnen ze ook niet. Op de honden af.

Zou nog eerder verzekerd bestellen met een creditcard als dat kan.
Juultje schreef:
01-03-2021 20:48
Mijn puberdochter bestelt ook regelmatig via Shein.
Hier ook, Shein ansich is een redelijk betrouwbaar bedrijf en retouren gaan eigenlijk ook best goed.
Shein is betrouwbaar. Maar kan makkelijk anderhalve week duren voor iets binnen is.
Ik kan je aanraden je dochter opmeten en niet zomaar een maat selecteren maar ook kijken naar de omtrekken.
En je kan bij de reviews foto’s selecteren en veel posten aan foto’s en dan kan je ook goed zien hoe het staat.

Materiaal vond ik tot nu toe extreem tegenvallen. Het is allemaal van dat synthetische wat ik elke keer binnen kreeg. Maar retourneren is makkelijk
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
3_14pac schreef:
01-03-2021 21:12
Shein is betrouwbaar. Maar kan makkelijk anderhalve week duren voor iets binnen is.
Ik kan je aanraden je dochter opmeten en niet zomaar een maat selecteren maar ook kijken naar de omtrekken.
En je kan bij de reviews foto’s selecteren en veel posten aan foto’s en dan kan je ook goed zien hoe het staat.

Materiaal vond ik tot nu toe extreem tegenvallen. Het is allemaal van dat synthetische wat ik elke keer binnen kreeg. Maar retourneren is makkelijk
Je kan wel zien uit elke stof het product bestaat. Altijd even checken ja. En ook handig dat ze aangeven of iets elastisch is of niet. De afmetingen die bij de kledingstukken staan hebben tot nu toe altijd geklopt, is mijn ervaring.
Monki?
Large en Attitude Holland!
.
broccolibloemkool123 wijzigde dit bericht op 01-03-2021 21:24
Reden: Dubbel
0.00% gewijzigd
Sjulia schreef:
01-03-2021 21:14
Je kan wel zien uit elke stof het product bestaat. Altijd even checken ja. En ook handig dat ze aangeven of iets elastisch is of niet. De afmetingen die bij de kledingstukken staan hebben tot nu toe altijd geklopt, is mijn ervaring.
Ja ik moet inderdaad checken wat het materiaal is :hihi:
Afmetingen hebben bij mij ook altijd geklopt
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Is Asos nog steeds een bedrijf in Groot Brittannië en geeft bestellen daar nu geen gedoe met douane?
CommonSense schreef:
01-03-2021 21:42
Is Asos nog steeds een bedrijf in Groot Brittannië en geeft bestellen daar nu geen gedoe met douane?
Ja en nee. En retouradres is een NLadres voor de Nederlanders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven