Alternatieve kleding puber
maandag 1 maart 2021 om 20:15
Mijn puber wil graag shoppen maar kan zo weinig leuks vinden. Ze is helemaal weg van kleding via Shein maar ik heb veel liever dat het via iets betrouwbaardere sites besteld. Ze is een beetje alternatief, houdt van zwart, teksten enz. Iemand tips? Alle standaard sites en merken ala only, h&m, zalando enz enz zijn allemaal afgeschreven.
maandag 1 maart 2021 om 20:31
Jup, die.
Of EMP oid.
Direct van sites als Laughing Vampire, Voodoo Vixxen etc kan ook.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 1 maart 2021 om 20:44
Large is toch EMP?
Ze hebben er mooie spullen, vooral de combinatie van schattig met dark spreekt me aan.
Op mijn 50ste ga ik daar niet meer lopen, wees maar niet bang, maar voor jonge meiden vind ik het superleuk.
Betaling doe ik via Klarna, gaat altijd goed. De helpdesk is ook goed bereikbaar. Ik bestel er graag voor mij en mijn puberzoon.
Ze hebben er mooie spullen, vooral de combinatie van schattig met dark spreekt me aan.
Op mijn 50ste ga ik daar niet meer lopen, wees maar niet bang, maar voor jonge meiden vind ik het superleuk.
Betaling doe ik via Klarna, gaat altijd goed. De helpdesk is ook goed bereikbaar. Ik bestel er graag voor mij en mijn puberzoon.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 1 maart 2021 om 20:52
Totdat er iets is met een retour. Daar blijft de koper verantwoordelijk voor. Ik ben al 3 maanden bezig over een retour met betaalbewijs die toch is kwijtgeraakt en Klarna doet niets en moet gewoon betalen. En normaal omgaan met klanten en klachten kunnen ze ook niet. Op de honden af.Snoesje666 schreef: ↑01-03-2021 20:44Large is toch EMP?
Zou nog eerder verzekerd bestellen met een creditcard als dat kan.
maandag 1 maart 2021 om 21:12
Shein is betrouwbaar. Maar kan makkelijk anderhalve week duren voor iets binnen is.
Ik kan je aanraden je dochter opmeten en niet zomaar een maat selecteren maar ook kijken naar de omtrekken.
En je kan bij de reviews foto’s selecteren en veel posten aan foto’s en dan kan je ook goed zien hoe het staat.
Materiaal vond ik tot nu toe extreem tegenvallen. Het is allemaal van dat synthetische wat ik elke keer binnen kreeg. Maar retourneren is makkelijk
Ik kan je aanraden je dochter opmeten en niet zomaar een maat selecteren maar ook kijken naar de omtrekken.
En je kan bij de reviews foto’s selecteren en veel posten aan foto’s en dan kan je ook goed zien hoe het staat.
Materiaal vond ik tot nu toe extreem tegenvallen. Het is allemaal van dat synthetische wat ik elke keer binnen kreeg. Maar retourneren is makkelijk
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
maandag 1 maart 2021 om 21:14
Je kan wel zien uit elke stof het product bestaat. Altijd even checken ja. En ook handig dat ze aangeven of iets elastisch is of niet. De afmetingen die bij de kledingstukken staan hebben tot nu toe altijd geklopt, is mijn ervaring.3_14pac schreef: ↑01-03-2021 21:12Shein is betrouwbaar. Maar kan makkelijk anderhalve week duren voor iets binnen is.
maandag 1 maart 2021 om 21:21
Ja ik moet inderdaad checken wat het materiaal is
Afmetingen hebben bij mij ook altijd geklopt
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
maandag 1 maart 2021 om 22:55
Ja en nee. En retouradres is een NLadres voor de Nederlanders.CommonSense schreef: ↑01-03-2021 21:42Is Asos nog steeds een bedrijf in Groot Brittannië en geeft bestellen daar nu geen gedoe met douane?