Mode & Beauty alle pijlers

Anastasia contour kit

02-07-2016 19:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van een kennis kan ik de Anastasia contour kit overnemen. Deze wil ik graag eens proberen. Nu weet ik dat er veel nep in omloop is en ik wil graag zeker zijn dat ik geen dupe koop.

Ze heeft hem zelf gekregen dus geen bon ed.

Wie heeft de Anastasia contour kit? Zou iemand voor mij op willen meten hoeveel cm de "pannetjes" in de kit zijn? Bij dupes zijn deze namelijk groter dan bij het origineel...
Op youtube staat vast wel een origineel en dupe review.
Keep on, keep keepin' on....
Klopt. Maar nergens vind ik hoe groot de pannetjes van het origineel dan zijn...
Ah jammer, ook geen andere info in de filmpjes waaraan je het kunt zien?

Zou het erg zijn als het een dupe is? Ik neem aan dat je een kadootje voor een leuke prijs of zelfs gratis wegdoet.
Keep on, keep keepin' on....
De originele versie is aardig aan de prijs, zoiets geef je niet zomaar gratis weg natuurlijk. Ik zou het eerst willen zien. Kijk dan goed of er genoeg pigment zit ik de contour en de highlighter, vooral de highlighter moet glimmen!
quote:frisiandutchie schreef op 02 juli 2016 @ 19:58:

De originele versie is aardig aan de prijs, zoiets geef je niet zomaar gratis weg natuurlijk. Ik zou het eerst willen zien. Kijk dan goed of er genoeg pigment zit ik de contour en de highlighter, vooral de highlighter moet glimmen!Dit. Je merkt het meteen als het niet de echte is. Goed kijken en voelen dus!
Winter is coming...
Ik heb de originele, de poeder versie. De pannetjes zijn 3,5 cm doorsnee.

Ik ben een groot fan van de contourkit raad hem iedereen aan.
Niet gratis inderdaad. Ik gebruik altijd die van smashbox en ben al heel lang nieuwsgierig naar de Anastasia kit. Vandaar dat ik dit wel een aantrekkelijk aanbod vind.

Ik ga zeker goed kijken naar het pigment/ de shimmer! Dankjewel voor de tip. Fryslân boppe
quote:Guusje123 schreef op 02 juli 2016 @ 20:07:

Ik heb de originele, de poeder versie. De pannetjes zijn 3,5 cm doorsnee.

Ik ben een groot fan van de contourkit raad hem iedereen aan.Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven