Mode & Beauty alle pijlers

angorawol

27-11-2013 10:58 54 berichten
Wie heeft deze uitzending gezien?

http://www.trosradar.nl/u ... ing/25-11-2013/angorawol/

het is zo verschrikkelijk wat die beesten ondergaan. Te gruwelijk voor woorden.

Waar ik heen wil met dit topic? Euuh, wil het gewoon delen en hopelijk zijn er mensen die deze wolsoort vervolgens niet meer kopen. Al zijn er zeker ook genoeg die er gewoon niet naar kijken.

Alle reacties Link kopieren
Het probleem is angorawol uit China.

Er bestaat echt wel diervriendelijke angorawol. Al zou ik het nu niet meer op een label durven te zetten dus zou ik dat ook niet kopen
Het Viva forum is papaja.
Ik had begrepen dat winkels zoals h& m wat ze hebben laten hangen, maar geen nieuwe truien meer laten maken.
Ik heb gisteren per ongeluk iets gekocht met angora uit china bij de hennes. Een kinderjurk. Die breng ik wel weer terug. Ik had hier gelezen over de hennes en ik dacht dat alles weg was met angora. Maar lees nu dat het niet meer gebruikt gaat worden.

Ik weet niet wie het nog in huis wil hebben. Ik niet in ieder geval
Het Viva forum is papaja.
erg he? ik kan er ook niet bij, wat voor mensen , monsters, doen die beessies zoiets aan??

Ik heb trouwens Mexx een mail gestuurd (angoratruitje op hun site) of ze deze wol wel OK was en of ik deze met een gerust gevoel kon bestellen. .Dat is een dikke week geleden en ik krijg dus gewoon GEEN reactie. Ik weet genoeg, voor mij ff geen Mexx meer.
doe dan maar thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven