Mode & Beauty alle pijlers

Badjas gezocht

05-09-2021 20:17 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik wil een nieuwe badjas. De oude is zo zwaar dat ik hem echt zelden draag.
Ik wil wel graag een warme, de wafeldoek zomermodellen zijn te fris.
Ik hou wel van fluffy.
Omdat ik de hele week moet werken zou ik er graag een online bestellen.
Hebben jullie tips voor een fijne?
wolkewitje schreef:
07-09-2021 19:57
Ik heb een badjas voor als ik gauw iets aan wil schieten. Bijvoorbeeld als ik in bed lig en de postbode staat aan de bel, of als ik ‘s avonds na het douchen, net voor ik naar bed ga, bedenk dat de stekker nog in mijn auto moet. Ik vind een trui en een broek aan- en uittrekken dan te lang duren.

ja dit inderdaad, en na het douchen als ik mijn haar ga fohnen enzo.
mamavanf schreef:
09-09-2021 11:49
Ik wil eens een dagje naar haar atelier. Ik zou mooie wikkeltop ook wel fijn vinden als bedrijfskleding. Misschien moet ik het ook gewoon meteen gaan inplannen!
o dat klinkt wel reuze leuk zeg. misschien ga ik ook wel eens langs..! even een mooie wikkeljurk voor de winter kopen. ik zag deze op de facebook. heel leuk. https://www.wikkelkleding.nl/wikkeljurk ... groen.html
TheeMetChocolade schreef:
07-09-2021 20:12
(Ps: bij Spa Sereen hebben ze ze voor 75 euro…)
ik zie nu een winactie!! op de facebook... ik ga ook maar even meedoen zo meteen...!
mamavanf schreef:
09-09-2021 11:47
En en en?????
Heel happy! Gisteren ook sauna gedaan (dikke vette aanrader want nu de 1,5 mtr nog telt was het zalig rustig): ik had by far de mooiste badjas!
Chocolade, altijd goed!
En ondertussen zit ik thee te drinken op de bank, in mijn badjas.
Chocolade, altijd goed!
Hou op! Thee met chocolade in een fijne supermooie badjas. Ik wil dat ook allemaal!
Ik heb nog veel beter nieuws! Ik heb volgende week een vakantie geboekt waarbij ik gewoon van zondagavond tot vrijdagochtend de héle dag in badjas kan lopen. Whoehoe!!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Ik heb een heerlijke fluffy lange badjas van Pastunette.
Voor de sauna gebruik ik een katoenen. Ik vind het altijd een beetje een onfris gezicht als mensen in de sauna in zo’n fluffy kamerjas rondlopen. Alsof ze net uit hun bed komen.
Ik zie net op de site van de wehkamp dat ze badjassen van Pastunette hebben in leuke kleuren met badstof binnenkant. Ik kom nu heel erg in de verleiding er eentje te bestellen.
Flamingo schreef:
15-09-2021 12:35
Ik heb een heerlijke fluffy lange badjas van Pastunette.
Voor de sauna gebruik ik een katoenen. Ik vind het altijd een beetje een onfris gezicht als mensen in de sauna in zo’n fluffy kamerjas rondlopen. Alsof ze net uit hun bed komen.
Misschien moet je even die wikkeljurk bekijken 😬😬😬
Even een vraagje over de wikkel-badjas. Waar zit de knoop van de ceintuur als je hem dicht hebt geknoopt? Ik denk dat ik toch ook overstag gaan.
helena2 schreef:
18-09-2021 19:15
Even een vraagje over de wikkel-badjas. Waar zit de knoop van de ceintuur als je hem dicht hebt geknoopt? Ik denk dat ik toch ook overstag gaan.
Aan de zijkant. Je zult er echt geen spijt van krijgen als je hem koopt. Hij is zo fijn!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Zijkant kan, achterkant kan ook, en bij mij haalt hij buik ook.
Chocolade, altijd goed!
Fleece zou ik niet doen in een sauna. De handdoeken waren een keer op in de badkamer dus toen maar fleece badjas aan om even een handdoek van de waslijn te pakken en dat voelde echt heel vervelend en het duurde ook lang voordat die badjas droog was.

Maar ik leef in een badjas na het douchen en in het weekend komt het wel eens voor dat ik me om 3 uur pas bedenk van laat ik me eens aankleden. En in de winter trek ik er soms gewoon een aan over mn kleding als ik het koud heb.
mamavanf schreef:
18-09-2021 23:23
Aan de zijkant. Je zult er echt geen spijt van krijgen als je hem koopt. Hij is zo fijn!
Ik hoop het. Want hij moet voor mij op maat worden gemaakt omdat ik heel lang ben en de m/l te korte mouwen heeft.
Dus het wordt een duur grapje. Maar ik denk dat ik er elke dag gelukkig van wordt :$
Sterker nog: alleen al het idee dat ik hem mag kopen maakt dat ik al blij word!
helena2 schreef:
19-09-2021 10:58
Ik hoop het. Want hij moet voor mij op maat worden gemaakt omdat ik heel lang ben en de m/l te korte mouwen heeft.
Dus het wordt een duur grapje. Maar ik denk dat ik er elke dag gelukkig van wordt :$
Sterker nog: alleen al het idee dat ik hem mag kopen maakt dat ik al blij word!
Dan zou ik de knoop ook daar laten maken waar jij hem wil.
Bij mij zit hij als ik gelijke lussen wil achter, niet in mijn linker zij
Chocolade, altijd goed!
Dat is slim! Nog niet aan gedacht!
mamavanf schreef:
06-09-2021 00:04
Ik heb deze:

https://www.wikkelkleding.nl/31-sauna

Zo fijn! Heerlijk zacht en mooi van schnitt. Heel vrouwelijk model.

Wat waanzinnig gaaf!! Die ga ik bestellen!
Geloof niet alles wat je denkt.
Hij is besteld hoor! Over een week is ie klaar en dan heb ik een perfect passende, prachtig vrouwelijke badjas.
helena2 schreef:
20-09-2021 19:47
Hij is besteld hoor! Over een week is ie klaar en dan heb ik een perfect passende, prachtig vrouwelijke badjas.
You happy!
Chocolade, altijd goed!
En het beste is: ik krijg m van mn man :-D
Omdat hij me graag in zoiets moois ziet, zegt ie. Als hij maar niet denkt dat dat ding uitgaat. No way, ik hou hem 24-7 aan.
Morgen komt ie!
En ik ben ziek, dus ik kan m ook meteen een hele dag aanhouden :-D
helena2 schreef:
24-09-2021 19:13
Morgen komt ie!
En ik ben ziek, dus ik kan m ook meteen een hele dag aanhouden :-D
Wat heerlijk!!! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik heb er vorige week ook bijna de hele week in gelopen. Zo fijn.

Beterschap (of eigenlijk badjastechnisch niet :lol: )
Hij is binnen en ik heb er dus inderdaad al dagen in gelopen. Ik heb hem dus op maat laten maken en de maten zijn echt helemaal goed. Mouwen lang genoeg, lengte goed, taille goed. Dat is heerlijk.
Het stofje is ook heerlijk zacht en de kleur vind ik mooi. Zit heel fijn!
Maar ik moet zeggen dat ik wel had verwacht dat hij iets beter afgewerkt was. De randen zijn gewoon afgelockt, zonder zoom ofzo. Hij is heerlijk, maar ik vind hem wel duur voor de afwerking die krijgt.
Maar dat komt misschien ook omdat ik zelf regelmatig naai en allerlei naaimachines boven heb staan…
Dus ik ben er zeker wel blij mee, maar ik moet maar snel vergeten wat hij gekost heeft :-D
Ik zou dat zeker terug geven!

Ik heb hem ondertussen ook en vind het gebrek aan zakken irritant maar verder issie heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven