Badjas gezocht
zondag 5 september 2021 om 20:17
donderdag 9 september 2021 om 14:59
ja dit inderdaad, en na het douchen als ik mijn haar ga fohnen enzo.wolkewitje schreef: ↑07-09-2021 19:57Ik heb een badjas voor als ik gauw iets aan wil schieten. Bijvoorbeeld als ik in bed lig en de postbode staat aan de bel, of als ik ‘s avonds na het douchen, net voor ik naar bed ga, bedenk dat de stekker nog in mijn auto moet. Ik vind een trui en een broek aan- en uittrekken dan te lang duren.
donderdag 9 september 2021 om 15:08
o dat klinkt wel reuze leuk zeg. misschien ga ik ook wel eens langs..! even een mooie wikkeljurk voor de winter kopen. ik zag deze op de facebook. heel leuk. https://www.wikkelkleding.nl/wikkeljurk ... groen.html
donderdag 9 september 2021 om 15:10
ik zie nu een winactie!! op de facebook... ik ga ook maar even meedoen zo meteen...!
maandag 13 september 2021 om 20:43
donderdag 16 september 2021 om 18:52
Misschien moet je even die wikkeljurk bekijken
zaterdag 18 september 2021 om 23:23
Aan de zijkant. Je zult er echt geen spijt van krijgen als je hem koopt. Hij is zo fijn!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
zondag 19 september 2021 om 00:10
Fleece zou ik niet doen in een sauna. De handdoeken waren een keer op in de badkamer dus toen maar fleece badjas aan om even een handdoek van de waslijn te pakken en dat voelde echt heel vervelend en het duurde ook lang voordat die badjas droog was.
Maar ik leef in een badjas na het douchen en in het weekend komt het wel eens voor dat ik me om 3 uur pas bedenk van laat ik me eens aankleden. En in de winter trek ik er soms gewoon een aan over mn kleding als ik het koud heb.
Maar ik leef in een badjas na het douchen en in het weekend komt het wel eens voor dat ik me om 3 uur pas bedenk van laat ik me eens aankleden. En in de winter trek ik er soms gewoon een aan over mn kleding als ik het koud heb.
zondag 19 september 2021 om 10:58
Ik hoop het. Want hij moet voor mij op maat worden gemaakt omdat ik heel lang ben en de m/l te korte mouwen heeft.
Dus het wordt een duur grapje. Maar ik denk dat ik er elke dag gelukkig van wordt
Sterker nog: alleen al het idee dat ik hem mag kopen maakt dat ik al blij word!
zondag 19 september 2021 om 16:40
Dan zou ik de knoop ook daar laten maken waar jij hem wil.helena2 schreef: ↑19-09-2021 10:58Ik hoop het. Want hij moet voor mij op maat worden gemaakt omdat ik heel lang ben en de m/l te korte mouwen heeft.
Dus het wordt een duur grapje. Maar ik denk dat ik er elke dag gelukkig van wordt![]()
Sterker nog: alleen al het idee dat ik hem mag kopen maakt dat ik al blij word!
Bij mij zit hij als ik gelijke lussen wil achter, niet in mijn linker zij
Chocolade, altijd goed!
maandag 20 september 2021 om 10:24
mamavanf schreef: ↑06-09-2021 00:04Ik heb deze:
https://www.wikkelkleding.nl/31-sauna
Zo fijn! Heerlijk zacht en mooi van schnitt. Heel vrouwelijk model.
Wat waanzinnig gaaf!! Die ga ik bestellen!
Geloof niet alles wat je denkt.
dinsdag 28 september 2021 om 22:25
Wat heerlijk!!! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik heb er vorige week ook bijna de hele week in gelopen. Zo fijn.
Beterschap (of eigenlijk badjastechnisch niet
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
woensdag 29 september 2021 om 12:33
Hij is binnen en ik heb er dus inderdaad al dagen in gelopen. Ik heb hem dus op maat laten maken en de maten zijn echt helemaal goed. Mouwen lang genoeg, lengte goed, taille goed. Dat is heerlijk.
Het stofje is ook heerlijk zacht en de kleur vind ik mooi. Zit heel fijn!
Maar ik moet zeggen dat ik wel had verwacht dat hij iets beter afgewerkt was. De randen zijn gewoon afgelockt, zonder zoom ofzo. Hij is heerlijk, maar ik vind hem wel duur voor de afwerking die krijgt.
Maar dat komt misschien ook omdat ik zelf regelmatig naai en allerlei naaimachines boven heb staan…
Dus ik ben er zeker wel blij mee, maar ik moet maar snel vergeten wat hij gekost heeft
Het stofje is ook heerlijk zacht en de kleur vind ik mooi. Zit heel fijn!
Maar ik moet zeggen dat ik wel had verwacht dat hij iets beter afgewerkt was. De randen zijn gewoon afgelockt, zonder zoom ofzo. Hij is heerlijk, maar ik vind hem wel duur voor de afwerking die krijgt.
Maar dat komt misschien ook omdat ik zelf regelmatig naai en allerlei naaimachines boven heb staan…
Dus ik ben er zeker wel blij mee, maar ik moet maar snel vergeten wat hij gekost heeft