Mode & Beauty alle pijlers

Badjas gezocht

05-09-2021 20:17 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik wil een nieuwe badjas. De oude is zo zwaar dat ik hem echt zelden draag.
Ik wil wel graag een warme, de wafeldoek zomermodellen zijn te fris.
Ik hou wel van fluffy.
Omdat ik de hele week moet werken zou ik er graag een online bestellen.
Hebben jullie tips voor een fijne?
Elfje* schreef:
06-09-2021 08:08
Zijn die ook warm? Zien er wat dun uit.
Ik ben ook een koukleum, maar deze is voor mij warm genoeg. Ik word er nog steeds blij van als ik hem aan heb. Omdat hij zo goed aansluit, is hij ook yogaproof. 's morgens vroeg badjas aan, kopje thee en half uurtje yoga.

Enige waar ik wel eens mee aan het knoeien ben, is de sluiting. Omdat ik links ben, zoek ik ook het gat waardoor ik het koord moet stoppen om te wikkelen aan de verkeerde kant....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
mamavanf schreef:
06-09-2021 08:34
Ik ben ook een koukleum, maar deze is voor mij warm genoeg. Ik word er nog steeds blij van als ik hem aan heb. Omdat hij zo goed aansluit, is hij ook yogaproof. 's morgens vroeg badjas aan, kopje thee en half uurtje yoga.

Enige waar ik wel eens mee aan het knoeien ben, is de sluiting. Omdat ik links ben, zoek ik ook het gat waardoor ik het koord moet stoppen om te wikkelen aan de verkeerde kant....
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ga er eens serieus over denken :)
O neeeeee, nu wil ik ook die wikkel!!
Wij hebben laatst deze gekocht:

https://www.neweco.nl/hotel-badjas-antr ... kraag.html

Heerlijk warm, fleece aan buitenkant en badstof aan binnenkant (ideaal dus voor sauna). Zijn wel redelijk dik en zwaar. Maar zeer goed betaalbaar.
Elfje* schreef:
05-09-2021 21:58
Wat een prijzen! Maar wel heel leuk.
Ja klopt. Niet goedkoop maar bij mij thuis leuk cadeau voor Moederdag ..
pixymama schreef:
06-09-2021 07:14
Voordat ik deze link aanklikte had ik nog geen badjas nodig…
Echt he. Erg mooi.. ik heb hem opgeslagen.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen een badjas aandoen. Oprechte vraag. Maar ik vind die dingen ontzettend onhandig zitten omdat die tailleband telkens los gaat. Daarnaast ontzettend niet charmant en onhandig.
Waarom zou je niet gewoon een dikke trui aan doen als je het koud hebt?
En bedankt mamavanf; nu heb ik ook ineens echt heel erg een badjas nodig :lol: Wat zijn deze leuk zeg (en dit is ook een tvp ;-D )
Miss_Travel schreef:
07-09-2021 08:10
Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen een badjas aandoen. Oprechte vraag. Maar ik vind die dingen ontzettend onhandig zitten omdat die tailleband telkens los gaat. Daarnaast ontzettend niet charmant en onhandig.
Helemaal mee eens, ik draag ook veel liever een joggingbroek/trui en snap het ook oprecht niet :A: Draag ze alleen in de sauna en zelfs dan vind ik het eigenlijk ondingen.
Miss_Travel schreef:
Hier ook voor de sauna. Thuis draag ik het niet want te warm…
Niks lekkerder dan glibberig van huidolie of body butter in m’n blootje met m’n badjas rond te scharrelen. Ceintuurs die los gaan herken ik niet.
Miss_Travel schreef:
Ik heb een badjas voor als ik gauw iets aan wil schieten. Bijvoorbeeld als ik in bed lig en de postbode staat aan de bel, of als ik ‘s avonds na het douchen, net voor ik naar bed ga, bedenk dat de stekker nog in mijn auto moet. Ik vind een trui en een broek aan- en uittrekken dan te lang duren.

Mijn kinderen doen een badjas aan als ze gezwommen hebben in het zwembad in de tuin.
En ik draag ook ‘s ochtends voor ik me heb aangekleed een badjas. Over m’n slaapshirt.
Krulliebollie73 schreef:
05-09-2021 21:37
Ik heb er 2 van pip studio… moet natuurlijk wel je smaak zijn maatbeker vind ze heerlijk zitten..
Ja, die zijn geweldig! Ik heb de mijne al een jaar of 5 en hij ziet er nog steeds top uit. Goede kwaliteit, lekker dikke stof. Ik ben een tevreden mens.
Krulliebollie73 schreef:
06-09-2021 18:31
Echt he. Erg mooi.. ik heb hem opgeslagen.
Ik heb hem niet opgeslagen maar gewoon gekocht. Me very happy!!
Chocolade, altijd goed!
(Ps: bij Spa Sereen hebben ze ze voor 75 euro…)
Chocolade, altijd goed!
TheeMetChocolade schreef:
07-09-2021 20:11
Leuk!!! Je wordt nog veeel happier als je hem aan hebt straks. Hij is zo fijn! Welke kleur heb je gekocht?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
De blauwe. Ik ben niet zo van de pasteltinten en deze was daar het verste vandaan.
Chocolade, altijd goed!
Hij zit in de wasmachine dus morgen ready to wear na de douche na werk.
Chocolade, altijd goed!
Mijn badjas is droog, ik ga maar eens lekker douchen
Chocolade, altijd goed!
07-09-2021 20:11
Hahaha.. good for you!
Wat toevallig deze badjas heb ik ook! Zit heerlijk. Ik draag hem heel graag thuis of bij de sauna. Ondertussen hebben mijn man en dochters er ook ieder 1.

Ik zie nu op de site dat ze ook korte badjassen hebben... misschien moet ik die ook maar kopen.. :0
mamavanf schreef:
06-09-2021 00:04
Ik heb deze:

https://www.wikkelkleding.nl/31-sauna

Zo fijn! Heerlijk zacht en mooi van schnitt. Heel vrouwelijk model.
Elfje* schreef:
06-09-2021 07:25
Heel mooi! Ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven, maar begin nu te twijfelen.
dat dacht ik ook.. heb er ondertusse 4.. voor het hele gezin
08-09-2021 20:15
Mijn badjas is droog, ik ga maar eens lekker douchen
En en en?????
modeliefhebber schreef:
09-09-2021 10:07
Wat toevallig deze badjas heb ik ook! Zit heerlijk. Ik draag hem heel graag thuis of bij de sauna. Ondertussen hebben mijn man en dochters er ook ieder 1.

Ik zie nu op de site dat ze ook korte badjassen hebben... misschien moet ik die ook maar kopen.. :0
Ik wil eens een dagje naar haar atelier. Ik zou mooie wikkeltop ook wel fijn vinden als bedrijfskleding. Misschien moet ik het ook gewoon meteen gaan inplannen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven