Badjas gezocht
zondag 5 september 2021 om 20:17
maandag 6 september 2021 om 08:34
Ik ben ook een koukleum, maar deze is voor mij warm genoeg. Ik word er nog steeds blij van als ik hem aan heb. Omdat hij zo goed aansluit, is hij ook yogaproof. 's morgens vroeg badjas aan, kopje thee en half uurtje yoga.
Enige waar ik wel eens mee aan het knoeien ben, is de sluiting. Omdat ik links ben, zoek ik ook het gat waardoor ik het koord moet stoppen om te wikkelen aan de verkeerde kant....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
maandag 6 september 2021 om 08:54
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ga er eens serieus over denkenmamavanf schreef: ↑06-09-2021 08:34Ik ben ook een koukleum, maar deze is voor mij warm genoeg. Ik word er nog steeds blij van als ik hem aan heb. Omdat hij zo goed aansluit, is hij ook yogaproof. 's morgens vroeg badjas aan, kopje thee en half uurtje yoga.
Enige waar ik wel eens mee aan het knoeien ben, is de sluiting. Omdat ik links ben, zoek ik ook het gat waardoor ik het koord moet stoppen om te wikkelen aan de verkeerde kant....
maandag 6 september 2021 om 10:09
Wij hebben laatst deze gekocht:
https://www.neweco.nl/hotel-badjas-antr ... kraag.html
Heerlijk warm, fleece aan buitenkant en badstof aan binnenkant (ideaal dus voor sauna). Zijn wel redelijk dik en zwaar. Maar zeer goed betaalbaar.
https://www.neweco.nl/hotel-badjas-antr ... kraag.html
Heerlijk warm, fleece aan buitenkant en badstof aan binnenkant (ideaal dus voor sauna). Zijn wel redelijk dik en zwaar. Maar zeer goed betaalbaar.
dinsdag 7 september 2021 om 08:10
dinsdag 7 september 2021 om 12:08
Helemaal mee eens, ik draag ook veel liever een joggingbroek/trui en snap het ook oprecht nietMiss_Travel schreef: ↑07-09-2021 08:10Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen een badjas aandoen. Oprechte vraag. Maar ik vind die dingen ontzettend onhandig zitten omdat die tailleband telkens los gaat. Daarnaast ontzettend niet charmant en onhandig.
Waarom zou je niet gewoon een dikke trui aan doen als je het koud hebt?
dinsdag 7 september 2021 om 16:10
Hier ook voor de sauna. Thuis draag ik het niet want te warm…Miss_Travel schreef: ↑07-09-2021 08:10Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen een badjas aandoen. Oprechte vraag. Maar ik vind die dingen ontzettend onhandig zitten omdat die tailleband telkens los gaat. Daarnaast ontzettend niet charmant en onhandig.
dinsdag 7 september 2021 om 19:57
Ik heb een badjas voor als ik gauw iets aan wil schieten. Bijvoorbeeld als ik in bed lig en de postbode staat aan de bel, of als ik ‘s avonds na het douchen, net voor ik naar bed ga, bedenk dat de stekker nog in mijn auto moet. Ik vind een trui en een broek aan- en uittrekken dan te lang duren.Miss_Travel schreef: ↑07-09-2021 08:10Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen een badjas aandoen. Oprechte vraag. Maar ik vind die dingen ontzettend onhandig zitten omdat die tailleband telkens los gaat. Daarnaast ontzettend niet charmant en onhandig.
Mijn kinderen doen een badjas aan als ze gezwommen hebben in het zwembad in de tuin.
dinsdag 7 september 2021 om 20:08
Ja, die zijn geweldig! Ik heb de mijne al een jaar of 5 en hij ziet er nog steeds top uit. Goede kwaliteit, lekker dikke stof. Ik ben een tevreden mens.Krulliebollie73 schreef: ↑05-09-2021 21:37Ik heb er 2 van pip studio… moet natuurlijk wel je smaak zijn maatbeker vind ze heerlijk zitten..
dinsdag 7 september 2021 om 20:11
Ik heb hem niet opgeslagen maar gewoon gekocht. Me very happy!!
Chocolade, altijd goed!
dinsdag 7 september 2021 om 20:32
Leuk!!! Je wordt nog veeel happier als je hem aan hebt straks. Hij is zo fijn! Welke kleur heb je gekocht?TheeMetChocolade schreef: ↑07-09-2021 20:11Ik heb hem niet opgeslagen maar gewoon gekocht. Me very happy!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
woensdag 8 september 2021 om 21:13
Hahaha.. good for you!TheeMetChocolade schreef: ↑07-09-2021 20:11Ik heb hem niet opgeslagen maar gewoon gekocht. Me very happy!!
donderdag 9 september 2021 om 10:07
Wat toevallig deze badjas heb ik ook! Zit heerlijk. Ik draag hem heel graag thuis of bij de sauna. Ondertussen hebben mijn man en dochters er ook ieder 1.
Ik zie nu op de site dat ze ook korte badjassen hebben... misschien moet ik die ook maar kopen.. :0
Ik zie nu op de site dat ze ook korte badjassen hebben... misschien moet ik die ook maar kopen.. :0
mamavanf schreef: ↑06-09-2021 00:04Ik heb deze:
https://www.wikkelkleding.nl/31-sauna
Zo fijn! Heerlijk zacht en mooi van schnitt. Heel vrouwelijk model.
donderdag 9 september 2021 om 11:47
En en en?????
donderdag 9 september 2021 om 11:49
Ik wil eens een dagje naar haar atelier. Ik zou mooie wikkeltop ook wel fijn vinden als bedrijfskleding. Misschien moet ik het ook gewoon meteen gaan inplannen!modeliefhebber schreef: ↑09-09-2021 10:07Wat toevallig deze badjas heb ik ook! Zit heerlijk. Ik draag hem heel graag thuis of bij de sauna. Ondertussen hebben mijn man en dochters er ook ieder 1.