Mode & Beauty alle pijlers

Ballerina Gucci

13-08-2012 01:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje op zoek naar ballerina's van Gucci.

Weet iemand misschien waar ik ze kan vinden? Shoebaloo heeft ze niet.

http://www4.images.coolsp ... llerina-flats-profile.png
Paris Hilton is op 17 september 2009 met deze ballerina's gespot, allang uit de collectie dus.
chloe,ik weet het niet.Kan je niet gewoon ballerina's van Gucci

bij Google intikken?Hier verder geen tips.
Maak mij niet uit dat paris ze in 2009 al had, ik weet dat ze al ouder zojn maar ze hebben nu die met een soort vetertje en die vind ik niet mooi dus..
Daarom!Belangrijk is dat je ze mooi vind.Mij kan het ook niets

schelen of iets niet meer in is.Als ik het mooi vind dan koop ik

het gewoon.Heb je al iets over de gevraagde schoen kunnen vinden?
Je kunt deze site in de gaten houden:

http://www.stylesequel.com/

Op het moment geen gucci schoenen maar schijnen vaker "nieuwe" dingen bij te komen
quote:chloe1 schreef op 13 augustus 2012 @ 11:04:

Maak mij niet uit dat paris ze in 2009 al had, ik weet dat ze al ouder zojn maar ze hebben nu die met een soort vetertje en die vind ik niet mooi dus..Die opmerking was volgens mij meer bedoeld in de zin dat ze al lang uit de collectie zijn, dan dat je niet meer in de mode bent ofzo hoor. In 2009 zaten ze in de collectie, dat is 3 jaar geleden dus grote kans dat je ze nu niet meer kan krijgen omdat het een oud model is.
Volgens mij heeft Gucci bijna altijd wel (soortgelijke) ballerina's in de collectie. Zowel de stof met logo als het bamboe-detail is klassiek en gebruiken ze al jaren.
Hiltje : maar nu hebben ze iets met een veter word hier verteld en die wil ze niet. Dit precieze model is er niet nu.
quote:Ivetje schreef op 15 augustus 2012 @ 10:24:

Hiltje : maar nu hebben ze iets met een veter word hier verteld en die wil ze niet. Dit precieze model is er niet nu.Ooh okay...dan op MP zoeken en wachten tot de volgende collectie waar misschien een beter model in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven