basis garderobe positiekleding
donderdag 11 februari 2010 om 21:10
Hoi allemaal,
Zat te twijfelen op welke pijler het hoort. Als het niet goed is; verhuizen maar.
MIjn beste vriendin is 13 weken zwanger en in aug. uitgeteld. IK maak dit heel bewust mee en vind het erg bijzonder.
Nu wil ik een verrassings-box maken met mooie/leuke positiekleding (zo'n 5- 6 stuks)
-Wat is onmisbaar qua kledingstukken?
-Wat is een leuk/mooi merk positiekleding?
Ze vindt buikbanden niets en heeft een respresentatieve functie.
tips?
Bedankt!
Zat te twijfelen op welke pijler het hoort. Als het niet goed is; verhuizen maar.
MIjn beste vriendin is 13 weken zwanger en in aug. uitgeteld. IK maak dit heel bewust mee en vind het erg bijzonder.
Nu wil ik een verrassings-box maken met mooie/leuke positiekleding (zo'n 5- 6 stuks)
-Wat is onmisbaar qua kledingstukken?
-Wat is een leuk/mooi merk positiekleding?
Ze vindt buikbanden niets en heeft een respresentatieve functie.
tips?
Bedankt!
vrijdag 12 maart 2010 om 13:34
Ik hen beide zwangerschappen geen positie mode gedragen,ik had maar een mini buikje, en dat pastte prima in een stretch jurk maat 42 ipv 38.
Ben beide keren maar 6 kilo aangekomen,en die zaten vooral in mijn cup F,wel een kapitaal uitgegeven aan zwangerschaps bh's.
Ik zou idd een mand kopen en die vullen met leuke hema baby spullen(heerlijke winkel als je zwanger bent )
Ben beide keren maar 6 kilo aangekomen,en die zaten vooral in mijn cup F,wel een kapitaal uitgegeven aan zwangerschaps bh's.
Ik zou idd een mand kopen en die vullen met leuke hema baby spullen(heerlijke winkel als je zwanger bent )