Mode & Beauty alle pijlers

before you buy topic!

04-12-2012 22:04 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

tijdens het wandelen met de hond leek het mij leuk om een soort van centraal topic te openen. Het before you buy topic.

Waar je terecht kunt met al je vragen, tips over een bepaald product.

Bijvoorbeeld: ik ga al een paar weken steeds naar de stad op zoek naar warme sokken en handschoenen voor naar mn werk op de scooter, en elke keer koop ik niets omdat ik twijfel of het me warm houd.

geen idee of dit een handig topic word, maar misschien zijn er meer mensen die twijfelen iets te kopen of gebruiken en die graag eerst tips o.i .d. Willen.

zo niet is dit een zinloos topic geweest

ik trap dus af: sokken welke zijn nou echt warm? En handschoenen welke zijn goed? Zag bij de Hema voor 29 euro (internet zegt leer) en binnenkant is zacht lijkt/is!? Ugg spul of syntetisch. Nu heb ik bevroren vingers op mijn werk, ondanks mijn gevoerde wanten.
quote:Spijk-er schreef op 04 december 2012 @ 22:48:

Voor de sneeuw zit ik ineens te bedenken: moon boots, zouden die nog bestaan?Vorig jaar kreeg m'n zoon die nog van z'n oma met kerst, maar geen idee waar ze die gekocht heeft. Ik denk Bristol of Van Haaren of zo?
quote:Spijk-er schreef op 04 december 2012 @ 22:48:

Voor de sneeuw zit ik ineens te bedenken: moon boots, zouden die nog bestaan?Heten tegenwoordig snowboots.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Spijker, ik ben zo wanhopig dat de kleur me niet eens meer uitmaakt, bovendien is het donker als ik van huis ga en thuis kom

Maar zijn die niet erg duur? Hoorde een collega over 70-80 euro?

Moonboots bestaan volgens mij nog hoor, heten die tegenwoordig geen snowboots?
.
quote:Summerdance schreef op 04 december 2012 @ 22:51:

[...]

Excuus, dat had ik niet gezien!!!

Ik had het eerst ook niet door hoor, gelukkig dus dat ik gewoon over handschoenen begin
.
quote:Soulcats schreef op 04 december 2012 @ 22:50:

Leuk topic!

Ik heb ook een warme handschoenendilemma! Vandaag leren en superdikke motor(!)handschoenen geleend van collega om te proberen maar nog had ik met mijn handen en vingers het global warmingprobleem eigenhandig kunnen oplossen. Brrrrr.....

Ik fiets elke dag 25 km. heen en terug naar mijn werk dus heb echt wel snel handschoenen nodig die mijn handen wél warm houden

Zat er aan te denken om bij de wintersporthandschoenen te kijken, maar heb geen zin om veel geld te investeren als ik niet weet welke handschoenen écht warm houden. Ik wil ze dan gewoon eerst proberen maar dat zal niet kunnen denk ik?

Wie heeft dé gouden tip?

Sum, dit topic staat op Mode&Beauty, maar ik zie wel enigszins een verband met je taarten

Heb je al op Marktplaats gekeken?Met batterij verwarmde handschoenen!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Summerdance schreef op 04 december 2012 @ 22:21:

Een keukenmachine!

Ik wil er echt 1, ik bak vrij veel taarten, maar elke keer als ik op jacht ga schrik ik me scheel van de prijzen

Zou de prijs echt opwegen tegen het gemak wat je ervan hebt?Ja.

Ik heb een Kitchen Aid gekocht - tweedehands via marktplaats - en ik gebruik hem bijna elke dag. Het is de meest geweldige keukenmachine die er bestaat en als ik de staatsloterij win, geef ik er eentje cadeau aan alle mensen die ik ken die graag koken. Zijn geld dubbel en dwars waard.

Met andere keukenapparatuur - pastamachine, ijsmachine - bied ik mensen graag aan om 'm een tijdje van me te lenen voordat ze besluiten er een aan te schaffen. Als je zo'n apparaat een maand in huis hebt, weet je wel of je het veel gaat gebruiken of niet. Met de Kitchen Aid kan dat niet, want ik wil 'm niet missen. Dat zegt genoeg?
Wat eten we vanavond?
Ah google leert me:moon boots is een merk en snowboots is het soort schoen, ze bestaan nog, zijn nog steeds mooi van lelijkheid en houden je voeten warm tot -35 (de echte moon boots dan).

Soulcats, niet nog ergens op zolder een verzameling oude wintersportkleding? Of misschien bij familie?
Zeg maar Spijker.
Oh sorry, dit is Mode & Beauty, niet echt de plek voor een bericht over keukenmachines. Hoewel: die Kitchen Aid is een beauty!
Wat eten we vanavond?
Tickel, je bent geweldig ik kan je wel zoenen!

Nooit aan gedacht dat zoiets zou bestaan.

Wow, ik kan zelfs geheel verwarmd op pad, bijna tot en met een verwarmd inlegkruisje aan toe zie ik

Dat vind ik ook nog zo'n gek bedrag nog niet om gewoon te proberen of het echt zo geweldig is als het er uit ziet. Thanks!

Nee helaas Spijker, geen wintersporters in de nabije omgeving.

Maar bedankt voor de tip!
.
quote:Soulcats schreef op 04 december 2012 @ 23:00:

Tickel, je bent geweldig ik kan je wel zoenen!

Nooit aan gedacht dat zoiets zou bestaan.

Wow, ik kan zelfs geheel verwarmd op pad, bijna tot en met een verwarmd inlegkruisje aan toe zie ik

Dat vind ik ook nog zo'n gek bedrag nog niet om gewoon te proberen of het echt zo geweldig is als het er uit ziet. Thanks!Yw, let alleen wel ff op dat bij dit paar alleen de rug van de hand wordt verwarmd. Bij die van 50 euro krijg je ook de vingers erbij
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Soulcats schreef op 04 december 2012 @ 22:50:

Leuk topic!

Ik heb ook een warme handschoenendilemma! Vandaag leren en superdikke motor(!)handschoenen geleend van collega om te proberen maar nog had ik met mijn handen en vingers het global warmingprobleem eigenhandig kunnen oplossen. Brrrrr.....

Ik fiets elke dag 25 km. heen en terug naar mijn werk dus heb echt wel snel handschoenen nodig die mijn handen wél warm houden

Zat er aan te denken om bij de wintersporthandschoenen te kijken, maar heb geen zin om veel geld te investeren als ik niet weet welke handschoenen écht warm houden. Ik wil ze dan gewoon eerst proberen maar dat zal niet kunnen denk ik?

Wie heeft dé gouden tip?

Sum, dit topic staat op Mode&Beauty, maar ik zie wel enigszins een verband met je taarten

Heb je al op Marktplaats gekeken?Zijn wanten dan geen goed idee? Ik heb altijd het gevoel dat je handen daar warmer door blijven, omdat je vingers allemaal bij elkaar in één vak zitten.. beetje lichaamswarmte zeg maar.
Ik dacht eigenlijk dat het een 'bezint eer u begint' topic zou zijn. Dat je veel te veel geld zou willen uitgeven aan een impulsaankoop en dat anderen hier je daar dan van zouden kunnen weerhouden hier.

Daar zou ik wat aan hebben!
quote:Spijk-er schreef op 04 december 2012 @ 22:58:

Ah google leert me:moon boots is een merk en snowboots is het soort schoen, ze bestaan nog, zijn nog steeds mooi van lelijkheid en houden je voeten warm tot -35 (de echte moon boots dan).

Soulcats, niet nog ergens op zolder een verzameling oude wintersportkleding? Of misschien bij familie?

Jaaaa, hebben ze ook nog Moonboots/Snowboots met van die franjes/haren eraan.

Dat je zeg maar echt op een Yetti lijkt?
quote:Lunax schreef op 04 december 2012 @ 23:20:

Ik dacht eigenlijk dat het een 'bezint eer u begint' topic zou zijn. Dat je veel te veel geld zou willen uitgeven aan een impulsaankoop en dat anderen hier je daar dan van zouden kunnen weerhouden hier.

Daar zou ik wat aan hebben!

Ja, dat lijkt me ook top!!!

Dat je voor je iets koopt eerst hier een verzoek moet indienen en het moet motiveren en wij dan als een deskundige jury besluiten of het wel of niet mag!

I am inn voor juryvoorzitter!
De Outdoorlaarzen van de ANWB. Ik zweer erbij want ik loop elke dag met de hond door het bos te baggeren. Ze zijn gevoerd en waterafstotend en hebben een goedprofiel. Ze zijn er vanaf 90 euries en ik doe er jaren mee en die arme dingen moeten door modder, sneeuw, zand en zee.Heerlijk warm.
Top Hiltje! Ik kom je zoeken als ik het topic ooit open!
quote:Tickel schreef op 04 december 2012 @ 23:07:

[...]

Yw, let alleen wel ff op dat bij dit paar alleen de rug van de hand wordt verwarmd. Bij die van 50 euro krijg je ook de vingers erbij

Ben er net even wat intensiever ingedoken en het werd me duidelijk. En ook dat het me ongeveer 1 batterij per 2/3 dagen gaat kosten Maar goed, ik ga het toch zeker in overweging nemen, warme vingers zijn wat waard hoor!
.
Ski handschoenen zijn niet zo lekker op de scooter want je an je vingers niet bewegen. Wanten met van die warmtezakjes. Je kunt ze bij de hema,blokker of oudoorwinkels krijgen. Kost niets, welke het beste werkt ga ik dit jaar uitproberen. Deze zijn ook herbruikbaar
Oh en deze lopen niet op batterijen maar moet je naar gebruik weer opwarmen en als je ze gaat gebruiken en staafje erin knikken.
Wanten lijkt me niet zo handig, ik moet goed kunnen schakelen, remmen en mijn display kunnen bedienen (fiets elektrisch).

Bedenk me trouwens dat ik nog wel wanten heb liggen, dus dat zou ik wel eens kunnen proberen. Je weet nooit.
.
Leuk topic , cookie! Ik zoek ook nog handschoenen. Mooie leren, met een warme voering maar wel dat je nog je sleutels kunt hanteren enzo.

Aldi? HEMA? Internet?

Snowboots heb ik van Olang, verkochten ze vorig jaar iig bij house of shoes. Zijn plastic onder en dus waterdicht. Ik let ook vooral op profiel als ik winterlaarzen koop.
quote:waterplant schreef op 04 december 2012 @ 23:30:

De Outdoorlaarzen van de ANWB. Ik zweer erbij want ik loop elke dag met de hond door het bos te baggeren. Ze zijn gevoerd en waterafstotend en hebben een goedprofiel. Ze zijn er vanaf 90 euries en ik doe er jaren mee en die arme dingen moeten door modder, sneeuw, zand en zee.Heerlijk warm.

Te duur

Ik dacht meer in de richting van die 3,- die hier ook als optie werd genoemd
quote:missdaisyduke schreef op 05 december 2012 @ 00:10:

Leuk topic , cookie! Ik zoek ook nog handschoenen. Mooie leren, met een warme voering maar wel dat je nog je sleutels kunt hanteren enzo.

Aldi? HEMA? Internet?

Snowboots heb ik van Olang, verkochten ze vorig jaar iig bij house of shoes. Zijn plastic onder en dus waterdicht. Ik let ook vooral op profiel als ik winterlaarzen koop.HEMA, die hebben prima mooie elegante leren handschoenen voor 12,- of zoiets. Echt belachelijk goedkoop voor zulke mooie dingen. Ik zou er niet mee op de brommer gaan, maar voor van en naar de auto zijn ze perfect!
Wanten houden je handen idd warmer. Verder kan ik je dunne thermo handschoentjes (bijv van Craft) aanraden. Die kun je onder iedere gewone handschoen dragen. Veel skiers en snowboarders dragen die alsnog onder hun handschoenen omdat wintersport handschoenen vooral waterdicht zijn maar zeker niet per definitie warmer. Ik werk in een wintersportzaak ;)
Als alternatief voor de kitchenaid, en in zelfde retro stijl kan ik echt de Kenwood aanraden.

Deze is nu ook in de aanbieding voor 119 euro bij de makro dus als je iemand kent met zo'n pas?

Ga ervoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven