Mode & Beauty alle pijlers

before you buy topic!

04-12-2012 22:04 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

tijdens het wandelen met de hond leek het mij leuk om een soort van centraal topic te openen. Het before you buy topic.

Waar je terecht kunt met al je vragen, tips over een bepaald product.

Bijvoorbeeld: ik ga al een paar weken steeds naar de stad op zoek naar warme sokken en handschoenen voor naar mn werk op de scooter, en elke keer koop ik niets omdat ik twijfel of het me warm houd.

geen idee of dit een handig topic word, maar misschien zijn er meer mensen die twijfelen iets te kopen of gebruiken en die graag eerst tips o.i .d. Willen.

zo niet is dit een zinloos topic geweest

ik trap dus af: sokken welke zijn nou echt warm? En handschoenen welke zijn goed? Zag bij de Hema voor 29 euro (internet zegt leer) en binnenkant is zacht lijkt/is!? Ugg spul of syntetisch. Nu heb ik bevroren vingers op mijn werk, ondanks mijn gevoerde wanten.
Om waterproof make-up eraf te halen...babyolie! Beetje op een watje en alles is er zo af. Kost ook geen drol. Daarna een babydoekje over je gezicht en voila. Voor mij geen dure doekjes enzo meer, dit werkt perfect.
Hema handschoenen nu al kapot na paar keer dragen. Ze zijn wel op vinger toppen zwart, ik hoop dat ik mijn geld terug krijg want het is blijkbaar geen goede kwaliteit en dat voor 29 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven