Mode & Beauty alle pijlers

before you buy topic!

04-12-2012 22:04 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

tijdens het wandelen met de hond leek het mij leuk om een soort van centraal topic te openen. Het before you buy topic.

Waar je terecht kunt met al je vragen, tips over een bepaald product.

Bijvoorbeeld: ik ga al een paar weken steeds naar de stad op zoek naar warme sokken en handschoenen voor naar mn werk op de scooter, en elke keer koop ik niets omdat ik twijfel of het me warm houd.

geen idee of dit een handig topic word, maar misschien zijn er meer mensen die twijfelen iets te kopen of gebruiken en die graag eerst tips o.i .d. Willen.

zo niet is dit een zinloos topic geweest

ik trap dus af: sokken welke zijn nou echt warm? En handschoenen welke zijn goed? Zag bij de Hema voor 29 euro (internet zegt leer) en binnenkant is zacht lijkt/is!? Ugg spul of syntetisch. Nu heb ik bevroren vingers op mijn werk, ondanks mijn gevoerde wanten.
Ha leuk topic.

Ik wil laarzen waar ik mee door de sneeuw kan, maar het mag niets kosten, want ik vind die dingen toch lelijk en heb al 50 paar wel mooie schoenen/laarzen (waar ik niet mee door de sneeuw kan).
quote:hiltje schreef op 04 december 2012 @ 22:07:

Ha leuk topic.

Ik wil laarzen waar ik mee door de sneeuw kan, maar het mag niets kosten, want ik vind die dingen toch lelijk en heb al 50 paar wel mooie schoenen/laarzen (waar ik niet mee door de sneeuw kan).

Kaplaarzen met een vachtje aan de binnenkant

(of gewoon dikke ski sokken)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Voor geen andere handschoenen dan leren meer. Eindelijk van die tocht af!
Hiltje: gewone regenlaarzen met van die 'laarzensokken' er in, van fleece bijvoorbeeld. Hunter verkoopt perfecte laarzen maar ze verkopen ook los die sokken, en die kan je ook in een ordinaire regenlaars dragen.
Zeg maar Spijker.
Een keukenmachine!

Ik wil er echt 1, ik bak vrij veel taarten, maar elke keer als ik op jacht ga schrik ik me scheel van de prijzen

Zou de prijs echt opwegen tegen het gemak wat je ervan hebt?
Handschoenen van Barts blijven droog en houden je handen echt warm.
@summerdance: ik kan je echt de Kitchenaid Artisan aanraden! Als je 'm hebt wil je nooit meer anders!
@ summerdance,

Ik bak ook vrij veel taarten en heb er 1 van bol, weet zo snel niet welk merk maar hij was rond de 80 à 90 euro..

Ik heb er echt superveel plezier van!

Hij mixt prima, je kan lekker weglopen tussendoor, geen stijve armen, verschillende kneedhaken erbij, super!
http://www.hema.nl/winkel ... n-en-sjaals/handschoenen-(16405999)?fh_start_index=20&filter=pnl_product_type%3E{shop}/$s=dames\u0020handschoen

Deze zijn het ! Toch een groot bedrag om neer te leggen als je niet zeker bent of het idd niet tocht en een goede warme voering heeft
Zijn regenlaarzen met lekkere sokken goedkoper en beter dan die nep-uggs???
Geen idee heb hIer nep uggs en echte laatst gehaald. Neppe zien er naar jaren lang goed uit kostte me 3 euro en worden vanzelf schoon, niet afgetrapt, minder voering na verloop van tijd maar voor alsnog warm en lang droge voeten!
quote:Cookie-Dough schreef op 04 december 2012 @ 22:25:

http://www.hema.nl/winkel ... n-en-sjaals/handschoenen-(16405999)?fh_start_index=20&filter=pnl_product_type%3E{shop}/$s=dames\u0020handschoen

Deze zijn het ! Toch een groot bedrag om neer te leggen als je niet zeker bent of het idd niet tocht en een goede warme voering heeft

Ik kan je link niet openen, maar vorig jaar had ik leren handschoenen van de hema die na 1 winter al stuk waren. Er zat echt een groot gat in het stuk tussen duim en wijsvinger.

Die van Barts lijken mij steviger. Ok, wel iets minder elegant misschien.
quote:hiltje schreef op 04 december 2012 @ 22:07:

Ha leuk topic.

Ik wil laarzen waar ik mee door de sneeuw kan, maar het mag niets kosten, want ik vind die dingen toch lelijk en heb al 50 paar wel mooie schoenen/laarzen (waar ik niet mee door de sneeuw kan).Zijn stalschoenen dan niks? Zoals deze:

Kosten 30 euro.
Bubblewijn de stof buitenkant lijkt op hoe ugg ze maakt zit op mobiel vandaar dat de link niet werkt denk ik.

Als het echt warm en tegen wind kan is het het belangrijkste, de scooter is sowieso niet charmant maar dat is de beste oplossing vanwege vaak lang wachten op de bus..
quote:Cookie-Dough schreef op 04 december 2012 @ 22:29:

Geen idee heb hIer nep uggs en echte laatst gehaald. Neppe zien er naar jaren lang goed uit kostte me 3 euro en worden vanzelf schoon, niet afgetrapt, minder voering na verloop van tijd maar voor alsnog warm en lang droge voeten!

Ja!!!!

Zoiets moet ik hebben. Voor 3,- euro !!!!
quote:Chartreuse schreef op 04 december 2012 @ 22:33:

[...]

Zijn stalschoenen dan niks? Zoals deze:

[afbeelding] Kosten 30 euro.

Haha ik heb al stalschoenen die nog onflatteuser zijn. Die heb ik vorig jaar bij de ergste sneeuw gebruikt.

Maar die zijn echt heeeeel erg!!!
quote:beelicious schreef op 04 december 2012 @ 22:24:

@summerdance: ik kan je echt de Kitchenaid Artisan aanraden! Als je 'm hebt wil je nooit meer anders!Maar serieus... ¤500????
quote:Cookie-Dough schreef op 04 december 2012 @ 22:25:

Voor de sokken:

Wollen sokken
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:misssuus schreef op 04 december 2012 @ 22:25:

@ summerdance,

Ik bak ook vrij veel taarten en heb er 1 van bol, weet zo snel niet welk merk maar hij was rond de 80 à 90 euro..

Ik heb er echt superveel plezier van!

Hij mixt prima, je kan lekker weglopen tussendoor, geen stijve armen, verschillende kneedhaken erbij, super!Hier word ik dan een stuk blijer van!
quote:hiltje schreef op 04 december 2012 @ 22:38:

[...]

Haha ik heb al stalschoenen die nog onflatteuser zijn. Die heb ik vorig jaar bij de ergste sneeuw gebruikt.

Maar die zijn echt heeeeel erg!!!

Als je die nep-uggs voor 3 euro ergens tegenkomt, hou ik me aanbevolen. Heb een paar jaar op rij dergelijke laarzen gekocht bij Blokker (7 euro geloof ik) maar die haalden het eind van de winter geen van allen.
Voor handschoenen zou ik gewoon gaan voor de alleroncharmanste oplossing; ski- of snowboardhandschoenen. Meestal loeigroot en in van die neonkleuren maar echt wel warm!
Zeg maar Spijker.
Voor de sneeuw zit ik ineens te bedenken: moon boots, zouden die nog bestaan?
Zeg maar Spijker.
Leuk topic!

Ik heb ook een warme handschoenendilemma! Vandaag leren en superdikke motor(!)handschoenen geleend van collega om te proberen maar nog had ik met mijn handen en vingers het global warmingprobleem eigenhandig kunnen oplossen. Brrrrr.....

Ik fiets elke dag 25 km. heen en terug naar mijn werk dus heb echt wel snel handschoenen nodig die mijn handen wél warm houden

Zat er aan te denken om bij de wintersporthandschoenen te kijken, maar heb geen zin om veel geld te investeren als ik niet weet welke handschoenen écht warm houden. Ik wil ze dan gewoon eerst proberen maar dat zal niet kunnen denk ik?

Wie heeft dé gouden tip?

Sum, dit topic staat op Mode&Beauty, maar ik zie wel enigszins een verband met je taarten

Heb je al op Marktplaats gekeken?
.
quote:Soulcats schreef op 04 december 2012 @ 22:50:

Sum, dit topic staat op Mode&Beauty, maar ik zie wel enigszins een verband met je taarten

Heb je al op Marktplaats gekeken? Excuus, dat had ik niet gezien!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven