Begonnen met Curly Girl methode. Wie ook?
zaterdag 3 augustus 2019 om 16:49
Laat ik eerst even een background verhaaltje typen.
Mijn haar is al zolang ik het me kan herinneren droog en pluizig. Om sommige dagen leek het serieus op een suikerspin zo pluizig was het.
Een paar maanden geleden kwam ik op een site terecht waar de Curly Girl methode besproken werd. Ik las het en ik zag het licht. Dit zou weleens de oplossing kunnen zijn voor mijn pluizenbol!
Nu wat maandjes later is mijn haar gezonder dan ooit. Het pluist heel middelmatig, niks meer wat het eerst was. Ik heb nu krullen en grove slagen (ik wist dat ik dat had, maar door de droogte en stugheid kwam het er niet uit). Kortom, ik ben superduper blij met mijn haar en ga zeker nog wel even door met de methode.
Nog meer dames die er mee bezig zijn?
Mijn haar is al zolang ik het me kan herinneren droog en pluizig. Om sommige dagen leek het serieus op een suikerspin zo pluizig was het.
Een paar maanden geleden kwam ik op een site terecht waar de Curly Girl methode besproken werd. Ik las het en ik zag het licht. Dit zou weleens de oplossing kunnen zijn voor mijn pluizenbol!
Nu wat maandjes later is mijn haar gezonder dan ooit. Het pluist heel middelmatig, niks meer wat het eerst was. Ik heb nu krullen en grove slagen (ik wist dat ik dat had, maar door de droogte en stugheid kwam het er niet uit). Kortom, ik ben superduper blij met mijn haar en ga zeker nog wel even door met de methode.
Nog meer dames die er mee bezig zijn?

maandag 12 augustus 2019 om 18:18
Oh getsie.
Ik vind juist al die maskers en zo heerlijk ruiken, dat je de hele dag door van die lekkere vlagen kokos en boemetjes-in-lentebries aroma's opvangt.

maandag 12 augustus 2019 om 18:19
Welke verhouding had je gebruikt?

maandag 12 augustus 2019 om 18:21
Oh wat moedig. Ik las dat je het maar een week of 2 kunt bewaren (in de koelkast). Daar ben ik dan weer te lui voor.
maandag 12 augustus 2019 om 18:28
De fb groep is zo overzichtelijk als wat, maar je moet wel even serieus kijken.
Als je op het woord Albums klikt op de pagina, zie je keurig geordend een stuk of 23 'produktgroepen' die allemaal CG proof zijn. Je kan zó kiezen! En het varieert allemaal van Kruidvat tot duur.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

maandag 12 augustus 2019 om 18:39
Ja dat!

Met roze blosjes, zachtjes neuriënd en een hele shitload aan Zwitsal in je mandje. Alsof je je leven hélemaal op orde hebt

maandag 12 augustus 2019 om 18:41
Thanks, en ik denk gebroken lijnzaad he, geen hele zaadjes.
Als ik komend weekend tijd (=zin) heb ga ik het ook proberen.

maandag 12 augustus 2019 om 19:31
Nou ga ik misschien iets heel doms zeggen maar ik zit al 10 minuten naar de Facebookpagina van die groep te kijken en ik zie nergens het woord 'Albums' staan.Very__Cherry schreef: ↑12-08-2019 18:28De fb groep is zo overzichtelijk als wat, maar je moet wel even serieus kijken.
Als je op het woord Albums klikt op de pagina, zie je keurig geordend een stuk of 23 'produktgroepen' die allemaal CG proof zijn. Je kan zó kiezen! En het varieert allemaal van Kruidvat tot duur.
Wel 'bestanden' maar dat bedoel je niet volgens mij.

maandag 12 augustus 2019 om 19:34
Helemaal bovenaan, voor alle posts.Hillegonda1 schreef: ↑12-08-2019 19:31Nou ga ik misschien iets heel doms zeggen maar ik zit al 10 minuten naar de Facebookpagina van die groep te kijken en ik zie nergens het woord 'Albums' staan.
Wel 'bestanden' maar dat bedoel je niet volgens mij.
maandag 12 augustus 2019 om 19:42
Ik shop heel graag bij de DM. Is er een overzicht van hun producten die voor mij goed zijn?
En kan ik in de transitie-periode mijn haren in een staart dragen? Ik heb een representatieve baan en kan er niet voor schandaal bij lopen.
maandag 12 augustus 2019 om 19:43
maandag 12 augustus 2019 om 19:50
1. Men neme uw leesbril ...

Nee je 'swipet' die grijze ovalen met " aankondigingen", "videopartys" en "fotos" erop even naar links en dan zie je meer grijze ovalen verschijnen, met evenementen, bestanden, albums etc erop.
maandag 12 augustus 2019 om 19:56
Ik heb geen idee wat ze bij DM verkopen. Sorry.
Staart kan altijd natuurlijk maar ik moet zeggen dat het bij mij al snel veel beter zat.

maandag 12 augustus 2019 om 20:01
Of het nu ontploft schaamhaar is of nog 'in transitie'... ik denk dat het wel meevalt met haar dat echt niet zit.
Ik had het idee dat mijn haar wat vettig was, in de eerste week. Maar dat was meer mijn eigen gevoel, dan dat andere mensen het ook vonden. Ik kreeg namelijk veel complimenten. Nog steeds
In de eerste week deed ik het ook nog niet goed, dus het verklaarde wel het vettige gevoel, haha.
Ik had het idee dat mijn haar wat vettig was, in de eerste week. Maar dat was meer mijn eigen gevoel, dan dat andere mensen het ook vonden. Ik kreeg namelijk veel complimenten. Nog steeds

In de eerste week deed ik het ook nog niet goed, dus het verklaarde wel het vettige gevoel, haha.