Mode & Beauty alle pijlers

Beste comfort BH

08-08-2021 11:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een comfort BH gaan proberen. Ik heb zelf maat D en ik draag al jaren een voorgevormde beugel BH. Ik koop ook best dure merken maar of ze gaan snel kapot (beugel breekt) of ze zitten toch niet lekker.

Ik zoek er een die wel een beetje voorgevormd is, van goede kwaliteit die dus strak/stevig blijft, liefst geen kant en die gewoon lekker zit. Heeft er iemand een goede tip?

Afbeelding
Had hetzelfde probleem. Nu al tijden over op Miss mary of Sweden BH’s. Zitten heerlijk, zijn er ook zonder beugel en blijven enorm lang goed. En voordeel is, ik voel ze dus niet eens. Heb dezelfde cupmaat trouwens dus wilde wel ondersteuning. Dus geen Marie Jo of Prima Donna meer hier.
https://www.missmary.nl/bra/tag/beha-zonder-beugel

Oh ze komen uit scandinavie, dus levertijd is wel iets meer dan een week tenzij je betaalt voor express levering. Dan zijn ze binnen 2/3 dagen in huis.
Ik volg even. Heb een of twee weken per maand last van pijnlijke borsten en ook opzoek naar een goede bh voor die periode.
Anita, Mary of Sweden of Triumph hier, heb met en zonder beugel.
Ik heb hier op Viva voor het eerst geleerd dat beugels van bh’s blijkbaar breken. Echt nog nooit meegemaakt.
Hier een c cup, ik draag graag sloggi zero feel. Ze staan erg mooi onder kleding, zijn in in hoop kleuren te krijgen en houden zich erg goed in de was tot nu toe.
emmalou schreef:
08-08-2021 12:19
Ik heb hier op Viva voor het eerst geleerd dat beugels van bh’s blijkbaar breken. Echt nog nooit meegemaakt.
Oke.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 08-08-2021 13:00
4.59% gewijzigd
Het ligt ook aan je maat. Ik kan niets met een sloggi, terwijl anderen met kleine cup er heel gelukkig van worden, ze lijken me ook heerlijk zitten als ik ze zou passen en nog genoeg ondersteuning zouden geven voor mijn cup H.
emmalou schreef:
Ik ook niet. Wel dat op een gegeven moment de beugel door het stof naar buiten komt omdat de uiteinden niet goed afgewerkt zijn. Voel je ineens iets prikken.

Verder geen zinnige reactie TO, ik draag zelf bij voorkeur bh-hemden van Nina von C. maar volgens mij is dat een duits merk, ik bestel die altijd via de Duitse Otto.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
08-08-2021 13:02
Ik ook niet. Wel dat op een gegeven moment de beugel door het stof naar buiten komt omdat de uiteinden niet goed afgewerkt zijn. Voel je ineens iets prikken.
Dit. Wat vaag, waar breekt ie dan en waardoor dan?
Una noche loca
Ik zweer bij de Maya van Hunkemöller.
Ook een D-cup, met beugel. Maar bij deze voel ik niet eens dat ik hem draag.
Blijft mooi en beugels zijn bij mij er nooit uitgegaan.

Ik had / heb een fysiek zwaar beroep, deze bh heeft me nooit in de steek gelaten, qua ondersteuning ed.

https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 11698.html

Soft bh helaas geen ervaring mee, succes!
ChicaHolandesa schreef:
08-08-2021 14:09
Het komt echt vaak ter sprake hier op Viva, dus het is echt een probleem waar mensen mee te maken hebben.
emmalou schreef:
08-08-2021 14:39
Het komt echt vaak ter sprake hier op Viva, dus het is echt een probleem waar mensen mee te maken hebben.
Ja oké, maar dat waren mijn vragen niet hè ;-)
Una noche loca
ChicaHolandesa schreef:
08-08-2021 16:17
Ja oké, maar dat waren mijn vragen niet hè ;-)
Oh pardon.
emmalou schreef:
Ik echt al 3x. En dan bij dure bh’s van Primadonna. Meestal breken ze in het midden. Heb ook al twee keer een nieuwe beugel erin laten zetten maar daarna zitten ze toch niet meer zo fijn of ze steken na een paar keer dragen aan de zijkant eruit.
Mijn 95 E is erg blij met de beugelloze bh's van Waschepur, die ik koop bij bijvoorbeeld Witt.
Zit heerlijk, blijft mooi.
ChicaHolandesa schreef:
08-08-2021 14:09
Bij mij wel eens in het midden van de boog. En waardoor? Slechte kwaliteit beugel icm hele grote cupmaat gok ik.

Maar geen goedkope BH's.

Elomi en Freya bijvoorbeeld.
Die koop ik niet meer dus.
Aha, oké, ik had geen idee.
Wel zonde zeg!
Una noche loca
Nog meer tips?

Ik had er eentje gevonden via de site van BuzzieBee maar daar zat helaas 8-9 weken levertijd op en dat vind ik te lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven