Mode & Beauty alle pijlers

Beste corrigerend spaghetti top

29-09-2015 23:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Het volgende: ik heb zo een 3 tot 4 jaar geleden een heel fijn corrigerend topje gekocht bij de Miss Etam, een spaghetti top met een soort van kant aan de bovenkant (wit) en die droeg echt super fijn, corrigeerde echt goed, rolde niet op, precies de goeie lengte voor zowel bij rokje als broek: kortom was er helemaal blij mee. Ben zo stom geweest om er niet meteen een aantal te halen maar ja, je komt er meestal achteraf bijvoorbeeld achter dat het het meest fijne corrigerend topje ever was.

Nu ben ik uiteraard naar de Miss Etam geweest maar nee die hebben ze al lang niet meer en achterhalen was moeilijk etc etc. Heb wel het huidige topje gepast maar nee, deze was het niet. Heb nu echt zoveel topjes gekocht en gepast en word er helemaal gek van: dus bij deze dames: welke vinden jullie goed en waarom?

Alvast dank!
anoniem_236379 wijzigde dit bericht op 29-09-2015 23:19
Reden: typo's
% gewijzigd
Slowly getting there....
Ik lees mee. Bezit twee zwarte van MissEtam en zou die graag aanvullen, maar ik kan het ook niet vinden.
Ik heb altijd de topje van de H&M met brede bandjes. Ik koop ze altijd een maat kleiner dan mijn oorspronkelijke maat, zodat ze fijn strak zitten. Niet echt corrigerend, maar ze zitten heerlijk. Heb ze dan ook in alle kleuren. Na 2 dagen dragen gaan ze in de was en zitten ze weer als nieuw. Kosten ook maar ¤ 4,95.
quote:Pailletje schreef op 29 september 2015 @ 23:24:

Ik heb altijd de topje van de H&M met brede bandjes. Ik koop ze altijd een maat kleiner dan mijn oorspronkelijke maat, zodat ze fijn strak zitten. Niet echt corrigerend, maar ze zitten heerlijk. Heb ze dan ook in alle kleuren. Na 2 dagen dragen gaan ze in de was en zitten ze weer als nieuw. Kosten ook maar ¤ 4,95.Is het proberen waard, thanks! Ik zet em op het lijstje
Slowly getting there....
Ik haal ze zelf al jaren bij de Hema. En dan de stretch variant. Vind die persoonlijk het fijnst zitten.
HM ook hier!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik ga vanmiddag dus even naar de H&M en Hema
Slowly getting there....
Gehaald? Bevalt het?
quote:Pailletje schreef op 30 september 2015 @ 22:15:

Gehaald? Bevalt het?Nee helaas nog niet, ga zaterdag naar de winkels
Slowly getting there....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven