Beste rode kleurshampoo ?
woensdag 9 maart 2022 om 19:42
woensdag 9 maart 2022 om 20:30
Glynt Mangala Haarmasker, je moet echt de bijgeleverde handschoentjes gebruiken! Ik had een poosje rosé blond haar en gebruikte dit om de kleur mooi fris te houden, werkt echt super goed!
Edit: niet bij de drogist te koop trouwens. Of bij kappers die het merk hebben of online te krijgen.
Edit: niet bij de drogist te koop trouwens. Of bij kappers die het merk hebben of online te krijgen.
hendrikje106 wijzigde dit bericht op 09-03-2022 22:01
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
21.34% gewijzigd
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
woensdag 9 maart 2022 om 21:36
Werkt dat goed? En ook op grijs haar?
woensdag 9 maart 2022 om 23:50
Uitgroei bedekt het niet nee. Maar het helpt zeker voor kleurbehoud.
donderdag 10 maart 2022 om 07:07
Mensen bedoelen verschillende producten met het woord kleurshampoo.
Het merk Hennaplus Colour Cream, verkrijgbaar o.a. bij De Tuinen (waar geen henna in zit) (het is ook niet plantaardig) heeft diverse zeer uitgesproken kleuren rood, die inderdaad ook heel uitgesproken kleuren.
Je moet alleen niet denken dat je deze "tijdelijke" kleur eruit kan wassen. Als het na meerdere wasbeurten vervaagd is kan je het wel verven, maar koele kleuren zijn dan voorlopig niet mogelijk.
Ik zou eerst een proeflok maken. De toepassing is heel simpel: zo uit de tube op je haar.
Hier staat een verzameling: https://www.deonlinedrogist.nl/search/? ... lour+cream
Het merk Hennaplus Colour Cream, verkrijgbaar o.a. bij De Tuinen (waar geen henna in zit) (het is ook niet plantaardig) heeft diverse zeer uitgesproken kleuren rood, die inderdaad ook heel uitgesproken kleuren.
Je moet alleen niet denken dat je deze "tijdelijke" kleur eruit kan wassen. Als het na meerdere wasbeurten vervaagd is kan je het wel verven, maar koele kleuren zijn dan voorlopig niet mogelijk.
Ik zou eerst een proeflok maken. De toepassing is heel simpel: zo uit de tube op je haar.
Hier staat een verzameling: https://www.deonlinedrogist.nl/search/? ... lour+cream
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 10 maart 2022 om 07:24
Mocht je verf zolang mogelijk in je haar willen houden, gebruik dan Andrélon Levendige Kleur. Dat vind ik een soort wondershampoo die wel wast maar verf laat zitten.
Als je het juist eruit wil hebben, dan moet je dat níet gebruiken maar straffere shampoo's zoals antiroos.
Als je het juist eruit wil hebben, dan moet je dat níet gebruiken maar straffere shampoo's zoals antiroos.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven