Mode & Beauty alle pijlers

Betaalbare sloffen voor mannen...

13-11-2020 21:05 63 berichten
Als Sint cadeau nu mijn man thuis werkt...
Mooie warme sloffen.
Die van UGG vindt hij denk ik tof maar ver boven mijn budget.
Nu zag ik deze

https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/acti ... voerd.prod

Wat denken jullie?
:rofl:

Grapje hoop ik?
Je man kennende vindt hij die wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Heeft mijn man ook, hij vind ze heerlijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Voor sloffen vind ik ze best ok!
Niks zo sexy als je man een paar sloffen geven met sinterklaas hoor. Ik zeg doen!
Ik geef ze met kerst, hij is er blij mee.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dan niet klagen als jij een strijkijzer krijgt op je verjaardag!
Niks mis met van haren sloffen. Ik koop ze altijd daar als iemand sloffen op de verlanglijst heeft staan. Gaan ook jaren mee.
pos1980 schreef:
13-11-2020 21:12
Voor sloffen vind ik ze best ok!
Als stropdas daarentegen ziet het er niet uit :proud:
VelvetVolvo schreef:
13-11-2020 21:28
Dan niet klagen als jij een strijkijzer krijgt op je verjaardag!
Want?
Huh? Is toch een leuk cadeau
Nou, gewoon kopen dan
Willy0502 schreef:
14-11-2020 07:21

Ik ken je man niet, maar ik vind het ook geen leuk cadeau. Net zoiets als als puber een regenpak krijgen, die had je toch nodig en wordt als cadeau verpakt. Jippie. Inderdaad net zoiets als een strijkijzer cadeau krijgen. Als hij zelf ook niet zoveel moeite doet om met iets leuks te komen zijn dit natuurlijk prima functionerende sloffen.
Sloffen of een strijkbout, een doe je aan voor warme voeten. De ander is een huishoudelijk apparaat.

Ja helemaal hetzelfde natuurlijk.

Als TO's man sloffen wil, geef hem sloffen. Maar koop dan gewoon die mooie die hij wil.
Dit geef je toch niet voor Sinterklaas? Als hij sloffen wil dat koopt hij ze zelf.
ExodusRedux schreef:
14-11-2020 09:37
Dit geef je toch niet voor Sinterklaas? Als hij sloffen wil dat koopt hij ze zelf.
Echt doe even normaal zeg. TO, koop gewoon wat hij wil.
Willy0502 schreef:
14-11-2020 07:21
Ja.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik zou persoonlijk voor de middenweg opteren en wat goedkopere lamswollen pantoffels zoeken, is toch wat luxer en ik denk dat hij daar wat meer en langer plezier van heeft dan van synthetische exemplaren. Maar ik kan niet jouw budget bepalen en inschatten waar jouw man bij van wordt. :-D Ik merk uit de reacties dat kado routines met je partner toch wel erg persoonlijk zijn.
Sloffen zijn heel leuk hoor, heb graag lekker warme voeten. Heb het dit jaar ook op mijn verlanglijstje gezet.
Ik vind sloffen ook heel fijn, maar ik verwachtte geen topic over de meest degelijke sloffen die ik ooit gezien heb. Daarom moest ik er om lachen, ik verwachtte iets aparts of grappigs ofzo.

Als je dit wil kopen doe je dat toch gewoon.
Ik vind het echt verschrikkelijk lelijke opasloffen. Mijn vriend loopt op sokken in huis, dus ik heb ook geen beter alternatief. Ik denk dat ik van die soort Zweedse muilen dan toch aantrekkelijker vind (raar woord, maar zo heten ze echt).
Haha ik snap jullie maar ik vind sloffen echt wel een heeel normaal passend cadeau. Een beetje praktisch maar hoort ook bij Sinterklaas wat mij betreft..

Maar idd: als julLelie een alternatief weten voor deze synthetische due niet al te duur zijn?
Man heeft niet snel koude voeten, hij is warmbloedig.
Madeliefjees schreef:
13-11-2020 21:23
Ik geef ze met kerst, hij is er blij mee.

Tenminste, dat zegt 'ie. ;)
Als je man 85 is: topcadeau.

Mijn man gedijt lekker op deze: https://www.falke.com/nl_nl/p/cosyshoe- ... 6560_6680/
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven