Mode & Beauty alle pijlers

Bh problemen

15-08-2020 22:33 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik koop eigenlijk altijd mijn bh’s bij de Hunkemöller. Ze zitten lekker. Ik was ze op de hand, of op een speciale delicate stand op de wasmachine. Zonder andere was. Laat ze liggend drogen. Zorg er goed voor.

En toch elke keer binnen 6 maanden (nu al binnen twee maanden) breekt de beugel. Gewoon ineens doormidden. En ik deed niks. Ik zat letterlijk op de wc vandaag en plop beugel kapot. :cry:

Ik wordt hier echt gek van. Bh’s zijn duur en helaas ben ik niet gezegend met een kleiner formaat, ik heb ze helaas nodig.

Heb nu maar twee bh’s in de sale bij livera gekocht en ben financieel voorlopig niet instaat om 70 euro per bh te betalen.

Waar kopen jullie je bh’s en hoe lang doe je er mee? Of tips hoe ze langer mee gaan. Ik wil mij er niet bij neerleggen dat ik elke zes maanden een aantal nieuwe bh’s moet kopen omdat ze kapot blijven gaan. Als het echt zo is dat duurdere bh’s beter zijn, dan ga ik zodra het kan dure bh’s kopen.
(primark pas ik helaas niet anders kocht ik daar elke paar maanden een paar nieuwe)
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Veel dames dragen een verkeerde maat.

Lees dit eens:
https://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

neem de tips mee als je nieuwe bh's gaat kopen en je komt thuis met goed zittende bh's in de juiste maat.

Heb 70H en nog nooit geknapte beugels gehad. Bh's gaan gewoon in een waszakje mee met de normale was op 40 graden.
Marie Jo, Marlies Dekkers, Freya allemaal fijne merken met goede bh's. In de uitverkoop of bij outlet vaak leuke aanbiedingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven