Mode & Beauty alle pijlers

BH's beu

14-07-2018 18:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd ben ik het dragen van een Bh spuugzat.
In de winter kun je dan een hemdje aan doen en daarover een trui dragen.
Maar wat in de zomer?
Als je een T shirt draagt ziet iedereen meteen dat je geen BH draagt en dat is geen comfortabel gevoel vind ik.
Hoe doen mede-BH haatsters dit?
Alle tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Frox schreef:
14-07-2018 19:37
Kijk voor de lol eens de reruns van Friends op Netflix: alle vrouwen hebben zichtbare tepels tot 2002.

Ja, want de Amerikaanse sitcom friends is de norm....

Ik kan me toch echt gala’s heinneren uit die tijd waarbij iedereen in de weer was met plak-bh’s en pleisters over de tepels voor onder de strapless jurken. En ik lette er zelf ook altijd op, had gewoon vrij dikke cups onder mijn t-shirts. Ik kan me niet voorstellen dat ik het gemist zou hebben als tepels doodnormaal waren in die tijd.. maar goed, het kan hoor. Als jullie beweren dat het toen heel normaal was.
anoniem_367860 wijzigde dit bericht op 14-07-2018 20:45
5.96% gewijzigd
Madeliefjees schreef:
14-07-2018 19:25
Dat kan alleen een man zeggen, die zich daaraan loopt op te geilen.
Stel je niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Xanthan schreef:
14-07-2018 19:52
Ja, want de Amerikaanse sitcom friends is de norm....

Oeps, helemaal vergeten dat jij de norm bent ;-D
Xanthan schreef:
14-07-2018 19:30
Nou nee hoor, toen was het qua tepels echt niet anders dan nu.

Alleen in de jaren 60/70 is er even een periode geweest van progressiviteit en feminisme waarbij bloot en tepels niet eng waren.
Ach welnee. Ik had tot de jaren 90 zelden een bh aan en zelfs nog nooit een padded bh gezien. Pas een jaar of 10, 15 dat je alleen nog maar van die piepschuimdingen kunt kopen.

Zie je het voor je: punk met een push-up?
Frox schreef:
14-07-2018 19:48
Ach nee joh, het is zodat die arme mannen met zo droevig weinig zelfbeheersing niet steeds in de verleiding komen hun penis te steken waar hij niet hoort. Het is een soort hoofddoekje, maar dan lager.
:worship:
Inderdaad, na 2000 kon je ineens nergens meer spijkerbroeken zonder stretch en bh's zonder padding kopen.
Volgens mij hebben julllie allebei gelijk; tot een jaar of 10 geleden waren er alleen padded BH’s in kleine maatjes. Vanaf cup d waren ze er niet en als vrouw met grote borsten die het snel koud heeft , waren tepels vaak zichtbaar. Ik was juist op zoek naar padded omdat ik het toch niet zo fijn vond dat mannen vaak tegen mijn tepels praatten en niet tegen mijn hoofd. Tegenwoordig heb je trouwens wel de keuze; genoeg bh’s met en zonder pads en beugels. Met mijn G cup vind ik zonder bh geen optie, dan stuiteren ze echt alle kanten op. Die topjes van action draag ik soms wel, als ik niet de deur uit hoef.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen naar het werk en bij gelegenheden een padded bh, zonder beugel. Voor de rest; freedom!
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
forumfossiel schreef:
14-07-2018 20:08
Volgens mij hebben julllie allebei gelijk; tot een jaar of 10 geleden waren er alleen padded BH’s in kleine maatjes. Vanaf cup d waren ze er niet
Je hebt vast gelijk, ik keek alleen bij de kleintjes.
Voor wat betreft ee softcup ongevoerde bh-discussie, die is weer in opkomst. Dus het wordt weer makkelijker om die te vinden. Kan iedereen weer zijn hart en borsten ophalen.

Ik ben zelf recentelijk ook weer op de ongevoerde bh overgestapt en het zit zoveel strakker en lekkerder. Sluit toch beter op mij lijf aan.

Verder; als je op sommige dagen geen zin hebt in een bh, dan zou ik er gewoon geen aandoen. Dan zit het maar een dagje wat losser allemaal. Mag je toch zeker zelf wel weten.
Hier ook toch wel een hekel aan BHs.

Zolang ik mij herinner gaat hij thuis sowieso meteen uit.
Toen ik 16-23 ofzo was droeg ik vaak geen BH (80s).

Nu loop ik nog regelmatig BH loos.
Bv naar vriendinnen of even naar de winkel.

Draag ze wel naar mijn.werk of tijdens feestjes en dergelijke.

Heb ook een grote cup en ze voelen ook zwaar... maar liever dat, dan een BH.

Heb ze in allerlei soorten gehad maar pff wat een drama.
Alle reacties Link kopieren
honingbijtje schreef:
14-07-2018 20:06
Inderdaad, na 2000 kon je ineens nergens meer spijkerbroeken zonder stretch en bh's zonder padding kopen.

Exactly, meer dan 15 jaar geleden dus.
Xanthan schreef:
14-07-2018 20:46
Exactly, meer dan 15 jaar geleden dus.
Maar toch nog enkele decennia ná de jaren 70.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf overigens nooit padded gedragen (want vréselijk), maar heb altijd wel met enige moeite nog ergens uit de beige/zwarte basiscollectie van Hunkemöller unpadded gevonden. Die zijn nooit weg geweest hoor, maar wel minder prominent in de winkels aanwezig.

Overigens ben ik helemaal vóor een nieuwe feministische golf inclusief bh verbranding. Het is inderdaad een westers equivalent van een hoofddoekje. Tepels zouden er gewoon moeten mogen zijn! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
14-07-2018 20:49
Maar toch nog enkele decennia ná de jaren 70.

True, nemen we de jaren 80 er ook bij. Jaren 90 vind ik twijfelgeval. De winkels lagen niet vol met padded bh’s maar je kreeg wel opmerkinen op school hoor, als je tepels zichtbaar waren (“heb je het koud?”). Helemaal vanzelfsprekend normaal was het niet.
Alle reacties Link kopieren
Geen gezicht van die radioknoppen door een shirt of blouse.
Ik ben voor de piepschuimen bh :biggrin:
Ja en?
Xanthan schreef:
14-07-2018 20:54
True, nemen we de jaren 80 er ook bij. Jaren 90 vind ik twijfelgeval. De winkels lagen niet vol met padded bh’s maar je kreeg wel opmerkinen op school hoor, als je tepels zichtbaar waren (“heb je het koud?”). Helemaal vanzelfsprekend normaal was het niet.
O dat zou kunnen. Ik zat toen niet meer op school.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een A cup en de enige bh die nog enigszins aardig zit is de lounge bh van de primark, geen sluitingen want je trekt ‘m over je hoofd aan en de bandjes zitten gekruist dus zakken niet af, wel padded, kost ook maar 7 euro.
Maar ook die gaat uit na een werkdag.
Ik vind padded BH's niet mooi bij mij en ik draag dus altijd gewone kanten BH's. Bij mij zie je nooit tepels en hooguit wat kantafdruk door de kleding als de stof wat dunner is.

Ik vind geen BH niet lekker zitten bij mijn cup en ik vind zelf zichtbare bewegende borsten slordig staan.

Ik denk wel dat mannen kijken als ze een zichtbare tepel zien, maar dat doen ze ook bij korte rokjes of strakke jeans en een mooie kont, dus dat is verder niet relevant voor mij. Al ben ik in een zakelijke omgeving dan wel gepast gekleed.

Wat betreft TO: ze moet doen wat ze zelf wil.
Mij interesseert het niet als iemand me tepels ziet, maar ik ben ook wel een beetje zo'n freak die daar op kickt.
artesia schreef:
14-07-2018 19:08
Een sport BH draag ik al eens in de winter.
Maar nu lijkt me dat een tikkeltje te warm.
Ja das waar...
hondenmens schreef:
14-07-2018 19:40
Ik draag nooit BH's. Heb wel kleine borsten. Vind het niet lekker zitten. Zo'n rand onder mijn borsten, koud aan mijn buik. Als ik een shirtje aan heb zit er wel een hemd met spaghettibandjes onder. Maar alleen een topje draag ik gewoon over mijn blote vel. Ik heb er nog nooit opmerkingen over gekregen.
:'( ik wil dat ook... :furious:
Mjah moeder natuur moest mij
zo nodig meloenen gegeven en ik ga echt niet alleen in een spaghetti top ding lopen... (Ik word namelijk erg moe van dat gegluur... Nee ik wil zeker geen operatie... Zo groot zijn ze ook weer niet, cup D)
Caveira schreef:
14-07-2018 21:21
Mij interesseert het niet als iemand me tepels ziet, maar ik ben ook wel een beetje zo'n freak die daar op kickt.
Ik geneer me niet voor mijn tepels. Wel voor me spelling.
Alle reacties Link kopieren
Xanthan schreef:
14-07-2018 20:46
Exactly, meer dan 15 jaar geleden dus.
En haar 2000 is accurater dan mijn 2003 omdat?
stroman schreef:
14-07-2018 21:53
Ik geneer me niet voor mijn tepels. Wel voor me spelling.
:rofl: geneer ik me ook niet voor, sommige mensen vinden het fijn om je te corrigeren zodat ze zich slimmer kunnen voelen. Zijn die mensen ook weer geholpen toch. :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven