Mode & Beauty alle pijlers

BH's beu

14-07-2018 18:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd ben ik het dragen van een Bh spuugzat.
In de winter kun je dan een hemdje aan doen en daarover een trui dragen.
Maar wat in de zomer?
Als je een T shirt draagt ziet iedereen meteen dat je geen BH draagt en dat is geen comfortabel gevoel vind ik.
Hoe doen mede-BH haatsters dit?
Alle tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
14-07-2018 19:25
Dat kan alleen een man zeggen, die zich daaraan loopt op te geilen.
Er zijn maar weinig dingen zo aantrekkelijk als een vrouw met zelfvertrouwen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
14-07-2018 19:26
Ik ben opeens een man???
Had ik het tegen jou? L e z e n
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
14-07-2018 19:16
Ja, echt raar vind ik het, 15 jaar geleden waren tepels nog heel normaal.

Nou nee hoor, toen was het qua tepels echt niet anders dan nu.

Alleen in de jaren 60/70 is er even een periode geweest van progressiviteit en feminisme waarbij bloot en tepels niet eng waren.
Alle reacties Link kopieren
Die sport bh's van de Action storen me niet. Kan me wel voorstellen dat je ze wat warm vindt met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
Xanthan schreef:
14-07-2018 19:30
Nou nee hoor, toen was het qua tepels echt niet anders dan nu.

Alleen in de jaren 60/70 is er even een periode geweest van progressiviteit en feminisme waarbij bloot en tepels niet eng waren.
O, dan heb ik het gedroomd dat ik tot 15 jaar terug nog nooit een padded bh had gezien. Alle tepels waren zichtbaar.

:nut:
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van bh’s, ik heb een paar sporthemdjes met ‘ingebouwde’ bh. Soort strak, ondersteunend stukje stof.
Ik heb 1 favoriete bh die ik haast niet voel zitten maar waar ik wel pronte, mooie tieten in heb onder een zomers t-shirt.

Uit de basiscollectie van Hunkemöller nota bene. Zal het even opzoeken. Ik heb hem zelf gevonden door te googelen op comfortabele bh en kwam goede reviews over deze tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ja die van jou wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
14-07-2018 19:32
O, dan heb ik het gedroomd dat ik tot 15 jaar terug nog nooit een padded bh had gezien. Alle tepels waren zichtbaar.

:nut:

Echt onzin, 15 jaar geleden was het 2003!! Geen 1985 ofzo.., Toen had je echt geen andere bh’s in de collecties dan nu, ook padded.
Alle reacties Link kopieren
Kijk voor de lol eens de reruns van Friends op Netflix: alle vrouwen hebben zichtbare tepels tot 2002.
Madeliefjees schreef:
14-07-2018 19:25
Dat kan alleen een man zeggen, die zich daaraan loopt op te geilen.
Waar gaat dit heen.. Vind het al apart dat er steeds minder topless op het strand te zien is in deze tijd.
Omdat er wat te "verbergen"is.
Alle reacties Link kopieren
Xanthan schreef:
14-07-2018 19:36
Echt onzin, 15 jaar geleden was het 2003!! Geen 1985 ofzo.., Toen had je echt geen andere bh’s in de collecties dan nu, ook padded.

Nee hoor.
Bh topje. Om het heen en weer hengelen tegen te gaan. Tepels maak ik me niet druk om maar dat geslinger maakt me onzeker. Gek eigenlijk.
TO doe dat ding gewoon uit, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit BH's. Heb wel kleine borsten. Vind het niet lekker zitten. Zo'n rand onder mijn borsten, koud aan mijn buik. Als ik een shirtje aan heb zit er wel een hemd met spaghettibandjes onder. Maar alleen een topje draag ik gewoon over mijn blote vel. Ik heb er nog nooit opmerkingen over gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Xanthan schreef:
14-07-2018 19:36
Echt onzin, 15 jaar geleden was het 2003!! Geen 1985 ofzo.., Toen had je echt geen andere bh’s in de collecties dan nu, ook padded.
Eh... Ik weet het heel zeker want ik baalde gigantisch van het feit dat overal alleen nog padded was. Ja, dat was 2003, ik heb m'n tieten al langer en ik weet echt nog wel wanneer de verandering kwam.
Alle reacties Link kopieren
Het past wel in het NL wereldbeeld van nu; vrouwen hebben geen tepels, vrouwen hebben geen last van hormonale buien, vrouwen zijn seksueel gelijkwaardig, vrouwen zijn volstrekt onafhankelijk van mannen*

[sub]*doorstrepen wat uitsluitend op dit moment niet op jou van toepassing is[/sub]
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Het gaat mij vooral om het gezwiep, minder om de erdoor prikkende tepel. Niet omdat ik daar last van heb, maar geen zin in gestaar.
Alle reacties Link kopieren
Elke vrouw die vrouw durft te zijn krijgt van mij een dikke thumbs up. Niet voor de al of niet zwaaiende tieten, maar voor haar zelfstandigheid.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
14-07-2018 19:44
Het gaat mij vooral om het gezwiep, minder om de erdoor prikkende tepel. Niet omdat ik daar last van heb, maar geen zin in gestaar.
Er wordt niet naar gestaard hoor, niet meer dan naar ingepakte borsten.
honingbijtje schreef:
14-07-2018 19:37
Bh topje. Om het heen en weer hengelen tegen te gaan. Tepels maak ik me niet druk om maar dat geslinger maakt me onzeker. Gek eigenlijk.

Dit. Het gaat er toch om dat je de boel een beetje bij elkaar houdt? Zie het weleens hoor, iemand met schommelende borsten onder haar kleding. Voor cup C en hoger ziet dat er niet uit vind ik.
Maar voor TO met cup B gaat het misschien nog.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
14-07-2018 19:40
Het past wel in het NL wereldbeeld van nu; vrouwen hebben geen tepels, vrouwen hebben geen last van hormonale buien, vrouwen zijn seksueel gelijkwaardig, vrouwen zijn volstrekt onafhankelijk van mannen*

[sub]*doorstrepen wat uitsluitend op dit moment niet op jou van toepassing is[/sub]


Ach nee joh, het is zodat die arme mannen met zo droevig weinig zelfbeheersing niet steeds in de verleiding komen hun penis te steken waar hij niet hoort. Het is een soort hoofddoekje, maar dan lager.
Madeliefjees schreef:
14-07-2018 19:25
Dat kan alleen een man zeggen, die zich daaraan loopt op te geilen.
Nee hoor; ik ben toch echt een vrouw. Ik draag nooit voorgevormde/padded/t-shirt BH's, omdat ik het er niet uit vind zien en ze van zichzelf al meer dan groot genoeg zijn (dus geen behoefte om er ook nog overbodige stof bovenop te proppen).
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-07-2018 19:50
0.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Frox schreef:
14-07-2018 19:37
Kijk voor de lol eens de reruns van Friends op Netflix: alle vrouwen hebben zichtbare tepels tot 2002.
Ik ga het niet checken (een goed verhaal moet je niet checken), maar inderdaad; pffffff. En pfffffff. Wat een gemier.

Vroeger, ja vroeger, toen had je nog echte vrouwen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Frox schreef:
14-07-2018 19:48
Ach nee joh, het is zodat die arme mannen met zo droevig weinig zelfbeheersing niet steeds in de verleiding komen hun penis te steken waar hij niet hoort. Het is een soort hoofddoekje, maar dan lager.
Anaal?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Madeliefjees schreef:
14-07-2018 19:30
Had ik het tegen jou? L e z e n
Nou zeg; als jij zegt dat alleen een man iets kan zeggen, kun je ook reacties verwachten van vrouwen die je mening niet delen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven