Bikini en zwanger
zondag 8 mei 2011 om 11:35
Hallo dames,
Ik zie allemaal leuke bikini's voorbij komen voor de zomer.
Krijg daardoor ook enorme zin in de zomer.
22 augustus ga ik op vakantie en ben dan 23 weken zwanger.
Mijn vraag is wat is jullie ervaring met een bikini kopen als je zwanger bent? Koop je dan een speciale zwangerschaps bikini (sorry maar die vind ik echt lelijk) of koop je gewoon een leuk bikini in een grotere maat?
Groetjes Kelly22
Ik zie allemaal leuke bikini's voorbij komen voor de zomer.
Krijg daardoor ook enorme zin in de zomer.
22 augustus ga ik op vakantie en ben dan 23 weken zwanger.
Mijn vraag is wat is jullie ervaring met een bikini kopen als je zwanger bent? Koop je dan een speciale zwangerschaps bikini (sorry maar die vind ik echt lelijk) of koop je gewoon een leuk bikini in een grotere maat?
Groetjes Kelly22
zondag 8 mei 2011 om 11:58
Ik heb een gewone bikini aangetrokken. Wel een broekje met van die je met touwtjes aan de zijkant aan elkaar kon knopen en zo ook wijder zou kunnen zetten, ivm dikker wordende kont. Verder een beugeltopje gebruikt. Ik zou niet weten, waarom je een speciale zwangerschapsbikini zou moeten aanschaffen. Bij een badpak, ok, dan moet je buik erbij.
zondag 8 mei 2011 om 12:00
zondag 8 mei 2011 om 12:06
https://www.bolifestyle.nl/bikini-top-beachlands.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 mei 2011 om 12:07
https://www.bolifestyle.n ... /bikini-top-saint-tropez/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 mei 2011 om 12:11
Nu een bikini kopen "op de groei" is tricky, zou ik niet doen. Misschien verandert je lijf weinig, en kun je in augustus je normale maat bikini aan. Misschien groei je enorm en heb je in augustus helemaal geen zin en behoefte om je in een bikini te hijsen, of heb je dan een maat nodig die je nu met geen mogelijkheid kunt verzinnen.
Maar als je hebberig wordt van alle leuke bikini's die nu in de winkels hangen, koop dan gewoon je eigen maat. Met een beetje geluk kan je die in augustus aan. En anders bewaar je 'm voor het jaar erop na de bevalling als je weer je oude lijf terug hebt (hopelijk ).
Maar als je hebberig wordt van alle leuke bikini's die nu in de winkels hangen, koop dan gewoon je eigen maat. Met een beetje geluk kan je die in augustus aan. En anders bewaar je 'm voor het jaar erop na de bevalling als je weer je oude lijf terug hebt (hopelijk ).
zondag 8 mei 2011 om 12:11
zondag 8 mei 2011 om 12:12
Ik zou wachten met aanschaffen vlak voor je op vakantie gaat.
Als je zoals ik een buik hebt met 23 weken die onder de paarsrode striae zit, wil je niet in bikini, omdat het er niet uitziet en omdat je striae minder goed geneest als je er in het eerste jaar na het ontstaan mee in de zon gaat.
Even afwachten en dan bepalen dus!
(inmiddels ben ik 34 weken zwanger van de derde, is mijn striae veel minder zichtbaar doordat het zes jaar geleden is ontstaan en heb ik gisteren gewoon mijn eigen bikini aangehad op t strand. Ik moet erbij zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap niet aangekomen ben, en dat top en broek dus nog goed passen...)
Als je zoals ik een buik hebt met 23 weken die onder de paarsrode striae zit, wil je niet in bikini, omdat het er niet uitziet en omdat je striae minder goed geneest als je er in het eerste jaar na het ontstaan mee in de zon gaat.
Even afwachten en dan bepalen dus!
(inmiddels ben ik 34 weken zwanger van de derde, is mijn striae veel minder zichtbaar doordat het zes jaar geleden is ontstaan en heb ik gisteren gewoon mijn eigen bikini aangehad op t strand. Ik moet erbij zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap niet aangekomen ben, en dat top en broek dus nog goed passen...)
zondag 8 mei 2011 om 12:13