Mode & Beauty alle pijlers

Bikini en zwanger

08-05-2011 11:35 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik zie allemaal leuke bikini's voorbij komen voor de zomer.

Krijg daardoor ook enorme zin in de zomer.

22 augustus ga ik op vakantie en ben dan 23 weken zwanger.

Mijn vraag is wat is jullie ervaring met een bikini kopen als je zwanger bent? Koop je dan een speciale zwangerschaps bikini (sorry maar die vind ik echt lelijk) of koop je gewoon een leuk bikini in een grotere maat?

Groetjes Kelly22
ik heb een bikini met een grotere top gekocht, kon prima.
Pfff ik ben iets zwangerder dan jij (35 weken) maar heb echt geen behoefte gehad tot nu toe om met mijn blote buik in de zon te gaan zitten!
Ik heb gewoon een normale bikini gedragen. Je moet alleen even kijken of het broekje wel goed past, onder de buik maar niet té laag natuurlijk.
if we all light up, we can scare away the dark...
@Siena09 Bedankt voor je tip.

@julia volgens mij heb jij mijn vraag niet helemaal goed begrepen.
@ Tatlitatli jij uiteraard ook bedankt
Zo kelly, een beetje aardiger kan ook wel.

Persoonlijk zou ik de bikini achterwege laten en gaan voor een leuk badpak. Als je dan toch per se een bikini wilt, koop dan eentje die goed past en zeker een waarvan het broekje een normaal formaat heeft.
Ik heb een gewone bikini aangetrokken. Wel een broekje met van die je met touwtjes aan de zijkant aan elkaar kon knopen en zo ook wijder zou kunnen zetten, ivm dikker wordende kont. Verder een beugeltopje gebruikt. Ik zou niet weten, waarom je een speciale zwangerschapsbikini zou moeten aanschaffen. Bij een badpak, ok, dan moet je buik erbij.
@Plops; waarom een badbak? Ik ben 25 weken zwanger en ik draag normaal geen badpakken en zit me af te vragen wat daar dan nu de voordelen van zouden zijn. Maar zou ook niet weten waarom ik nu geen mooie bikini zou dragen. Ben juist blij met mijn buik.
Ik heb ook een gewone bikini gekocht, met een wat ruimer broekje.
Er bestaat zelfs zoiets als een pregnant-bikini-contest;

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Persoonlijk vind ik dat mooier Poeszie.
BGB

Met zoiets is toch niks mis? Ik vind dat mooier dan een " gewone " bikini die je dan onder je buik moet frommelen.
https://www.bolifestyle.nl/bikini-top-beachlands.html
quote:plops schreef op 08 mei 2011 @ 12:03:

Persoonlijk vind ik dat mooier Poeszie.

OK, niet vanwege versteviging ofzo.

Ik vind bikini's normaal al mooier dan badpakken, nu helemaal.
Als je van bikini's houdt is dat inderdaad een mooie BGB!
https://www.bolifestyle.n ... /bikini-top-saint-tropez/
Ik zou niet weten wat er verstevigd moet worden Poeszie....

En bikini's mooier dan badpakken? Misschien op het hangertje.... Maar de helft van de bikinidragers kan in mijn ogen beter iets anders aantrekken over het algemeen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 mei 2011 @ 12:04:

[afbeelding]

Met zoiets is toch niks mis? Ik vind dat mooier dan een " gewone " bikini die je dan onder je buik moet frommelen.Deze vind ik heel leuk!!!!
Nu een bikini kopen "op de groei" is tricky, zou ik niet doen. Misschien verandert je lijf weinig, en kun je in augustus je normale maat bikini aan. Misschien groei je enorm en heb je in augustus helemaal geen zin en behoefte om je in een bikini te hijsen, of heb je dan een maat nodig die je nu met geen mogelijkheid kunt verzinnen.

Maar als je hebberig wordt van alle leuke bikini's die nu in de winkels hangen, koop dan gewoon je eigen maat. Met een beetje geluk kan je die in augustus aan. En anders bewaar je 'm voor het jaar erop na de bevalling als je weer je oude lijf terug hebt (hopelijk ).
@ To.Ik heb 6 kinderen gekregen.Waarvan 4 zomerkindjes.Heb er erg dat als je met je blote buik in de zon gaat liggen(bikini dus)dat hij/zij er wel last van kunnen hebben het felle zonneschijn bijvoorbeeld.Ik lag er altijd een handoek overheen(buik).
Ik zou wachten met aanschaffen vlak voor je op vakantie gaat.

Als je zoals ik een buik hebt met 23 weken die onder de paarsrode striae zit, wil je niet in bikini, omdat het er niet uitziet en omdat je striae minder goed geneest als je er in het eerste jaar na het ontstaan mee in de zon gaat.

Even afwachten en dan bepalen dus!

(inmiddels ben ik 34 weken zwanger van de derde, is mijn striae veel minder zichtbaar doordat het zes jaar geleden is ontstaan en heb ik gisteren gewoon mijn eigen bikini aangehad op t strand. Ik moet erbij zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap niet aangekomen ben, en dat top en broek dus nog goed passen...)
Ik ben nu 33 weken en lig al sinds de 1e zon er is en je in bikini kunt ronddartelen in bikini in de hangmat lekker in de zon.

Wel gezicht uit de zon ivm zwangerschapsmasker en pigmentvlekken. Maar buikje is al mooi bruin geworden.

Bikini is overigens mijn normale maat
Dabedoelik Sosofie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven