Bikini en zwanger
zondag 8 mei 2011 om 11:35
Hallo dames,
Ik zie allemaal leuke bikini's voorbij komen voor de zomer.
Krijg daardoor ook enorme zin in de zomer.
22 augustus ga ik op vakantie en ben dan 23 weken zwanger.
Mijn vraag is wat is jullie ervaring met een bikini kopen als je zwanger bent? Koop je dan een speciale zwangerschaps bikini (sorry maar die vind ik echt lelijk) of koop je gewoon een leuk bikini in een grotere maat?
Groetjes Kelly22
Ik zie allemaal leuke bikini's voorbij komen voor de zomer.
Krijg daardoor ook enorme zin in de zomer.
22 augustus ga ik op vakantie en ben dan 23 weken zwanger.
Mijn vraag is wat is jullie ervaring met een bikini kopen als je zwanger bent? Koop je dan een speciale zwangerschaps bikini (sorry maar die vind ik echt lelijk) of koop je gewoon een leuk bikini in een grotere maat?
Groetjes Kelly22
zondag 8 mei 2011 om 12:14
quote:plops schreef op 08 mei 2011 @ 12:08:
Ik zou niet weten wat er verstevigd moet worden Poeszie....
Een buik misschien? Kont kan ook natuurlijk
En bikini's mooier dan badpakken? Misschien op het hangertje.... Maar de helft van de bikinidragers kan in mijn ogen beter iets anders aantrekken over het algemeen.Je adviseert TO een badpak zonder dat je haar gezien hebt. Maar misschien hoort zwangerschap in jouw ogen ook tot de 'verkeerde' helft.
Ik zou niet weten wat er verstevigd moet worden Poeszie....
Een buik misschien? Kont kan ook natuurlijk
En bikini's mooier dan badpakken? Misschien op het hangertje.... Maar de helft van de bikinidragers kan in mijn ogen beter iets anders aantrekken over het algemeen.Je adviseert TO een badpak zonder dat je haar gezien hebt. Maar misschien hoort zwangerschap in jouw ogen ook tot de 'verkeerde' helft.
zondag 8 mei 2011 om 12:14
quote:Helenita2 schreef op 08 mei 2011 @ 12:11:
En anders bewaar je 'm voor het jaar erop na de bevalling als je weer je oude lijf terug hebt (hopelijk ).
Je oude lijf weer terug? Heb ik iets gemist?
Mijn jongens zijn nu zes en vier, maar van mijn oude lijf heb ik, net als 99% van de vrouwen, afscheid moeten nemen
En anders bewaar je 'm voor het jaar erop na de bevalling als je weer je oude lijf terug hebt (hopelijk ).
Je oude lijf weer terug? Heb ik iets gemist?
Mijn jongens zijn nu zes en vier, maar van mijn oude lijf heb ik, net als 99% van de vrouwen, afscheid moeten nemen
zondag 8 mei 2011 om 12:22
Ik heb gewoon een normale bikini gekocht, wel met een grotere cupmaat. Ik zie niet in waarom ik me zwanger ineens in een badpak moet proppen. Ik vind die dingen ranzig, zweterig en vies nat, plakt aan je buik. Dan een bikini (of niets, maar dat was geen optie bij zwangeren zwemmen). Het betekend toch niet dat je hoeft te gaan bakken in de zon?
zondag 8 mei 2011 om 12:24
Volgens mij moet je gewoon kiezen waar je je prettig in voelt. Ik ben hoe dan ook dik en slap, of ik nou een bikini aantrek of een badpak, in dat laatste lijk ik heus niet opeens slanker.
Wat ik wel belangrijk vind: (met alle kleding) trek iets aan wat past. Gisteren heb ik tegen een mevrouw aan moeten kijken met maat 46/48 in een bikini maat 40, gok ik. Dat geeft zo'n rollade-effect. Jammer!
Wat ik wel belangrijk vind: (met alle kleding) trek iets aan wat past. Gisteren heb ik tegen een mevrouw aan moeten kijken met maat 46/48 in een bikini maat 40, gok ik. Dat geeft zo'n rollade-effect. Jammer!
zondag 8 mei 2011 om 12:31
zondag 8 mei 2011 om 12:34
Nee, er zijn zat vrouwen die een bikini heel goed kunnen hebben. Maar wat Sosofie ook zegt, er zijn ook zat vrouwen die maat 48 in een maat 40 bikini willen proppen. Dat vind ik gewoon jammer. Als je je kleedt op een manier die bij je past, dan is dat toch een stuk leuker, comfortabeler en prettiger? (doel nu even niet op badpakken bij zwangeren, maar in zijn algemeenheid)
zondag 8 mei 2011 om 12:44
quote:kelly22 schreef op 08 mei 2011 @ 11:46:
@Siena09 Bedankt voor je tip.
@julia volgens mij heb jij mijn vraag niet helemaal goed begrepen.Ik heb jouw vraag heel goed begrepen dame. Moet ik mijn antwoord nóg nader specificeren of ga je zelf iets verder denken dan je neus lang is. Onvriendelijk typje.
@Siena09 Bedankt voor je tip.
@julia volgens mij heb jij mijn vraag niet helemaal goed begrepen.Ik heb jouw vraag heel goed begrepen dame. Moet ik mijn antwoord nóg nader specificeren of ga je zelf iets verder denken dan je neus lang is. Onvriendelijk typje.
zondag 8 mei 2011 om 13:06
quote:julia_van_henegouwen schreef op 08 mei 2011 @ 11:40:
Pfff ik ben iets zwangerder dan jij (35 weken) maar heb echt geen behoefte gehad tot nu toe om met mijn blote buik in de zon te gaan zitten!Nu zijn er ook mensen -zoals ik- die graag een bikini dragen omdat ze graag zwemmen. Dat kan heel goed met een zwangere buik en ook prima in een bikini.
TO ik zou gewoon nu een bikini kopen en tzt (voor je op vakantie gaat) nog eens kijken of hij je nog past en of hij er ook met forsere buik en borsten nog een beetje goed uit ziet. Anders shop je dan toch nog een nieuwe?
Pfff ik ben iets zwangerder dan jij (35 weken) maar heb echt geen behoefte gehad tot nu toe om met mijn blote buik in de zon te gaan zitten!Nu zijn er ook mensen -zoals ik- die graag een bikini dragen omdat ze graag zwemmen. Dat kan heel goed met een zwangere buik en ook prima in een bikini.
TO ik zou gewoon nu een bikini kopen en tzt (voor je op vakantie gaat) nog eens kijken of hij je nog past en of hij er ook met forsere buik en borsten nog een beetje goed uit ziet. Anders shop je dan toch nog een nieuwe?
zondag 8 mei 2011 om 13:08
Ik bedoelde ook alleen maar aardig te zeggen dat je straks misschien wel helemaal geen behoefte meer hebt om met je zwangere pokkel in bikini te lopen, maar ja, dat antwoord was dan weer niet gewenst.
Ik wil toch opteren om dan maar een disclaimer in de OP te zetten in het vervolg. Alleen meelul ideeën gewenst.
Ik wil toch opteren om dan maar een disclaimer in de OP te zetten in het vervolg. Alleen meelul ideeën gewenst.
zondag 8 mei 2011 om 13:13
Ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap een tankini gekocht bij Prenatal. In het begin zag dat er echt niet uit (het topje was erg lang), maar toen ik op vakantie ging ( 24 wkn zwanger) zat het prima
Doordat mijn lijf niet meer is wat het was ( al na de eerste niet en na de tweede al helemaal niet meer), ga ik dit jaar ook voor een tankini.
Wellicht kun je tzt gewoon eens passen ( positie bikini en een gewone) en dan ook kijken naar wat fijner zit rondom je buik.
Doordat mijn lijf niet meer is wat het was ( al na de eerste niet en na de tweede al helemaal niet meer), ga ik dit jaar ook voor een tankini.
Wellicht kun je tzt gewoon eens passen ( positie bikini en een gewone) en dan ook kijken naar wat fijner zit rondom je buik.
zondag 8 mei 2011 om 13:25
Had mazzel met weinig aankomen en heb een bikini met cupmaat groter besteld, met beugel omdat ik daar wel wat extra steun kon gebruiken. Gek op zee, zon en zwemmen geen denken aan dat ik in badpak ging hijsen ineens. Gewoon lekker met blote buik en onder parasol of schaduw vd boom.
@Julia: niet toevallig last van je hormonen? je komt wat ehm... opstandig uit de hoek
@Julia: niet toevallig last van je hormonen? je komt wat ehm... opstandig uit de hoek
Computer says nooooo
zondag 8 mei 2011 om 14:24
[quote]julia_van_henegouwen schreef op 08 mei 2011 @ 12:44:
[...]
[...]Sorry maar als je zo reageerd heb je toch iets niet goed begrepen. Ten eerste geef je geen antwoord op mijn vraag. Ten tweede is het helemaal niet onvriendelijk bedoeld.
Jij geeft in je reactie aan dat je geen moment zin hebt gehad om in de zon te gaan bakken. En dat heb ik niet gevraagd. Volgens mij heb ik ook niet gezegd dat ik dat ga doen. Ik heb alleen gezegd dat ik zin heb in de zomer.
Ik ben nl dol op zwemmen en dat wil ik in mijn vakantie dan ook veel gaan doen. Maar dat ga ik niet naakt doen maar wil ik graag in een bikini doen.
Overigens is het misschien handig om je eigen reactie ook nog even na te lezen, want deze komt ook niet helemaal aardig over eerder een beetje arrogant.
[...]
[...]Sorry maar als je zo reageerd heb je toch iets niet goed begrepen. Ten eerste geef je geen antwoord op mijn vraag. Ten tweede is het helemaal niet onvriendelijk bedoeld.
Jij geeft in je reactie aan dat je geen moment zin hebt gehad om in de zon te gaan bakken. En dat heb ik niet gevraagd. Volgens mij heb ik ook niet gezegd dat ik dat ga doen. Ik heb alleen gezegd dat ik zin heb in de zomer.
Ik ben nl dol op zwemmen en dat wil ik in mijn vakantie dan ook veel gaan doen. Maar dat ga ik niet naakt doen maar wil ik graag in een bikini doen.
Overigens is het misschien handig om je eigen reactie ook nog even na te lezen, want deze komt ook niet helemaal aardig over eerder een beetje arrogant.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2011 19:51
Reden: provoceren
Reden: provoceren
% gewijzigd