Mode & Beauty alle pijlers

Bikinibroekje H&M.

09-02-2015 09:39 13 berichten
Hoi, ik wil graag een bikini in de sale bestellen bij de H&M. Alleen ik weet niet hoe de maten vallen, is een maatje groter handig? Dit is de link: http://m.hm.com/nl/product/06042?article=06042-J
Alle reacties Link kopieren
Pfffff voor 2 euro per stuk bestel je toch een grote en een kleine?

Wat een gezeur.

Dit kan beter bij het topic gierige aktie.
Ja en?
Maar zijn ze dan niet te wijd? Ik wil gewoon dat het over mijn kont valt, en dat het niet 'kruipt'. En vallen de bikitops wel normaal?
Ik vind de bikinibroekjes van H&M altijd nogal klein uitvallen. Ze bedekken in de maat die ik normaal heb mijn billen niet genoeg naar mijn zin, dus ik neem altijd een maatje groter. Anders kruipen ze inderdaad. De top heb ik wel altijd in de normale maat.
quote:elephantintheroom schreef op 09 februari 2015 @ 09:59:

Ik vind de bikinibroekjes van H&M altijd nogal klein uitvallen. Ze bedekken in de maat die ik normaal heb mijn billen niet genoeg naar mijn zin, dus ik neem altijd een maatje groter. Anders kruipen ze inderdaad. De top heb ik wel altijd in de normale maat.Dus met 1 maatje groter bedekt het broekje wel je billen?
quote: schreef op 09 februari 2015 @ 10:03:

[...]

Dus met 1 maatje groter bedekt het broekje wel je billen?

De billen van Elephant in ieder geval wel . Maar of dat genoeg coverage biedt voor jouw derriere kan toch niemand beoordelen?

OT ik neem ook liever 1 maat groter omdat het elastiek anders in mn heupgebied snijdt en ik een lelijke bult krijg.
Hangt natuurlijk wel van het model broekje af he?

Een string bedekt ook bij een maatje groter je billen niet
Maatje groter. Of lekker beiden nemen en eentje terugbrengen.
En hoe vallen de tops?
Het valt klein, ik heb bikini's altijd een maat groter en die van de H&M wel 2 maten.

Maar bij twijfel 2 of 3 maten bestellen doe ik sowieso als ik online bestel.
Ik zou je normale maat bestellen. Een bikinibroek die afzakt zodra je het water in springt, is alles behalve fijn. Ze worden vanzelf nog wijder.
H&m bikini's pas ik standaard niet. Die dingen zijn veel te krap, zelfs in de grootste maat. Ik vind het geen fijne bikini's daar.
Ze vallen smal om de billen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven