bloemenprint
vrijdag 8 april 2011 om 21:52
gister heb ik een jurkje gekocht met bloemenprint. ben er heel blij mee. mijn vriend ziet hem net voor het eerst en ik vraag hem wat ie van me nieuwe outfit vind. hij zei: gaat wel....
Hmmm... niet de reactie die ik verwacht had, dacht dat ie het wel leuk zou vinden maar hij vind het dus ouderwets. Maar je ziet nu juist toch veel bloemenprints? is toch best hip? Of heb ik het mis?
Ik draag het toch wel omdat ik het zelf een heel leuk jurkje vind, maar ben benieuwd of jullie ook bloemenprints dragen
Hmmm... niet de reactie die ik verwacht had, dacht dat ie het wel leuk zou vinden maar hij vind het dus ouderwets. Maar je ziet nu juist toch veel bloemenprints? is toch best hip? Of heb ik het mis?
Ik draag het toch wel omdat ik het zelf een heel leuk jurkje vind, maar ben benieuwd of jullie ook bloemenprints dragen
vrijdag 8 april 2011 om 22:05
vrijdag 8 april 2011 om 22:10
Nou, op dit moment zijn juist zachte kleuren heel erg trendy.
Felle gekleurd kan heel juist heel opdringerig zijn. Na 3x zien krijg je dat dan niet uit je hoofd. Dat is dan gewoontjes.
Het is heel persoonlijk, want ik heb bloemen altijd leuk gevonden.
Ik heb vorig jaar een bloemenvestje gekocht en ik blijf dat mooi vinden, ook al kom ik nogal eens iemand tegen met datzelfde aan.
Felle gekleurd kan heel juist heel opdringerig zijn. Na 3x zien krijg je dat dan niet uit je hoofd. Dat is dan gewoontjes.
Het is heel persoonlijk, want ik heb bloemen altijd leuk gevonden.
Ik heb vorig jaar een bloemenvestje gekocht en ik blijf dat mooi vinden, ook al kom ik nogal eens iemand tegen met datzelfde aan.
vrijdag 8 april 2011 om 22:44
vrijdag 8 april 2011 om 22:52
ik vind het zelf een heel leuk jurkje
heb er dus een wit hempje onder, en een witte tregging (of zoiets)
met me nieuwe laarsjes eronder,
dacht echt dit is het helemaal en verwachte echt dat me vriend
het ook leuk zou vinden, nou ja niet dus...
ach ik sla de plank al zo vaak mis wat mode betreft...hihi
heb er dus een wit hempje onder, en een witte tregging (of zoiets)
met me nieuwe laarsjes eronder,
dacht echt dit is het helemaal en verwachte echt dat me vriend
het ook leuk zou vinden, nou ja niet dus...
ach ik sla de plank al zo vaak mis wat mode betreft...hihi