Mode & Beauty alle pijlers

bloemenprint

08-04-2011 21:52 39 berichten
gister heb ik een jurkje gekocht met bloemenprint. ben er heel blij mee. mijn vriend ziet hem net voor het eerst en ik vraag hem wat ie van me nieuwe outfit vind. hij zei: gaat wel....

Hmmm... niet de reactie die ik verwacht had, dacht dat ie het wel leuk zou vinden maar hij vind het dus ouderwets. Maar je ziet nu juist toch veel bloemenprints? is toch best hip? Of heb ik het mis?

Ik draag het toch wel omdat ik het zelf een heel leuk jurkje vind, maar ben benieuwd of jullie ook bloemenprints dragen
Heb je ook een plaatje van het jurkje? Het ene bloemenprintje is het andere bloemenprintje namelijk niet
Alle reacties Link kopieren
Is hartstikke hip!

(Mannen snappen dat niet, moeten meestal gewoon even wennen ;) )
Bloemenprints kunnen leuk zijn, maar is het zo'n King Louie geval dan vind ik het vaak tuttig en oerdegelijk.

Het ligt ook aan het model en de stof.

Ik kan me wel voorstellen dat je vriend niet meteen hitsig wordt van een bloemenjurk.
Ik draag al jaren bloemenprints. Maar het is niet de bloemenprint die je kledingstuk 'leuk' of 'niet leuk' maakt. Stof, model, type print... hoe je het combineert....
En jij moet het toch mooi vinden, trouwens?
ik ga even kijken of ik er een plaatje van kan vinden....
Ik draag ook veel bloemenprints, liefst in felle kleuren. Ik word er gewoon blij van! Heb dit jaar voor het voorjaar zelf een trenchcoat met zwart/witte bloemetjes.

Ik vind het zelf dus leuk, maar niet als het in neutrale kleuren of pasteltinten is, dan vind ik het ouwelijk en saai.
Was laatst met man in de stad en waar hij bloemenprintjes normaal best leuk vindt, vond hij ze nu vaak " bejaard". Misschien heeft het met de kleurstelling te maken?
Ik draag bijvoorbeeld heel veel simpele shirtjes met grote hoge taille rokken met bloemen printen... Leuk!

Lekker een eigen stijl aan houden..
Nou, op dit moment zijn juist zachte kleuren heel erg trendy.

Felle gekleurd kan heel juist heel opdringerig zijn. Na 3x zien krijg je dat dan niet uit je hoofd. Dat is dan gewoontjes.

Het is heel persoonlijk, want ik heb bloemen altijd leuk gevonden.

Ik heb vorig jaar een bloemenvestje gekocht en ik blijf dat mooi vinden, ook al kom ik nogal eens iemand tegen met datzelfde aan.
Is hip, maar ik vind het ook niet mooi. De kleuren die nu in de winkels hangen wel trouwens, maar dan zonder bloemetjes alstublieft Maar idd, jij draagt het, da's toch net ff belangrijker?
Is hip hoor! Alleen het ene bloemetje is het andere niet. Mijn vriend zegt dat ik dan met een gordijn aan loop..ach ja, we hebben niet altijd dezelfde smaak. Als ik het maar mooi vind.
Wat maakt het trouwens uit wat hip is? Als het je maar mooi staat, toch?
ik heb een foto gemaakt, komt ie

oooh niet dus

nog een poging...
hardstikke leuk jurkje.. Je vriend moet gewoon wennen ... dat moet mijn vriend ook aan dat soort jurkjes..
Mmmm, ik vind deze eerlijk gezegd ook niet zo. Een beetje ouwelijk...er zijn echt veel leukere.
ik zie niets
Frankly my dear, I don"t give a damn

joepi gelukt, alleen op zijn kant

wat vinden jullie? hip? of niet?
leuk! Zit er goed uit vanuit dit perspectief
quote:lollystokje schreef op 08 april 2011 @ 22:35:

ik heb een foto gemaakt, komt ie

[afbeelding]Oooh, dat is toch nog hartstikke braaf!!
Ik vind 'm niet 'hip', ik vind het gewoon een leuke jurk. Zo'n crossdress type vind ik leuk.

Zit je truitje een beetje omhoog onder je jurk? :)\

Ik draag zelf best vaak een KL-jurk en ik vind het prachtig. Vind jij alles mooi wat je vriend draagt?
Het Viva forum is papaja.
ik vind het zelf een heel leuk jurkje

heb er dus een wit hempje onder, en een witte tregging (of zoiets)

met me nieuwe laarsjes eronder,

dacht echt dit is het helemaal en verwachte echt dat me vriend

het ook leuk zou vinden, nou ja niet dus...

ach ik sla de plank al zo vaak mis wat mode betreft...hihi
Je moet toch gewoon dragen wat je mooi vindt?
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven