Blondeerspray welke?
woensdag 19 juni 2019 om 21:47
Ik ben met highlights zelf zetten ervaren en met verven opzich ook wel, alleen met blondeerspray eigenlijk niet. Ik zou graag wat blonder willen zodat het contrast tussen mijn highlights iets minder wordt. Ik wil het niet helemaal verven, want om blonder bovenop te worden moet je het ontkleuren en dan zijn mijn highlights er ook uit, daarom leek mij blondeerspray het proberen waard. Iemand ervaringen met blondspray die zo min mogelijk uitdroogt? (ik weet het, allemaal slecht maar misschien de een minder slecht dan de ander).
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
woensdag 19 juni 2019 om 22:09
Frietmetmayo schreef: ↑19-06-2019 22:05Hoe gebruik je blondeer spray?
Gewoon klakkeloos spuiten overal of her en der een spraytje?
Kan allebei, ik doe het alleen op de uitgroei.
woensdag 19 juni 2019 om 22:11
Ja Hema dus hahah
Ik gebruik het alleen zomers.
Niet om helemaal te blonderen maar net een wat blonde gloed her en der, het ziet er uit alsof mijn haar van nature door de zon iets is opgelicht.
Gebruik het maar 1 keer per zomer. Als het zonnetje schijnt spuit ik zo 5 of 6 keer hier en daar op mijn haar en ga in de zon zitten.
Het haar wordt in de loop van de zomer steeds iets blonder het bleekt steeds door.
Ik heb geen droog of dood haar ervan maar ik denk als je het teveel doet is het wel echt heel slecht.
Niet om helemaal te blonderen maar net een wat blonde gloed her en der, het ziet er uit alsof mijn haar van nature door de zon iets is opgelicht.
Gebruik het maar 1 keer per zomer. Als het zonnetje schijnt spuit ik zo 5 of 6 keer hier en daar op mijn haar en ga in de zon zitten.
Het haar wordt in de loop van de zomer steeds iets blonder het bleekt steeds door.
Ik heb geen droog of dood haar ervan maar ik denk als je het teveel doet is het wel echt heel slecht.
woensdag 19 juni 2019 om 23:08
Wat fijn! Gebruik je het op nat of droog haar? En borstel je het dan door of laat je het gewoon zo?mafalda schreef: ↑19-06-2019 22:11Ja Hema dus hahah
donderdag 20 juni 2019 om 07:18
Gewoon op droog haar.Schaapje11 schreef: ↑19-06-2019 23:08Wat fijn! Gebruik je het op nat of droog haar? En borstel je het dan door of laat je het gewoon zo?
Ik trek het in een middenscheiding, maak een lage staart en spuit het het en der. Misschien zo 5 of 6 keer spuiten. Je moet niet teveel ineens doen want wat ik al schreef het bleekt gedurende zomer nog door.
Ik vind het er echt natuurlijk uitzien alsog het echt door de zon komt.
En omdat ik het alleen licht op de bovenste lagen spuit heb ik niet een bos stro einde van de zomer.
Heb er nog nooit droog haar van gehad.
Ik heb kastanje bruin haar en als ik op vakantie ga met zwembad, zon en strand krijg ik van mezelf al lichtere plukken en dat vind ik altijd zo lekker zomers staan.
En met de blondspray help ik de natuur een beetje