Mode & Beauty alle pijlers

Blondeerspray welke?

19-06-2019 21:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met highlights zelf zetten ervaren en met verven opzich ook wel, alleen met blondeerspray eigenlijk niet. Ik zou graag wat blonder willen zodat het contrast tussen mijn highlights iets minder wordt. Ik wil het niet helemaal verven, want om blonder bovenop te worden moet je het ontkleuren en dan zijn mijn highlights er ook uit, daarom leek mij blondeerspray het proberen waard. Iemand ervaringen met blondspray die zo min mogelijk uitdroogt? (ik weet het, allemaal slecht maar misschien de een minder slecht dan de ander).

Bedankt alvast!
HEMA! Kost geen drol, doet zijn werk. Ik gebruik het al jaren om wat kleur in mijn asblonde tot donkerblonde haar te krijgen.
Hoe gebruik je blondeer spray?

Gewoon klakkeloos spuiten overal of her en der een spraytje?
Frietmetmayo schreef:
19-06-2019 22:05
Hoe gebruik je blondeer spray?

Gewoon klakkeloos spuiten overal of her en der een spraytje?

Kan allebei, ik doe het alleen op de uitgroei.
Andersom schreef:
19-06-2019 22:02
HEMA! Kost geen drol, doet zijn werk. Ik gebruik het al jaren om wat kleur in mijn asblonde tot donkerblonde haar te krijgen.
Oke top dankje! Dan ga ik die morgen even halen
Ja Hema dus hahah
Ik gebruik het alleen zomers.
Niet om helemaal te blonderen maar net een wat blonde gloed her en der, het ziet er uit alsof mijn haar van nature door de zon iets is opgelicht.
Gebruik het maar 1 keer per zomer. Als het zonnetje schijnt spuit ik zo 5 of 6 keer hier en daar op mijn haar en ga in de zon zitten.
Het haar wordt in de loop van de zomer steeds iets blonder het bleekt steeds door.
Ik heb geen droog of dood haar ervan maar ik denk als je het teveel doet is het wel echt heel slecht.
mafalda schreef:
19-06-2019 22:11
Ja Hema dus hahah
Ik gebruik het alleen zomers.
Niet om helemaal te blonderen maar net een wat blonde gloed her en der, het ziet er uit alsof mijn haar van nature door de zon iets is opgelicht.
Gebruik het maar 1 keer per zomer. Als het zonnetje schijnt spuit ik zo 5 of 6 keer hier en daar op mijn haar en ga in de zon zitten.
Het haar wordt in de loop van de zomer steeds iets blonder het bleekt steeds door.
Ik heb geen droog of dood haar ervan maar ik denk als je het teveel doet is het wel echt heel slecht.
Wat fijn! Gebruik je het op nat of droog haar? En borstel je het dan door of laat je het gewoon zo?
Niet doen!! Droogt je haar enorm uit. Heb er helaas ervaring mee. Vroeger veel gebruikt.
lolanu schreef:
19-06-2019 23:12
Niet doen!! Droogt je haar enorm uit. Heb er helaas ervaring mee. Vroeger veel gebruikt.
Valt reuze mee, de puntjes drogen bij mij wel uit, maar laat ik regelmatig knippen. Verder gewoon niet te vaak gebruiken.
Schaapje11 schreef:
19-06-2019 23:08
Wat fijn! Gebruik je het op nat of droog haar? En borstel je het dan door of laat je het gewoon zo?
Gewoon op droog haar.
Ik trek het in een middenscheiding, maak een lage staart en spuit het het en der. Misschien zo 5 of 6 keer spuiten. Je moet niet teveel ineens doen want wat ik al schreef het bleekt gedurende zomer nog door.
Ik vind het er echt natuurlijk uitzien alsog het echt door de zon komt.
En omdat ik het alleen licht op de bovenste lagen spuit heb ik niet een bos stro einde van de zomer.
Heb er nog nooit droog haar van gehad.
Ik heb kastanje bruin haar en als ik op vakantie ga met zwembad, zon en strand krijg ik van mezelf al lichtere plukken en dat vind ik altijd zo lekker zomers staan.
En met de blondspray help ik de natuur een beetje🤣
mafalda schreef:
20-06-2019 07:18

met de blondspray help ik de natuur een beetje🤣

Dit dus!
mafalda schreef:
20-06-2019 07:18

met de blondspray help ik de natuur een beetje🤣

Dit dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven