Blush bourjois in Belgie?
maandag 26 oktober 2009 om 08:09
Hallo, daar heb je me weer met mijn zoektocht naar de blush van bourjois tomette d'or nummer 22. Ik heb een vraag voor de belgische dames onder ons. Namelijk of deze bij jullie nog wel te verkrijgen is. Zo ja dan rijd ik gewoon een keertje naar Antwerpen of Wijnegem. Of hebben jullie een belgische online shop waar ik deze kan kopen? Ik heb me al wezeloos gegoogled maar helaas zonder resultaat. Alvast bedankt!
maandag 26 oktober 2009 om 08:32
Kun je geen contact opnemen met Bourjois?Ze zitten in Zoetermeer,even uitleggen en hopen dat ze hem daar nog hebben Alle kleuren die uit de collectie gaan die gaan meestal naar het buitenland.Ik heb dat een keer met een lippenstift gehad,brief geschreven en ik kreeg daarna een leuke reactie terug met 2 lippenstiften!!Ik zou jet echt proberen!!!.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
maandag 26 oktober 2009 om 08:43
Nee,ik heb net op ebay gekeken en verder gezocht,nergens,misschien kun je een keer naar Beverwijk,de zwarte markt,daar hebben ze heeeeeeeeeeeel veel oude kleuren(hebben ze wel allemaal gejat uit de winkel)Ze willen namelijk niet dat hun product daar ligt voor een spotprijs.Dat lijkt me dan nog een mogelijke optie.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
maandag 26 oktober 2009 om 11:44
Hoi Esra, Volgens mij had jij ook op mijn vorige topic gereageerd. Bedankt hoor lief van je. Ik heb al contact gehad met bourjois maar heb geen concreet antwoord gekregen. Ik hoopte 'm ergens online te kunnen krijgen maar het is echt hopeloos. Vaak hebben ze in andere landen weer net andere spulletjes. Ik dacht aan Belgie dat is nog wel te doen hihihi.