botox en fillers
zaterdag 8 mei 2021 om 00:16
Hoi
Ik zit er over na te denken om een botoz behandeling of fillers te nemen. Ik heb helemaal geen ervaring hierin. Zelf ben ik 29 jaar en heb geen last van rimpels, wel als ik frons dat ik dan even een lijn boven mijn voorhoofd heb. Ik denk zelf dat ik niet vroeg last van rimpels zal hebben omdat mijn hele familie zelfs met 50 a 60 jaar nauwelijks rimpels heeft (als ik geluk heb). Mensen denken vaak dat ik begin 20 en soms zelfs jonger ben en dat wil ik een beetje houden.
Ik denk dat het wel goed is om te voorkomen dan genezen omdat je huid sowieso wat slapper wordt met de jaren. Wie is ook jong en aan de botox/fillers, wat precies en waarom?
Je mag het natuurlijk onzin of raar vinden, maar ik ben meer geïnteresseerd in mensen die het hebben gedaan of overwegen.
Ik zit er over na te denken om een botoz behandeling of fillers te nemen. Ik heb helemaal geen ervaring hierin. Zelf ben ik 29 jaar en heb geen last van rimpels, wel als ik frons dat ik dan even een lijn boven mijn voorhoofd heb. Ik denk zelf dat ik niet vroeg last van rimpels zal hebben omdat mijn hele familie zelfs met 50 a 60 jaar nauwelijks rimpels heeft (als ik geluk heb). Mensen denken vaak dat ik begin 20 en soms zelfs jonger ben en dat wil ik een beetje houden.
Ik denk dat het wel goed is om te voorkomen dan genezen omdat je huid sowieso wat slapper wordt met de jaren. Wie is ook jong en aan de botox/fillers, wat precies en waarom?
Je mag het natuurlijk onzin of raar vinden, maar ik ben meer geïnteresseerd in mensen die het hebben gedaan of overwegen.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:12
Wat voor stickertjes (linkje?) en hoe werkt dat precies? Zie je dat dan niet zitten (van de zijkant)?
Is misschien wel wat voor dat ene oog dat nu weer begint te hangen. Kan ik een operatie uitstellen tot het tweede oog er ook weer aan toe is.
.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:22
Iedereen mag natuurlijk zelf weten wat-ie doet, maar om TO gelijk een ooglidcorrectie te adviseren vind ik vrij heftig. Ze is nog zo jong. Denk als zij eens een oppervlakkige huidpeeling doet en iets beter gaat smeren dat al meer dan prima is. Hetzelfde met botox. Moet je gewoon héél voorzichtig mee zijn en denk dat de meeste mensen, als ze er eenmaal aan beginnen ook niet meer zo goed kunnen stoppen met als resultaat dat je spieren alleen maar meer verslappen/verzwaren en je alleen maar meer gaat spuiten.impala schreef: ↑08-05-2021 16:07Wat ook helpt. en een ingreep is die ik wel zou aanraden, is een ooglidcorrectie. Als je oogleden hangen, moet je ze steeds optrekken om goed te blijven zien en daardoor krijg je ook een rimpel in je voorhoofd. Toen het teveel aan huid was weggehaald, verdween de rimpel ook
Maar dat is nu alweer een jaar of 8 geleden en het effect is alweer minder geworden. Helaas blijft een ooglidcorrectie ook niet eeuwig goed. Als het erger word laat ik het nog een keer doen. Niet vanwege die rimpel, maar omdat hangende oogleden gewoon heel vermoeiend kijken.
Het viel trouwens niemand op, dat ik mijn ogen had laten doen. Maar ik merkte het verschil zelf wel heel erg.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-05-2021 17:31
0.12% gewijzigd
wij slapen nooit.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:23
Zeker eens, maar TO is 29. Ik betwijfel of ze hangende oogleden zal hebben. Deze tip is alleen van toepassing als er daadwerkelijk overtollig vel op de oogleden aanwezig is.impala schreef: ↑08-05-2021 16:07Wat ook helpt. en een ingreep is die ik wel zou aanraden, is een ooglidcorrectie. Als je oogleden hangen, moet je ze steeds optrekken om goed te blijven zien en daardoor krijg je ook een rimpel in je voorhoofd. Toen het teveel aan huid was weggehaald, verdween de rimpel ook
Maar dat is nu alweer een jaar of 8 geleden en het effect is alweer minder geworden. Helaas blijft een ooglidcorrectie ook niet eeuwig goed. Als het erger word laat ik het nog een keer doen. Niet vanwege die rimpel, maar omdat hangende oogleden gewoon heel vermoeiend kijken.
Het viel trouwens niemand op, dat ik mijn ogen had laten doen. Maar ik merkte het verschil zelf wel heel erg.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:24
En dit.Madeliefjees schreef: ↑08-05-2021 10:15Dagelijks, ook in de winter, smeren met spf 50. Veel effectiever. En niet in de zon gaan liggen!
wij slapen nooit.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:25
Ik ben 45 en vind dat ik het nog niet nodig heb maar als het fysiek ouder worden harder gaat dan het mentaal ouder worden dan schroom ik niet om de natuur een handje te helpen.
Ik ben dus absoluut niet tegen cosmetische frutsels maar 29 vind ik persoonlijk erg jong om ermee te beginnen.
Daarnaast zou ik een rondje verdiepen in je innerlijk gaan doen TO en er zeker van zijn dat het geen dwangmatige culturele groepsdruk is
Ik ben dus absoluut niet tegen cosmetische frutsels maar 29 vind ik persoonlijk erg jong om ermee te beginnen.
Daarnaast zou ik een rondje verdiepen in je innerlijk gaan doen TO en er zeker van zijn dat het geen dwangmatige culturele groepsdruk is
zaterdag 8 mei 2021 om 16:37
Het is natuurlijk wel zo dat de druk op uiterlijk steeds meer is toegenomen, en de preventie tegen huidveroudering optimaliseert waardoor mensen ook langer jong uit blijven zien.
Maar het is ook nog steeds een genetisch verhaal. Ik ontmoette laatst een man van 57 en hij leek wel een soort van Benjamin Button. Niet dat je zag dat hij niet ouder was, maar er kon zo 7 jaar vanaf. Hij had nog steeds een jongensachtige uitstraling en ook nog al z'n haar. Weinig rimpels en nauwelijks grijs. Hij liet een foto van zijn zus zien en zij zag er ook nog jong uit voor haar leeftijd. Hij smeerde zich wel in tegen de zon, dat wel.
Maar het is ook nog steeds een genetisch verhaal. Ik ontmoette laatst een man van 57 en hij leek wel een soort van Benjamin Button. Niet dat je zag dat hij niet ouder was, maar er kon zo 7 jaar vanaf. Hij had nog steeds een jongensachtige uitstraling en ook nog al z'n haar. Weinig rimpels en nauwelijks grijs. Hij liet een foto van zijn zus zien en zij zag er ook nog jong uit voor haar leeftijd. Hij smeerde zich wel in tegen de zon, dat wel.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-05-2021 16:57
0.72% gewijzigd
wij slapen nooit.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:41
Deze
https://www.bol.com/nl/p/1056-st-ooglid ... androidapp
En nee dat zie je niet, hooguit met je ogen dicht. Je kunt er zelfs oogschaduw overheen aanbrengen.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:51
In het verlengde hiervan, er was ooit eens een interessante documentaire op TV over het voorkomen van levensveroudering, maw het creëren van onsterfelijkheid, en ik geloof er wel in dat we daar in de toekomst steeds meer naar dat punt toegaan.
https://www.vpro.nl/programmas/tegenlic ... ijken.html
https://www.vpro.nl/programmas/tegenlic ... ijken.html
wij slapen nooit.
zaterdag 8 mei 2021 om 16:51
Mijn tip was ook in het algemeen bedoeld, en niet zozeer voor TO want 29 is idd wel erg jong voor hangende oogleden.
.
zaterdag 8 mei 2021 om 17:01
Besteld ! Ik ben benieuwdvivapimpelmees schreef: ↑08-05-2021 16:41Deze
https://www.bol.com/nl/p/1056-st-ooglid ... androidapp
En nee dat zie je niet, hooguit met je ogen dicht. Je kunt er zelfs oogschaduw overheen aanbrengen.
Bedankt voor de tip.
.
zaterdag 8 mei 2021 om 17:14
Zal ze leren! Ik las 3 op 15000, lichte zwelling die een paar dagen aanhield. Aangezien lipfillers de eerste dagen sowieso flinke zwelling geven zullen die mensen dat miet erg vinden. Maar wel belangrijk om te vermelden dat het totaal onschadelijk is en dus geen reden je niet te laten vaccineren.
zaterdag 8 mei 2021 om 17:17
Dit. Als je echt rimpels wil voorkomen is begin 30 de perfecte leeftijd zeggen ze.
Vraag is idd of je dat moet willen en waarom zoals iemand dat al schreef
zaterdag 8 mei 2021 om 17:19
Is dit serieus? Omdat je ouder wordt met het verstrijken van de jaren. Je lijkt een paar jaar jonger, nu is dat dan begin 20, later begin 30, begin 40. Ook met weinig rimpels krijg je een ander gezicht als je ouder wordt.
zaterdag 8 mei 2021 om 18:26
Maar je loopt wel een paar dagen voor lul.Mumper schreef: ↑08-05-2021 17:14Zal ze leren! Ik las 3 op 15000, lichte zwelling die een paar dagen aanhield. Aangezien lipfillers de eerste dagen sowieso flinke zwelling geven zullen die mensen dat miet erg vinden. Maar wel belangrijk om te vermelden dat het totaal onschadelijk is en dus geen reden je niet te laten vaccineren.
Het wordt opgenomen in de bijsluiter, las ik.
.
zaterdag 8 mei 2021 om 18:32
Van het vaccin? Ik heb daar geen bijsluiter van gekregen. Maar je loopt met lipfillers bijv. sowieso een paar dagen voor lul, veel mensen hebben er er voor over. Geen reden om je niet te laten vaccineren.
zaterdag 8 mei 2021 om 18:36
Het zwelt niet alleen, het wordt ook rood. Er ontstaat een ontsteking.
De bijsluiter van Moderna en Pfizer.
Wel gek eigenlijk dat je daar zelf geen bijsluiter van krijgt. Zal dan alleen voor de arts zijn.
.
zaterdag 8 mei 2021 om 18:59
Ik heb wel mensen in mijn omgeving die eerlijk zijn. Maar snap dat het ook lastig is om het te zeggen.Polsjef schreef: ↑08-05-2021 15:36Ik denk dat je je vergist. De eerlijkheid valt tegen. Ik zeg ook niet tegen iemand...tjemig wat zit je haar lelijk. Want wat ik vind doet er niet toe. Als degene maar blij is met kapsel of fillers.
Ik denk niet dat er een subtiele filler bestaat. Laatst op tv een prachtige vrouw. Jaja...pulp tv say yes to the dress..consultant met fillers. Niet eens barbiepop en waarschijnlijk subtiel bedoeld maar toch niet mooi.
Maar als jij het wel mooi vindt dan is het doel bereikt. Je moet tenslotte blij zijn met jezelf. Maar voor het ontvangen van complimenten zou ik het niet doen...niet alles wat je ontvangt is oprecht to.
Ik vind het inderdaad zelf mooi en die het niet voor de complimenten, dat is nooit een goede reden
Tuurlijk zie je het altijd wel vooral in je lippen maar er zit verschil tussen een halve millimeter of gelijk 2 millimeter erin laten spuiten.
zaterdag 8 mei 2021 om 19:00
Ja precies.Jufjoke schreef: ↑08-05-2021 15:44Jazeker bestaat subtiele filler. Die herken jij alleen niet omdat je het niet ziet.
Ik heb zelf filler onder mijn ogen, om mijn te diepe traangootjes op te vullen. Niemand in mijn omgeving ziet het, niemand heeft gevraagd of er iets gedaan is, of wat dan ook. Geen enkele reactie. Het enige wat zichtbaar is, is dat er geen schaduwen meer onder mijn ogen vallen, die eruit zien als kringen. Daardoor hoef ik die niet meer zo te camoufleren. Je ziet echt niet dat er filler in zit. Ik denk dat je een vertekend beeld hebt door de Gaby Blaasers van deze tijd. Het kan écht ook gewoon subtiel.
Iedereen denkt gelijk aan dit soort types. Ik was ook eerst bang dat het er zo uit zou zien maar dat is gelukkig niet zo.
zaterdag 8 mei 2021 om 19:02
Ja dan heb je pas echt waar voor je geld.viva-amber schreef: ↑08-05-2021 18:39Misschien zwellen mijn oude fillers van 5 jaar terug weer op, dan zit alles weer op zijn plek.
zaterdag 8 mei 2021 om 19:02
het is echt heel erg zeldzaam.
anoniem_399690 wijzigde dit bericht op 11-05-2021 05:03
11.59% gewijzigd
zaterdag 8 mei 2021 om 20:32
Die kom je waarschijnlijk ook niet tegen, die blijven wel even binnen
Maar het is idd vrij zeldzaam, dat klopt. Toch zou ik ff wachten met mijn fillers (als ik die al zou willen) tot ná een vaccinatie.
.
zaterdag 8 mei 2021 om 20:35
Goeie tip voor TO
Je wil het zo graag: Google op 'botched plastic surgery', dat moet genieten zijn voor jou. Allemaal mensen die ijdel waren en nu mismaakt zijn!