Mode & Beauty alle pijlers

botox en fillers

08-05-2021 00:16 102 berichten
Hoi

Ik zit er over na te denken om een botoz behandeling of fillers te nemen. Ik heb helemaal geen ervaring hierin. Zelf ben ik 29 jaar en heb geen last van rimpels, wel als ik frons dat ik dan even een lijn boven mijn voorhoofd heb. Ik denk zelf dat ik niet vroeg last van rimpels zal hebben omdat mijn hele familie zelfs met 50 a 60 jaar nauwelijks rimpels heeft (als ik geluk heb). Mensen denken vaak dat ik begin 20 en soms zelfs jonger ben en dat wil ik een beetje houden.

Ik denk dat het wel goed is om te voorkomen dan genezen omdat je huid sowieso wat slapper wordt met de jaren. Wie is ook jong en aan de botox/fillers, wat precies en waarom?

Je mag het natuurlijk onzin of raar vinden, maar ik ben meer geïnteresseerd in mensen die het hebben gedaan of overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
08-05-2021 00:47

Ik ga er niet aan beginnen. Eerstens, fillers combineren niet zo goed met de corona enting!!!!!!!!!!!

Dit dus. Ik heb hier ook pas sinds kort over gehoord, maar al bij de trials met Moderna waren er gevallen van en nu er meer mensen ingeënt zijn blijkt het vaker voor te komen.
Er kunnen dus rode zwellingen ontstaan in je gezicht als je fillers hebt en je laat inenten met Moderna of Pfizer.
(Ik moet eerlijk zeggen dat dit nieuws enig leedvermaak bij mij opwekte)
.
Wonderwoman1 schreef:
08-05-2021 10:06
Nu ga ik iets vertellen wat wel een beetje persoonlijk is. Al vanaf mijn kinderjaren ben ik het gewend om heel veel complimenten te krijgen over mijn uiterlijk, waar ik ook ben en nog steeds eigenlijk. Ik denk dat het mentaal ook niet gezond is voor iedereen om altijd complimenten te krijgen voor het uiterlijk, alsof dat het belangrijkste is. Nou zou ik het jammer vinden (het is onvermijdelijk) dat mijn uiterlijk als het ware zal vergaan, ik hoop gewoon voor een lange tijd er een beetje hetzelfde uit te zien.