Mode & Beauty alle pijlers

botox en fillers

08-05-2021 00:16 102 berichten
Hoi

Ik zit er over na te denken om een botoz behandeling of fillers te nemen. Ik heb helemaal geen ervaring hierin. Zelf ben ik 29 jaar en heb geen last van rimpels, wel als ik frons dat ik dan even een lijn boven mijn voorhoofd heb. Ik denk zelf dat ik niet vroeg last van rimpels zal hebben omdat mijn hele familie zelfs met 50 a 60 jaar nauwelijks rimpels heeft (als ik geluk heb). Mensen denken vaak dat ik begin 20 en soms zelfs jonger ben en dat wil ik een beetje houden.

Ik denk dat het wel goed is om te voorkomen dan genezen omdat je huid sowieso wat slapper wordt met de jaren. Wie is ook jong en aan de botox/fillers, wat precies en waarom?

Je mag het natuurlijk onzin of raar vinden, maar ik ben meer geïnteresseerd in mensen die het hebben gedaan of overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
08-05-2021 20:35
Goeie tip voor TO

Je wil het zo graag: Google op 'botched plastic surgery', dat moet genieten zijn voor jou. Allemaal mensen die ijdel waren en nu mismaakt zijn!
Nee dank je, ik heb wel genoeg aan het verspookt topic. Maar voor TO lijkt het me wel een aanrader.
.
Alle reacties Link kopieren
Hebben forummers soms massaal de ooglidstickers besteld ?
Een vriendin was ook geinteresseerd maar ze zijn opeens uitverkocht bij bol :)

Ik zie trouwens dat ik in mijn enthousiasme (en zonder goed op te letten) een mega doos heb besteld, de kleinere verpakking is nog wel leverbaar.
Nou ja, kan ik ze delen met vriendin !
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven