Mode & Beauty alle pijlers

Bril voor small hoofd.

16-11-2008 18:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren

Met de smalle voet is het gelukt om passend én mooi schoeisel te vinden. Dus bij deze een oproep.

Na meer dan 16 jr contactlenzen moet ik weer een bril. Lazeren, krasjes enz. is geen optie.

De maat (volgens insiders de kleinste damesmaat) is moeilijk te vinden. En met min 4 en zie je jezelf niet zo goed in de spiegel.

Een zwaar montuur maakt me hard en streng qua uiterlijk.

Wie o wie heeft tips voor goede adressen en/of oplossingen in Noord-Oost Brabant?
Ik heb gewoon een kinderbrilletje. Specsavers, met min 8 heule dunne glazen, kraswerende laag, de hele rimram, 300 euro.
Nou, ik vind ze ook veel leuker dan de andere. Ik durf alleen niet zo goed een kinderbril te kopen. Hebben ze dan ook volwassen uitziende modellen? Ik heb al wel eens gekeken, maar misschien niet goed genoeg. Zijn er misschien websites om brillen te zoeken. Weet iemand daar ip-adressen van? Alvast hartelijk dank!

offff

offfffff

quote:small_voet schreef op 16 november 2008 @ 18:36:

Ik durf alleen niet zo goed een kinderbril te kopen. Hebben ze dan ook volwassen uitziende modellen?Kind stel je niet zo aan zeg, je denkt toch niet dat ik Voor Kinderen op de zijkant van mijn bril heb staan? Ga gewoon met een vrien/-din en een digitale camera naar een budget brillen boer (oftewel HA of specsavers) en ga passen. Als je twijfelt maak je een foto, kun je fijn kijken hoe het staat. je zoekt trouwens naar websites, geen ipadressen.
Hoi,

ik heb hetzelfde probleem: smal hoofd én -4.

Ik heb nu al 2x een bril gevonden die perfect past; het merk is Kinto (2 bekenden hebben ook smal hoofd en zijn beide ook geslaagd bij dit merk).

Te koop in Eindhoven o.a. bij de brillenzaak op de markt (was ooit Rob Roets heet nu anders) en optiek Reijnders ook centrum Eindhoven, in de Rechtestraat ongeveer naast de Hema. Misschien kun je de website van het merk opzoeken voor een adres dichter bij jou in de buurt.

Succes!
Ik ben in afwachting van mijn nieuwe bril en heb net als jij een smal gezicht. Mijn keuze is gevallen op silhouette, met randloze glazen. De glazen kunnen nl. in een groot aantal vormen worden geslepen, waardoor je de bril als het ware passend kunt maken bij je gezicht.

Heel mooi wordt ie, maar ja, wel bijna 1100 euro

En nu maar hopen dat de bril ook goed bevalt, heb voor het eerst een leesgedeelte ......
ik heb bij specsavers 2 tienerbrillen gekocht, want de volwassenen modellen zijn te breed.

Bij specsavers is dus een collectie met monturen die iets groter zijn dan kinderbrilletjes en kleiner zijn dan normale brillen.

succes
koffie, zwart graag...
Wauw, de notificatie van bericht stond uit. Onverwacht veel berichten. (Mijn IT-collega's vinden dat het IP-adressen zijn. Je hebt een unieke naam of omschrijving die daaraan gekoppeld is. Dat zijn dus maar NERDS. Was ook een beautty?? Maar dat terzijde...)

Ik ga zeker kijken naar de door jullie gegeven adressen. Harstikke bedankt!!! De tips zijn zeker handig en behulpzaam. (Ik moet nog een goede camera kopen, maar dat) gaat wel lukken op deze manier.
Ik zou een extra smalle kindercamera kopen
Tuuuuuuuuurrrlijk.
Er is dus ook een goede en overzichtelijke site van Specsever inclusief een montuurgalery. Met een prijsindicatie.
Toch niets gevonden. De winkels zijn zowat leeg.

Nog een paar maanden wachten totdat er weer nieuwe wordt ingekocht. Het zijn niet mijn modellen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven