Broek combineren
woensdag 2 maart 2011 om 21:22
Wat ik mezelf beloofd heb nooit te doen, doe ik nu toch: een 'wat staat hierbij'-topic openen op viva.
Het gaat om deze broek:
Het kan op zich wel met een zwart spaghettibandtopje en zwarte lakpumps, maar volgens mij kan het nog wel leuker.
Qua figuur is het simpel: mooie borsten, lelijke buik. Het liefst draag ik dingen die dus van boven strak zitten, en bij mijn buik ruimer. Maar met deze broek moet ik volgens mij erop letten om het pyjama-effect te vermijden.
Iemand suggesties?
Ow, en ik houd meer van winkels waar ik de kleren gewoon kan passen, en niet zo van via internet shoppen.
Het gaat om deze broek:
Het kan op zich wel met een zwart spaghettibandtopje en zwarte lakpumps, maar volgens mij kan het nog wel leuker.
Qua figuur is het simpel: mooie borsten, lelijke buik. Het liefst draag ik dingen die dus van boven strak zitten, en bij mijn buik ruimer. Maar met deze broek moet ik volgens mij erop letten om het pyjama-effect te vermijden.
Iemand suggesties?
Ow, en ik houd meer van winkels waar ik de kleren gewoon kan passen, en niet zo van via internet shoppen.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 2 maart 2011 om 22:11
woensdag 2 maart 2011 om 22:16
quote:Krite schreef op 02 maart 2011 @ 22:06:
Ik vind 'm leuk.
Voor er op: iets straks, eventueel los met zo'n strakke 'band' om je heupen.
He, dit is 'm! Nou, zo'n topje vind ik wel passen
[afbeelding]Haha, iedereen is toch voor het witte shirt. Ik haat het als mijn ma gelijk heeft. Toch een keer op zoek gaan naar een leuk exemplaar denk ik. In deze ben ik bang dat mijn rugvet te zien is.
Ik vind 'm leuk.
Voor er op: iets straks, eventueel los met zo'n strakke 'band' om je heupen.
He, dit is 'm! Nou, zo'n topje vind ik wel passen
[afbeelding]Haha, iedereen is toch voor het witte shirt. Ik haat het als mijn ma gelijk heeft. Toch een keer op zoek gaan naar een leuk exemplaar denk ik. In deze ben ik bang dat mijn rugvet te zien is.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 2 maart 2011 om 22:22
woensdag 2 maart 2011 om 22:22
quote:stukje_cake schreef op 02 maart 2011 @ 22:19:
Wat een geweldig lelijke broek zeg..
Lag krom van het lachen door het commentaar wat hier gegeven is. (en van de kleding van de H&M site)Al bij de Zara leggings gekeken?
Wat een geweldig lelijke broek zeg..
Lag krom van het lachen door het commentaar wat hier gegeven is. (en van de kleding van de H&M site)Al bij de Zara leggings gekeken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 maart 2011 om 23:20
Hey wat leuk!
Heb er zelf ook tig harembroeken aangeschaft vorig jaar, en sinds een paar maanden heb ik die ook in ongeveer dezelfde stylo, alleen met zwart/paars erin. Iedereen vraagt me waar ik hem vandaan heb whehehe..ikzelf draag ze meestal met coole gympen eronder en een strak lang zwart shirtje erboven met lange armen en een mooi sportief strak zwart vestje. Zit als een tiet zo lekker, en staat superleuk! Soms ook inderdaad met een colbertje
Geniet lekker van je broekje, smaken verschillen
Heb er zelf ook tig harembroeken aangeschaft vorig jaar, en sinds een paar maanden heb ik die ook in ongeveer dezelfde stylo, alleen met zwart/paars erin. Iedereen vraagt me waar ik hem vandaan heb whehehe..ikzelf draag ze meestal met coole gympen eronder en een strak lang zwart shirtje erboven met lange armen en een mooi sportief strak zwart vestje. Zit als een tiet zo lekker, en staat superleuk! Soms ook inderdaad met een colbertje
Geniet lekker van je broekje, smaken verschillen
donderdag 3 maart 2011 om 12:48
Septembergirl; ik moest hardop lache om je kliko!
De broek ziet er zo op t plaatje van TS vreselijk uit, maar zoals krite t plaatje plakt van een dame met wit topje kan t best.
Ikzelf zou m niet aantrekken, maar ala.
In ieder geval NIET combineren zoals TS zegt met zwarte top en zwarte lak(!)pumps!
eerder wit topje dus, met slippertje.
De broek ziet er zo op t plaatje van TS vreselijk uit, maar zoals krite t plaatje plakt van een dame met wit topje kan t best.
Ikzelf zou m niet aantrekken, maar ala.
In ieder geval NIET combineren zoals TS zegt met zwarte top en zwarte lak(!)pumps!
eerder wit topje dus, met slippertje.
donderdag 3 maart 2011 om 12:54
donderdag 3 maart 2011 om 12:59
Kun je de pijpen niet een klein beetje oprollen en dan met leuke (effen gekleurde) hakschoenen eronder (in wit, bruin of blauw)?
Erop een aansluitende, wat langere effen top in een kleur uit de broek (wit, bruin, blauw) met een heel dun riempje in een contrasterende kleur (maar nog steeds in wit, bruin of blauw)
Mooie grote armbanden erbij.
Maar dus wel allemaal in uni kleuren. Absoluut geen patroontjes meer erbij!!!!
Erop een aansluitende, wat langere effen top in een kleur uit de broek (wit, bruin, blauw) met een heel dun riempje in een contrasterende kleur (maar nog steeds in wit, bruin of blauw)
Mooie grote armbanden erbij.
Maar dus wel allemaal in uni kleuren. Absoluut geen patroontjes meer erbij!!!!