Mode & Beauty alle pijlers

Broek combineren

02-03-2011 21:22 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mezelf beloofd heb nooit te doen, doe ik nu toch: een 'wat staat hierbij'-topic openen op viva.

Het gaat om deze broek:

Het kan op zich wel met een zwart spaghettibandtopje en zwarte lakpumps, maar volgens mij kan het nog wel leuker.

Qua figuur is het simpel: mooie borsten, lelijke buik. Het liefst draag ik dingen die dus van boven strak zitten, en bij mijn buik ruimer. Maar met deze broek moet ik volgens mij erop letten om het pyjama-effect te vermijden.

Iemand suggesties?

Ow, en ik houd meer van winkels waar ik de kleren gewoon kan passen, en niet zo van via internet shoppen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Tuorrebout schreef op 02 maart 2011 @ 22:01:

[...]

blijkbaar hebben we niets geleerd.. Gelukkig heeft mijn dochter een betere smaak
Lijkt net de broek van MC Hammer.....
Nog even een leuke blazer om bij de broek te combineren en dan hou ik op met plaatjes plakken:

quote:Krite schreef op 02 maart 2011 @ 22:06:

Ik vind 'm leuk.

Voor er op: iets straks, eventueel los met zo'n strakke 'band' om je heupen.

He, dit is 'm! Nou, zo'n topje vind ik wel passen

[afbeelding]Er is er al één gehersenspoeld. Straks zijn we allemaal gewend .
U can't touch this...
quote:Ookeentheeleut schreef op 02 maart 2011 @ 22:08:

Lijkt net de broek van MC Hammer.....

Die heb ik ooit vergeleken met een seniele krab.

Hammertime!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Krite schreef op 02 maart 2011 @ 22:06:

Ik vind 'm leuk.

Voor er op: iets straks, eventueel los met zo'n strakke 'band' om je heupen.

He, dit is 'm! Nou, zo'n topje vind ik wel passen

[afbeelding]Haha, iedereen is toch voor het witte shirt. Ik haat het als mijn ma gelijk heeft. Toch een keer op zoek gaan naar een leuk exemplaar denk ik. In deze ben ik bang dat mijn rugvet te zien is.
Liever elitair dan een pauper!
Gut meid was je je overgordijnen zat en heb je er toen maar een broek van genaaid?
Wat een geweldig lelijke broek zeg..

Lag krom van het lachen door het commentaar wat hier gegeven is. (en van de kleding van de H&M site)
quote:nike schreef op 02 maart 2011 @ 22:11:

[...]

Er is er al één gehersenspoeld. Straks zijn we allemaal gewend .Wilde ik net zeggen, ga aub door met plakken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hmm.. Ik vind het wel wat voor op het Spaanse strand in augustus. Wit topje erop en slippertjes.

Maar dan ook echt alleen daar!!
quote:stukje_cake schreef op 02 maart 2011 @ 22:19:

Wat een geweldig lelijke broek zeg..

Lag krom van het lachen door het commentaar wat hier gegeven is. (en van de kleding van de H&M site)Al bij de Zara leggings gekeken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hey wat leuk!

Heb er zelf ook tig harembroeken aangeschaft vorig jaar, en sinds een paar maanden heb ik die ook in ongeveer dezelfde stylo, alleen met zwart/paars erin. Iedereen vraagt me waar ik hem vandaan heb whehehe..ikzelf draag ze meestal met coole gympen eronder en een strak lang zwart shirtje erboven met lange armen en een mooi sportief strak zwart vestje. Zit als een tiet zo lekker, en staat superleuk! Soms ook inderdaad met een colbertje

Geniet lekker van je broekje, smaken verschillen ;)
quote:SeptemberGirl schreef op 02 maart 2011 @ 21:45:

[...]

[afbeelding] ?
Nike, ik vind het nog steeds niet te pruimen. Ook niet als een mooie dame hem draagt. Het doet zeer aan mijn ogen!
'Zit als een tiet zo lekker?'
Ik kom nog wel eens in Turkije, en zelfs in de kleinste dorpjes maken ze van dit soort gevallen nog stofdoeken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Elimia schreef op 02 maart 2011 @ 21:55:

Ik zou hem combineren met een enkellange jurk.
Septembergirl; ik moest hardop lache om je kliko!

De broek ziet er zo op t plaatje van TS vreselijk uit, maar zoals krite t plaatje plakt van een dame met wit topje kan t best.

Ikzelf zou m niet aantrekken, maar ala.

In ieder geval NIET combineren zoals TS zegt met zwarte top en zwarte lak(!)pumps!

eerder wit topje dus, met slippertje.
Ik dacht dat deze broek van Zara was. In ieder geval, als je naar de Zara Netherlands site gaat, zie je een broek die er erg op lijkt direct op de startpagina staan, gecombineerd met een grijs T-shirt en een zwart jasje. Ik vind 'm heel leuk! Zat er ook al over te denken hem te bestellen.
Kun je de pijpen niet een klein beetje oprollen en dan met leuke (effen gekleurde) hakschoenen eronder (in wit, bruin of blauw)?

Erop een aansluitende, wat langere effen top in een kleur uit de broek (wit, bruin, blauw) met een heel dun riempje in een contrasterende kleur (maar nog steeds in wit, bruin of blauw)

Mooie grote armbanden erbij.

Maar dus wel allemaal in uni kleuren. Absoluut geen patroontjes meer erbij!!!!
quote:marthe16 schreef op 03 maart 2011 @ 12:54:

Ik vind 'm heel leuk! Zat er ook al over te denken hem te bestellen.Kijk, de oplossing komt uit de lucht vallen
quote:Very Cherry schreef op 03 maart 2011 @ 13:32:

[...]

Kijk, de oplossing komt uit de lucht vallen
Ik heb deze broek vandaag in het wild gezien! Ik zat er zo gefascineerd naar te kijken dat ik ben vergeten om te kijken waar hij mee gecombineerd was haha.
quote:Theekop schreef op 05 maart 2011 @ 20:00:

Ik heb deze broek vandaag in het wild gezien! Vind je 't gek? Alaaaaaaaaaaaffffffffffffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven