Mode & Beauty alle pijlers

Broek combineren

02-03-2011 21:22 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mezelf beloofd heb nooit te doen, doe ik nu toch: een 'wat staat hierbij'-topic openen op viva.

Het gaat om deze broek:

Het kan op zich wel met een zwart spaghettibandtopje en zwarte lakpumps, maar volgens mij kan het nog wel leuker.

Qua figuur is het simpel: mooie borsten, lelijke buik. Het liefst draag ik dingen die dus van boven strak zitten, en bij mijn buik ruimer. Maar met deze broek moet ik volgens mij erop letten om het pyjama-effect te vermijden.

Iemand suggesties?

Ow, en ik houd meer van winkels waar ik de kleren gewoon kan passen, en niet zo van via internet shoppen.
Liever elitair dan een pauper!
Ik zeg, doen!!
Te koop in Maaskantje :p

Iets anders kan ik me echt niet bedenken.
Ja, dat vind ik echt.
ik heb laatst ook een soort van haremdinges gekocht maar die is niet zo fleurig zeg maar. Ik ben sowieso niet van de fleurig geloof ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb meteen even bij H&M shop online gekeken, maar er staan nog ergere broeken op!

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte....

Ik zou hem combineren met een enkellange jurk.
Nou ben ik écht klaar met kijken hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O, vijtien euro maar. Niet erg als je hem dan in de zak van Max gooit. Weg ermee!
Dat gaat wat worden deze zomer. Ik moet even wennen:

Ik zeg: foto van complete set. Ben wel benieuwd hoe je dit mooi kunt laten staan.
Kijk eens op de website v an Bonaparte. Ik zag vandaag in de catalogus ook zo'n broek leuk gecombineerd.
The 8ties are back!!!!
quote:nike schreef op 02 maart 2011 @ 21:54:

Ik heb meteen even bij H&M shop online gekeken, maar er staan nog ergere broeken op!

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte....

[afbeelding]AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH MIJN OGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, dat vind ik echt.
quote:nike schreef op 02 maart 2011 @ 21:56:

Dat gaat wat worden deze zomer. Ik moet even wennen:

[afbeelding]

Je zou haast willen dat het winter bleef.

Lekker anoniem in je snuggie op de bank.
Nee he... in deze zomer? Dit gaat natuurlijk op de kop verkeerd. Er zijn een aantal mensen die dit nog enigszins met flair kunnen dragen. Ik voorzie veel te dikke vrouwen in witte leggings en te korte t-shirts.
quote:mika65 schreef op 02 maart 2011 @ 21:57:

The 8ties are back!!!!blijkbaar hebben we niets geleerd..
quote:itsme26 schreef op 02 maart 2011 @ 21:53:

ik heb laatst ook een soort van haremdinges gekocht maar die is niet zo fleurig zeg maar. Ik ben sowieso niet van de fleurig geloof ikNee, ik normaal gesproken ook niet echt. Maar deze vond ik voor de uitzondering wel leuk.
Liever elitair dan een pauper!
Echt afschuwelijk! En ik verheugde me vanmorgen al weer zo op de lente/zomer, omdat ik mijn wintergardarobe zo zat ben... Maar dit maakt het er niet beter op.
Oeps... ik dacht dat de OP een grapje was
quote:kusunum schreef op 02 maart 2011 @ 21:59:

[...]

Je zou haast willen dat het winter bleef.

Lekker anoniem in je snuggie op de bank.Ik zou nog liever in mijn fluorserend groene snuggie aan op pad dan met zo'n soort gedrochten.
Ja, dat vind ik echt.
In combinatie met een bloedmooie dame, is de broek wel te pruimen (of mijn ogen beginnen te wennen).

Ik twijfelde of het een grap was, maar toen ik las over de combinatie met lakpumps, wist ik het zeker...
De foto is van ver genomen alles is beter te pruimen van ver.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind 'm leuk.

Voor er op: iets straks, eventueel los met zo'n strakke 'band' om je heupen.

He, dit is 'm! Nou, zo'n topje vind ik wel passen

quote:nike schreef op 02 maart 2011 @ 22:04:

In combinatie met een bloedmooie dame, is de broek wel te pruimen (of mijn ogen beginnen te wennen).

[afbeelding]Oneens!
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven