brogue(s) kinderlaars...waar?
dinsdag 10 november 2009 om 16:04
dag allemaal,
Mijn dochter van bijna 5 heeft een heel klassiek gezicht (rossig, grote bruine ogen) en engelse kleding staat haar heel leuk/grappig.
Nu ben ik op zoek naar donkderbruine/cognac kleur brogue(s) laarsjes maat 28, kan ze nergens vinden, ook niet via google.
Hebben jullie een idee?
alvast bedankt!
Mijn dochter van bijna 5 heeft een heel klassiek gezicht (rossig, grote bruine ogen) en engelse kleding staat haar heel leuk/grappig.
Nu ben ik op zoek naar donkderbruine/cognac kleur brogue(s) laarsjes maat 28, kan ze nergens vinden, ook niet via google.
Hebben jullie een idee?
alvast bedankt!
dinsdag 10 november 2009 om 16:21
dinsdag 10 november 2009 om 16:23
quote:schuddebuikje schreef op 10 november 2009 @ 16:04:
dag allemaal,
Hebben jullie een idee?
alvast bedankt!Ik vind een hoop van klassieke britse kinderkleding, maar ik vind het niet grappig. Maar goed. Probeer het eens in Belgie, daar hebben ze ook van dat soort ouwelijke wansmaak.
dag allemaal,
Hebben jullie een idee?
alvast bedankt!Ik vind een hoop van klassieke britse kinderkleding, maar ik vind het niet grappig. Maar goed. Probeer het eens in Belgie, daar hebben ze ook van dat soort ouwelijke wansmaak.
dinsdag 10 november 2009 om 16:28
quote:tilalia2 schreef op 10 november 2009 @ 16:23:
[...]
Ik vind een hoop van klassieke britse kinderkleding, maar ik vind het niet grappig. Maar goed. Probeer het eens in Belgie, daar hebben ze ook van dat soort ouwelijke wansmaak.
ik snap je reactie, kan het ook moeilijk uitleggen maar ik combineer het juist anders, echt niet stijf/ouwelijk. Daar hou ik juist niet van.Snap dat jullie nu wel een raar/niet kloppend beeld van me krijgen....
ach dat maakt ook niet uit...
[...]
Ik vind een hoop van klassieke britse kinderkleding, maar ik vind het niet grappig. Maar goed. Probeer het eens in Belgie, daar hebben ze ook van dat soort ouwelijke wansmaak.
ik snap je reactie, kan het ook moeilijk uitleggen maar ik combineer het juist anders, echt niet stijf/ouwelijk. Daar hou ik juist niet van.Snap dat jullie nu wel een raar/niet kloppend beeld van me krijgen....
ach dat maakt ook niet uit...
dinsdag 10 november 2009 om 16:39
dinsdag 10 november 2009 om 16:40
en deze: http://link.marktplaats.nl/295410985
dinsdag 10 november 2009 om 18:45
http://www.lepetittom.nl/ ... inderschoenen_online.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 10 november 2009 om 18:48
http://www.tientenen.nl/collectie.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 10 november 2009 om 22:46
woensdag 11 november 2009 om 08:10