Mode & Beauty alle pijlers

brogue(s) kinderlaars...waar?

10-11-2009 16:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag allemaal,

Mijn dochter van bijna 5 heeft een heel klassiek gezicht (rossig, grote bruine ogen) en engelse kleding staat haar heel leuk/grappig.

Nu ben ik op zoek naar donkderbruine/cognac kleur brogue(s) laarsjes maat 28, kan ze nergens vinden, ook niet via google.

Hebben jullie een idee?

alvast bedankt!
Mijn kind heeft ook een klassiek gezicht: twee ogen, een neus, een mond, twee wenkbrauwen... Nooit geweten dat je daar kleding op kon aanpassen.
Zwieb:

Sorry, geen waardevolle bijdrage, ik ga maar weer eens...
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Zwieber schreef op 10 november 2009 @ 16:07:

Mijn kind heeft ook een klassiek gezicht: twee ogen, een neus, een mond, twee wenkbrauwen... Nooit geweten dat je daar kleding op kon aanpassen. Hee de mijne ook! Vertel, heeft de jouwe ook oren?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Supersmollie1 schreef op 10 november 2009 @ 16:21:

[...]

Hee de mijne ook! Vertel, heeft de jouwe ook oren?Twee, jammer he. Ik dacht wat moderner te zijn met drie maar het kind wilde niet meewerken....
Wat is er zo bijzonder aan perse brogues laarzen, wat een soortgelijke laars niet heeft? Misschien kun je googelen op de uiterlijke kenmerken van de laars die je wilt, zodat je een goed alternatief vindt?
quote:schuddebuikje schreef op 10 november 2009 @ 16:04:

dag allemaal,

Mijn dochter van bijna 5 heeft een heel klassiek gezicht (rossig, grote bruine ogen) en engelse kleding staat haar heel leuk/grappig.

Nu ben ik op zoek naar donkderbruine/cognac kleur brogue(s) laarsjes maat 28, kan ze nergens vinden, ook niet via google.

Hebben jullie een idee?

alvast bedankt!Ik vind een hoop van klassieke britse kinderkleding, maar ik vind het niet grappig. Maar goed. Probeer het eens in Belgie, daar hebben ze ook van dat soort ouwelijke wansmaak.
quote:tilalia2 schreef op 10 november 2009 @ 16:23:

[...]

Ik vind een hoop van klassieke britse kinderkleding, maar ik vind het niet grappig. Maar goed. Probeer het eens in Belgie, daar hebben ze ook van dat soort ouwelijke wansmaak.

ik snap je reactie, kan het ook moeilijk uitleggen maar ik combineer het juist anders, echt niet stijf/ouwelijk. Daar hou ik juist niet van.Snap dat jullie nu wel een raar/niet kloppend beeld van me krijgen....

ach dat maakt ook niet uit...
Ik hou trouwens wel van Britse kleren! En ook van Britse mannen overigens Ik hou wel van klassiek. TO, het is wel handig als je even een plaatje plakt van de laars die je wil hebben.
ik zag er op mp van kickers niet in haar maat zal eens kijken, ben zooo onhandig met de computer
Ik mag/kan niet kopieeren? Als je op mp kickers laarzen invoert zie je de 1ste 2 staan die ik ongeveer bedoel. Overigens heb ik al op dat merk gezocht; nergens meer te krijgen.
even de link uit je bovenbalk kopieren en hier plakken. Dat is het makkelijkst denk ik.
http://link.marktplaats.nl/295415514

zo?
Hij doet het, schud!
en deze: http://link.marktplaats.nl/295410985
Nou, ik vind het wel heel schattige laarsjes, schuddebuikje.

Zou je van Bardossa niet zoiets kunnen vinden? In Rotterdam zit van den Assem, een beetje een 'kakzaak', misschien dat ze daar iets hebben in de rochting die jij bedoelt?
quote:Zwieber schreef op 10 november 2009 @ 16:23:Twee, jammer he. Ik dacht wat moderner te zijn met drie maar het kind wilde niet meewerken....Of Spock-oren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
http://www.lepetittom.nl/ ... inderschoenen_online.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.tientenen.nl/collectie.htm
Ik denk dat je zoekterm zoiets moet zijn : engelse Classic Style
yes! ik wist dat dit zou kunnen bestaan!

ahhhhh verschrikkelijk!! Dat bedoel ik dus NIET!
http://www.kickers-schoen ... ?products_id=535&cPath=97

deze bedoel ik! Helaas niet maat 28
Maar schud, als je ze in 29 koopt, kan je dochter er nog een heel klein beetje in groeien. Het zijn wel erg dure schoenen voor een kindje, of niet? En als 29 nu te groot is, kan ze er waarschijnlijk met een maand of misschien 2 wel in? Of ben ik nu erg optimistisch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven