Mode & Beauty alle pijlers

Bruiloft, kleding vriend

27-04-2011 11:05 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
In juni hebben ik en mijn vriend een bruiloft, met kerk. Ik kan natuurlijk gewoon een net, leuk jurkje aan, maar nu mijn vriend nog. Ik vind het zonde om voor hem dan een pak te halen, gezien hij dat niet vaker kan dragen. Dus ik dacht een pantalon, schoenen en een blousje. Hebben jullie suggesties wat we voor hem kunnen kopen? En waar? Dus netjes maar ook gewoon voor een jonge vent dat hij ook vaker kan dragen na de bruiloft. En wat gepast is voor in een kerk.
Het is Promiss.... ken je die winkel niet?

en die jurkjes pas jij ook hoor!
Nee, ken ik ook niet. Ik ken toevallig alleen het merk Hugo Boss van de pakken maar voor de rest heb ik geen verstand van kledingmerken.

Goh, en toch krijg ik altijd complimentjes dat ik er zo leuk bij loop. Het zal wel aan de stijl of de winkel liggen dan.
quote:wereldmeid schreef op 27 april 2011 @ 14:58:

Ik vind een spijkerbroek op een bruiloft echt not done.

Eind mei trouwt een neef van mij. Ik hoef niets nieuws te kopen, want ik heb diverse opties in de kast, nl. een mooie zomerjurk en een beige zomerpak van Esprit, dat ik met een nette blouse kan combineren. En nette schoenen heb ik ook wel.

Ik begrijp niet dat sommige mensen zo'n heisa maken van de 'must' om nwe kleren te kopen voor een bruiloft. Mijn neef heeft mij nog nooit in bovenstaande combinaties gezien.

Het komt denk ik door de instelling "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg', en het ook niet wíllen 'zwichten' voor de ander. Er is hier een topic geweest, dat over de detailhandel ging, waarin werd gesteld, dat Nederlanders niet 'dienstbaar' willen zijn. Ik heb het idee, dat dat er mee te maken heeft. Hé, waarom zou IK de ander een plezier doen, waarom zou IK iets voor iemand anders moeten doen?

Dat wordt gezien als een aantasting van de persoonlijke vrijheid, geloof ik.
quote:SeptemberGirl schreef op 27 april 2011 @ 15:31:

en die jurkjes pas jij ook hoor!Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet kende, even op de site gegluurd en vind het een "beetje" tuttig.
quote:SeptemberGirl schreef op 27 april 2011 @ 15:31:

en die jurkjes pas jij ook hoor!

Sorry, ik ben ook zo'n nitwit wbt merken en mode

Ik kijk net ook ff op hun site in de afdeling maat 46-52. Het hoekje jurkjes blijft ernstig wit....
Nope
Machut, wat vind je van de kledingstijl van Nienke van S1ngle? Dat soort gekke dingen draag ik dus altijd
quote:SeptemberGirl schreef op 27 april 2011 @ 11:12:

[...]

Nouja, daar gaan we weer, maar een spijkerbroek op een bruiloft vind ik over het algemeen een no go....Waarom? Is het verplicht iets te dragen??? Zo is NL he.. regels regels regels... Trek gewoon lekker aan waar je je goed in voelt! Klaar geen gezeik pff
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 april 2011 @ 15:43:

[...]

Sorry, ik ben ook zo'n nitwit wbt merken en mode

Ik kijk net ook ff op hun site in de afdeling maat 46-52. Het hoekje jurkjes blijft ernstig wit....haha dat had ik ook. Dacht ook laat ik eens kijken wat daar voor leuke jurkjes zijn want ik heb binnenkort ook een bruiloft. Maar dat gedeelte van de website blijft bij mij ook akelig leeg.
Ik vind een spijkerbroek eigenlijk helemaal niet zo lekker zitten.

De stof is hard en beperkend. De meeste nette broeken zitten lekkerder, losser. En een rok of jurk zit helemaal beter dan een spijkerbroek.

Mensen slapen dan ook in een nachtpon en niet in een spijkerbroek.

Draag je een spijkerbroek omdat het zo ontzetten lekker zit, of omdat je dan niet opvalt? Omdat iedereen spijkerbroeken draagt en je dat altijd doet. Omdat je je ongelukkig voelt als er een kans is dat iemand ziet dat je iets anders aan hebt dan normaal?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 april 2011 @ 11:19:

[afbeelding]wow mooi hoor! wou dat mijn mannetje zo iets droeg
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:46:

Machut, wat vind je van de kledingstijl van Nienke van S1ngle? Dat soort gekke dingen draag ik dus altijd Errug leuk, maar ik heb een totaal ander figuur. Zij heeft tenminste nog mooie benen. Ik heb plofkuiten en dikke bovenbenen, ik heb er gewoonweg het figuur niet voor. Ik zou willen dat ik jurkjes kan dragen, lijkt me stukken luchtiger in de zomer...maar ja, met die spijkerbroeken hoef ik tenminste ook mijn benen niet te scheren (grapje...)
Nope
quote:madamecannibale schreef op 27 april 2011 @ 15:53:

[...]

haha dat had ik ook. Dacht ook laat ik eens kijken wat daar voor leuke jurkjes zijn want ik heb binnenkort ook een bruiloft. Maar dat gedeelte van de website blijft bij mij ook akelig leeg.

Hier hebben ze wel, vanaf 50 euro

http://www.galajurk.nl/plusmaat.htm
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 27 april 2011 @ 16:01:

[...]

http://www.galajurk.nl/plusmaat.htm

Prachtige galajurken.

En prachtig geshowed door prachtige slanke modellen. Als ik daar zou staan zouden ze geen jurk meer verkopen.

Soms moet je als mens je beperkingen erkennen. Ik heb nu eenmaal geen jurken figuur. Dus ik zal nooit met een wapperende jurk in de wind op mijn prins op het paard wachten. Ik ben het meisje in de overal die op de boerenknol zit. En dat is niet erg. ik heb er vrede mee. Soms ben ik wel eens jaloers op andere dikkerdjes die er naar mijn mening geweldig uitzien. Ik ben tiepje boeren trien en die moet je niet in een mantelpakje willen duwen, want het staat werkelijk als een vlag op een modderschip.

Ik heb ook een lieve vriendin die me op een dag ook mee uit shoppen nam in het grote Den Haag. Op naar de grote maten winkels met de leuke jurkjes. Ik kwam van een kouwe kermis thuis, maar zij van een kouwere. Zij kon ook niet geloven dat er niets leuks was voor mij, tot de praktijk anders uitwees....
Nope
quote:Tickel schreef op 27 april 2011 @ 16:01:

[...]

http://www.galajurk.nl/plusmaat.htmDie zijn zeker mooi, binnenkort maar eens naar de hoofdstad gaan. Ik vind het dan wel jammer dat ze een jurk maat 50 op een vrouw maat 36 tonen maar dat is weer een andere discussie.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 april 2011 @ 16:00:

[...]

Errug leuk, maar ik heb een totaal ander figuur. Zij heeft tenminste nog mooie benen. Ik heb plofkuiten en dikke bovenbenen, ik heb er gewoonweg het figuur niet voor. Ik zou willen dat ik jurkjes kan dragen, lijkt me stukken luchtiger in de zomer...maar ja, met die spijkerbroeken hoef ik tenminste ook mijn benen niet te scheren (grapje...)

Nou, ik vind haar benen niet echt mooi maar wat ik wel mooi aan haar vind is dat ze lekker overal schijt aan heeft

Zelfde eigenlijk als haar bruiloft. Die helemaal niet werd zoals zij wilde en hem daarom weggaf aan haar vriendin waar de bruiloft wel bij paste
uhhmmm.... waarom regelt hij dat niet zelf?
*
quote:madamecannibale schreef op 27 april 2011 @ 16:11:

[...]

Die zijn zeker mooi, binnenkort maar eens naar de hoofdstad gaan. Ik vind het dan wel jammer dat ze een jurk maat 50 op een vrouw maat 36 tonen maar dat is weer een andere discussie.Op deze site staan vollere modellen met avondjurken. Ik vind het heel mooi staan hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Een pak heb je al voor 40 euro bij c
quote:Tickel schreef op 27 april 2011 @ 21:52:

[...]

Op deze site staan vollere modellen met avondjurken. Ik vind het heel mooi staan hoor.whoo die zijn zeker mooi, wel een beetje prijzig, maar dan heb je ook een hele mooie
Wow! Dat vind ik nou echt een site met mooie, stijlvolle jurken voor de vollere vrouw!
Alleen de vertaling van de teksten laat nog wat te wensen over:

een klassiek meesterwerk Igigi herontdekt zichzelf in een wrap-around silhouet dat onberispelijk zal flatteren je rondingen. Dit is een van die ultra veelzijdig jurken die zowel kunnen worden gedragen - gekleed omhoog of omlaag gekleed - in alle afhankelijk van de accessoires die u kiest.

Jammer hoor.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2011 22:47
Reden: spam
% gewijzigd
Hmm, mijn reactie viel weg haha! Een pak heb je al voor 40 euro bij c
Ik heb niet alles gelezen maar ik vind een donkerblauwe jeans, die wel goed moet passen!, wit overhemd en een zwart of donkerblauw colbert altijd goed staan.Of ipv de donkerblauwe jeans een mooie zwarte broek. En dan wel alles in een hippe snit. En daaronder gewoon een paar mooie zwarte veterschoenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven