Bruiloft, kleding vriend
woensdag 27 april 2011 om 11:05
In juni hebben ik en mijn vriend een bruiloft, met kerk. Ik kan natuurlijk gewoon een net, leuk jurkje aan, maar nu mijn vriend nog. Ik vind het zonde om voor hem dan een pak te halen, gezien hij dat niet vaker kan dragen. Dus ik dacht een pantalon, schoenen en een blousje. Hebben jullie suggesties wat we voor hem kunnen kopen? En waar? Dus netjes maar ook gewoon voor een jonge vent dat hij ook vaker kan dragen na de bruiloft. En wat gepast is voor in een kerk.
woensdag 27 april 2011 om 14:49
woensdag 27 april 2011 om 14:50
woensdag 27 april 2011 om 14:50
quote:doces schreef op 27 april 2011 @ 14:48:
[...]
Ik weet niet of ze erbij hoort, maar ik vind het meisje rechtsachter (met krukken) eigenlijk niet kunnen op deze foto Als ze erbij hoort moet ze er echt 'bij', als ze er niet bij hoort moet ze gewoon 'weg', uit beeld dus... die had ik nog niet eens gezien, ik denk niet dat zij er bij hoort
[...]
Ik weet niet of ze erbij hoort, maar ik vind het meisje rechtsachter (met krukken) eigenlijk niet kunnen op deze foto Als ze erbij hoort moet ze er echt 'bij', als ze er niet bij hoort moet ze gewoon 'weg', uit beeld dus... die had ik nog niet eens gezien, ik denk niet dat zij er bij hoort
woensdag 27 april 2011 om 14:51
quote:liesse schreef op 27 april 2011 @ 14:45:
[...]
Uuuhhh...? Heel veel tijd voor een spijkerbroek? Sorry maar Was vast een mooie dan!
Okee, speciaal voor jou: op een spijkerbroek draag je ook iets van een blouse, truitje of shirtje. Of draag jij alleen BH of gewoon au naturel in je blote borstjes?
De broek had ik al (natuurlijk!!), maar wilde een hele leuke speciale blouse vinden en daar had ik al veel winkels voor gehad en internet voor afgezocht.
Maar wederom: je hebt helemaal gelijk.
[...]
Uuuhhh...? Heel veel tijd voor een spijkerbroek? Sorry maar Was vast een mooie dan!
Okee, speciaal voor jou: op een spijkerbroek draag je ook iets van een blouse, truitje of shirtje. Of draag jij alleen BH of gewoon au naturel in je blote borstjes?
De broek had ik al (natuurlijk!!), maar wilde een hele leuke speciale blouse vinden en daar had ik al veel winkels voor gehad en internet voor afgezocht.
Maar wederom: je hebt helemaal gelijk.
Nope
Allemaal H&Mmetjes, nog onder de 100,- euro.
Misschien hoef je van de kerk niet in pak, maar voor het bruidspaar is het wel zo leuk als iedereen er netjes uitziet.
Als je vriend normaal in zijn joggingbroek loopt, en een petje draagt zal een goed zittende jeans met een colbert al sjiek de friemel wezen.
Mocht hij normaal in een goed geklede jeans met een vest rondhuppelen, dan zou ik kijken of je een nette pantalon, en colbert kan combineren met een trendy t-shirt oid.
woensdag 27 april 2011 om 14:52
BGB, wat een slechte foto (14:49)!!! Iedereen kijkt een andere kant op, kleding laat te wensen over (m.n. meneer links), oma had nog wat viezigheid op d'r wang, dame rechts wil graag fotomodel worden en oefent met poseren, meneer in pak links denkt dat er een harde voetbal aan gaat komen en beschermt z'n edele delen alvast... Tsjongejonge...
Of beledig ik nu iemand wiens foto dit is?
Of beledig ik nu iemand wiens foto dit is?
woensdag 27 april 2011 om 14:52
woensdag 27 april 2011 om 14:53
woensdag 27 april 2011 om 14:54
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 14:51:
[...]
Doe het liever niet, maar als deze dame blijft zeuren over hoe iemand zijn bruiloft wenst te vieren en daar hatelijk over gaat doen... iets met wie de bal kaatst enzo Ik vind het nogal een zwaktebod eigenlijk. Je kan ook op andere manieren opkomen voor iemand die jij kennelijk niet in staat acht om zichzelf te verdedigen. En ik vond het helemaal niet hatelijk. Meer een plaagstootje.
[...]
Doe het liever niet, maar als deze dame blijft zeuren over hoe iemand zijn bruiloft wenst te vieren en daar hatelijk over gaat doen... iets met wie de bal kaatst enzo Ik vind het nogal een zwaktebod eigenlijk. Je kan ook op andere manieren opkomen voor iemand die jij kennelijk niet in staat acht om zichzelf te verdedigen. En ik vond het helemaal niet hatelijk. Meer een plaagstootje.
woensdag 27 april 2011 om 14:56
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 14:41:
[...]
En dat laatste geloof ik dus helemaal niet... prima dat jij dat zo ervaart, maar ik geloof werkelijk niet dat er enig verschil is in de mate van feestvreugde. Eigenlijk is het zelfs sneu om de mate van feestvreugde af te meten aan "uiterlijke kenmerken".Misschien is dat inderdaad sneu. En ik zal degene die in een spijkerbroek op mijn bruiloft komt er niets minder om vinden, maar ik vind het wel jammer, omdat ik het echt wat vind hebben als iedereen in een pak of jurk verschijnt, en het voor mij dus wel extra feestelijk is.
[...]
En dat laatste geloof ik dus helemaal niet... prima dat jij dat zo ervaart, maar ik geloof werkelijk niet dat er enig verschil is in de mate van feestvreugde. Eigenlijk is het zelfs sneu om de mate van feestvreugde af te meten aan "uiterlijke kenmerken".Misschien is dat inderdaad sneu. En ik zal degene die in een spijkerbroek op mijn bruiloft komt er niets minder om vinden, maar ik vind het wel jammer, omdat ik het echt wat vind hebben als iedereen in een pak of jurk verschijnt, en het voor mij dus wel extra feestelijk is.
woensdag 27 april 2011 om 14:58
Ik vind een spijkerbroek op een bruiloft echt not done.
Eind mei trouwt een neef van mij. Ik hoef niets nieuws te kopen, want ik heb diverse opties in de kast, nl. een mooie zomerjurk en een beige zomerpak van Esprit, dat ik met een nette blouse kan combineren. En nette schoenen heb ik ook wel.
Ik begrijp niet dat sommige mensen zo'n heisa maken van de 'must' om nwe kleren te kopen voor een bruiloft. Mijn neef heeft mij nog nooit in bovenstaande combinaties gezien.
Eind mei trouwt een neef van mij. Ik hoef niets nieuws te kopen, want ik heb diverse opties in de kast, nl. een mooie zomerjurk en een beige zomerpak van Esprit, dat ik met een nette blouse kan combineren. En nette schoenen heb ik ook wel.
Ik begrijp niet dat sommige mensen zo'n heisa maken van de 'must' om nwe kleren te kopen voor een bruiloft. Mijn neef heeft mij nog nooit in bovenstaande combinaties gezien.
woensdag 27 april 2011 om 14:58
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 13:51:
Ik kan het niet laten... Dit vind ik nou een leuke bruiloft.
http://fromfraai.nl/2010/ ... -van-johannes-en-janneke/ sorry, het ziet er erg gezellig uit, maar de gom is in mijn ogen echt zwaar underdressed
Ik kan het niet laten... Dit vind ik nou een leuke bruiloft.
http://fromfraai.nl/2010/ ... -van-johannes-en-janneke/ sorry, het ziet er erg gezellig uit, maar de gom is in mijn ogen echt zwaar underdressed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 27 april 2011 om 15:01
woensdag 27 april 2011 om 15:03
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 15:00:
[...]
Ach van vrijgezel naar trouwplannen binnen een kleine maand vind ik nogal bijzonder. Maargoed ook dat moet iemand volledig zelf weten.Wie zegt dat ík ga trouwen? Ik ben ceremoniemeester bij mijn broer en ja, ik heb op de kaarten in overleg met het paar, een voorkeur aangegeven qua kleding. En omdat het in het buitenland is mag iederéén in korte broek en op slippers komen
[...]
Ach van vrijgezel naar trouwplannen binnen een kleine maand vind ik nogal bijzonder. Maargoed ook dat moet iemand volledig zelf weten.Wie zegt dat ík ga trouwen? Ik ben ceremoniemeester bij mijn broer en ja, ik heb op de kaarten in overleg met het paar, een voorkeur aangegeven qua kleding. En omdat het in het buitenland is mag iederéén in korte broek en op slippers komen