Mode & Beauty alle pijlers

Bruiloft, kleding vriend

27-04-2011 11:05 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
In juni hebben ik en mijn vriend een bruiloft, met kerk. Ik kan natuurlijk gewoon een net, leuk jurkje aan, maar nu mijn vriend nog. Ik vind het zonde om voor hem dan een pak te halen, gezien hij dat niet vaker kan dragen. Dus ik dacht een pantalon, schoenen en een blousje. Hebben jullie suggesties wat we voor hem kunnen kopen? En waar? Dus netjes maar ook gewoon voor een jonge vent dat hij ook vaker kan dragen na de bruiloft. En wat gepast is voor in een kerk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 april 2011 @ 14:53:

[afbeelding]

Een door-de-weekse spijkerbroek als anderen in pak zijn wordt ineens wel érg gewoontjes.BGB, heb je deze foto ook groter? Ik krijg hem niet groot en volgens mij is dit in mijn geboorteplaats! even kijken wie de bruid is!
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:02:

Trouwens, als je alleen voor een receptie wordt uitgenodigd. Mag je dan wel casual komen? Dus ook in spijkerbroek?

Nee joh.

Tokkie!
Nope
quote:liesse schreef op 27 april 2011 @ 15:03:

[...]

Wie zegt dat ík ga trouwen? Ik ben ceremoniemeester bij mijn broer en ja, ik heb op de kaarten in overleg met het paar, een voorkeur aangegeven qua kleding. En omdat het in het buitenland is mag iederéén in korte broek en op slippers komen Die snap ik niet. Omdat het daar heel warm weer is? Het weer kan tegenvallen en kouder zijn dan tijdens een hittegolf in Nederland. Maar ja, dan ben je nou eenmaal in Nederland en moet je dus wel een pak aan?
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 april 2011 @ 15:05:

[...]

Nee joh.

Tokkie! Jij leert snel!
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 april 2011 @ 15:05:

[...]

Nee joh.

Tokkie! Oeps, alweer verkeerd begrepen...
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:05:

[...]

Die snap ik niet. Omdat het daar heel warm weer is? Het weer kan tegenvallen en kouder zijn dan tijdens een hittegolf in Nederland. Maar ja, dan ben je nou eenmaal in Nederland en moet je dus wel een pak aan?

Dat heet een doelredenatie.... het komt ons beter uit, dus dan mag het wel.

Het gevaar van een kortebroek in dit geval is natuurlijk dat er mogelijk mensen in een sport of surfbroek komen. Nee dat is feestelijk

Tenzij gedragen naar de tennisbaan of het strand, is de korte broek een ordinaire modemisser’, zei Tom Ford.
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 15:07:

[...]

Dat heet een doelredenatie.... het komt ons beter uit, dus dan mag het wel.

Tenzij gedragen naar de tennisbaan of het strand, is de korte broek een ordinaire modemisser’, zei Tom Ford.

Fout.

Dat was sarcastisch - bn. bw. (-er, meest -), bijtend, stekelig.
quote:liesse schreef op 27 april 2011 @ 15:09:

[...]

Fout. Je moet wel een beetje scherp bljiven hé Spectral?

Dat was sarcastisch - bn. bw. (-er, meest -), bijtend, stekelig.
quote:zonnetje1001 schreef op 27 april 2011 @ 15:04:

[...]

BGB, heb je deze foto ook groter? Ik krijg hem niet groot en volgens mij is dit in mijn geboorteplaats! even kijken wie de bruid is!http://fromfraai.files.wordpress.com/20 ... annes1.jpg

Als je er op klikt worden ze meer dan beeldvullend
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:liesse schreef op 27 april 2011 @ 15:10:

[...]

Je kan grappen maken wat je wilt (blijkbaar niet zo'n hele geslaagde grap), feit blijft dat je iemand veroordeeld omdat die niet volgens jouw denkbeeld trouwt... dat is nogal kleinburgelijk vind je niet?
.
Tickel, dat lukt dus niet! Waar op die site staat die foto? Want dit is een andere dan die op dat bordes!
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 15:12:

[...]

Je kan grappen maken wat je wilt, feit blijft dat je iemand veroordeeld omdat die niet volgens jouw denkbeeld trouwt... dat is nogal kleinburgelijk vind je niet?

Nee, dat is niet mijn mening zoals je al gelezen hebt. Dus ik zou je graag adviseren om even terug te lezen. Neem een kopje koffie erbij want dat kost je wel even wat tijd.

BTW. Ga je nou een paar berichtjes aanpassen qua inhoud? Moet je wel even melden want anders zitten we niet meer op dezelfde lijn hé?
quote:liesse schreef op 27 april 2011 @ 14:12:

[...]

Ja, nou. Ik zou toch niet zo hard lachen als ik jou was. Want zoals ik het lees loop jij in je spijkerbroek echt voor joker. Maar wat ik zeg 'Haleluja!'.Je hebt gelijk... ik zie hier geen mening of veroordeling van iemand die wil trouwen in een spijkerbroek.
Nou menschen, ik ga aftaaien. Want de discussie die er was was leuk maar die verzwakt omdat de mensen waarom het ging weg zijn. Een ieder: succes met de jurken, spijkerbroeken, korte broeken en rokken!
Vraag het gewoon even het bruidspaar wat zij graag zouden willen, iedereen is verschillend.(dat mag duidelijk zijn naar aanleiding van alle reacties)
quote:zonnetje1001 schreef op 27 april 2011 @ 15:15:

Tickel, dat lukt dus niet! Waar op die site staat die foto? Want dit is een andere dan die op dat bordes!Deze? je kunt je browers aanpassen naar 400%
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Eh...Wie is Tom Ford?
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 14:16:

[...]

Maar leg eens uit wat voor problemen je daar mee hebt dan om zo ver te gaan?

Heb je daardoor een rotdag?

Als andere mensen van ons verwachten om in pak te komen, en ze komen dan bij ons in een spijkerbroek, dan baal ik daar van ja.

Waarom doe ik zelf dan wel moeite voor een ander?
die ja, alleen als ik hem groter maak krijg ik heel veel pixels!

Maargoed, helaas pindakaas, ik ga maar weer eens aan het werk!

en TO succes met je outfits!
quote:Flashy schreef op 27 april 2011 @ 15:24:

[...]

Als andere mensen van ons verwachten om in pak te komen, en ze komen dan bij ons in een spijkerbroek, dan baal ik daar van ja.

Waarom doe ik zelf dan wel moeite voor een ander?Dat zou inderdaad niet netjes zijn... maar als andere mensen het niet verwachten, en het dan ook niet bij jullie doen (om wat voor reden dan ook), is het dan een probleem?
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:23:

Eh...Wie is Tom Ford? Een hele bekende mode ontwerper op dit moment... vooral zijn zonnebrillen zijn enorm in (want itt zijn kleding nog redelijk betaalbaar).
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:23:

Eh...Wie is Tom Ford? Die heeft de trouwlimosinesauto toch uitgevonden?

Niet geschikt voor Tokkies in spijkerbroek, alleen voor vrouwen in schattige zwarte promessjurkjes...
Nope
quote:spectral schreef op 27 april 2011 @ 15:26:

[...]

Een hele bekende mode ontwerper op dit moment... vooral zijn zonnebrillen zijn enorm in (want itt zijn kleding nog redelijk betaalbaar).

Owww...

Maar ja, ik noem ook een blouse voor man ipv een overhemd. (En overhemd vind ik nu weer erg Hema achtig klinken en het woord blouse vind ik wel weer iets sjieks hebben, dat dan weer wel )
Nope
quote:Flashy schreef op 27 april 2011 @ 15:24:

[...]

Waarom doe ik zelf dan wel moeite voor een ander?Daar heb je gelijk in!
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven