Bruine spoeling mislukt
dinsdag 19 januari 2010 om 15:31
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb lichtbruin haar van mezelf. Laatst ging ik naar de kapper en ik wilde graag mijn blonde highlights eruit omdat ik ze zat was en wilde graag weer mijn eigen haarkleur terug. De kapster adviseerde me een spoeling en die zou bijna mijn eigen haarkleur worden, niet dus. Ik kreeg donker rood haar en gebruik sindsdien (30 dagen geleden) anti- roos shampoo en ik styl mijn haar zovaak om het maar lichter te krijgen. Het lichter krijgen lukt steeds beter maar mijn haar bovenop is nog steeds donker rood en het haar eronder begint mijn eigen kleur weer te worden alleen ik wil graag weten:
Hoe krijg ik het rood bovenop ook weg en hoe krijg ik de rode gloed ervanaf?
Ik wil het heel graag eruit krijgen, iedereen begint er steeds over en ik vind het zelf verschrikkelijk !
Hoe krijg ik het rood bovenop ook weg en hoe krijg ik de rode gloed ervanaf?
Ik wil het heel graag eruit krijgen, iedereen begint er steeds over en ik vind het zelf verschrikkelijk !
dinsdag 19 januari 2010 om 16:51
dinsdag 19 januari 2010 om 17:12
dinsdag 19 januari 2010 om 17:32
Je kan zeker wel terug hoor na 30 dagen. Ik ben toevallig vandaag teruggegaan naar de kapper (was 4 weken geleden geweest) omdat het model voor geen meter zat. Dit ben ik niet gewend van mijn vaste kapster en ze heeft het, nadat ze had geconcludeerd dat het idd niet zat ( ), gratis opnieuw geknipt.
Ik zou, als ik jou was, dus eerst even naar de kapper gaan en je probleem aan hen voorleggen. Mochten ze niet willen meewerken, dan denk ik dat je het beste een kleurspoeling kan nemen in een gewone bruine kleur (dus geen goudbruin of hazelnoot ofzo). Succes ermee!
Ik zou, als ik jou was, dus eerst even naar de kapper gaan en je probleem aan hen voorleggen. Mochten ze niet willen meewerken, dan denk ik dat je het beste een kleurspoeling kan nemen in een gewone bruine kleur (dus geen goudbruin of hazelnoot ofzo). Succes ermee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 19 januari 2010 om 23:42
Je kunt er niet zoveel aan doen waarschijnlijk, alleen opnieuw verven.
Ik zou gewoon teruggaan naar de kapper. Zoals al gezegd, vertel dat je het even hebt aangekeken of het weg zou trekken maar dat je je erg ongelukkig voelt met je kapsel. Een beetje kapper heplt je.
Wil je niet teruggaan zou je zelf kunnen proberen te verven, maar de kans is groot dat je dan kleurverschil blijft houden tenzij je eerst een ontkleurder gebruikt.
Nadeel is dat het dan misschien ook niet wordt wat jij wil.
Ik zou gewoon teruggaan naar de kapper. Zoals al gezegd, vertel dat je het even hebt aangekeken of het weg zou trekken maar dat je je erg ongelukkig voelt met je kapsel. Een beetje kapper heplt je.
Wil je niet teruggaan zou je zelf kunnen proberen te verven, maar de kans is groot dat je dan kleurverschil blijft houden tenzij je eerst een ontkleurder gebruikt.
Nadeel is dat het dan misschien ook niet wordt wat jij wil.