Mode & Beauty alle pijlers

Cartier Love Ring

13-04-2012 11:12 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik ben al in het fijne bezit van een (echte) Cartier Love Bracelet en nu wil ik hierbij een Cartier Love Ring kopen . Weten jullie waar ik deze, de originele, kan kopen? Er is zoveel vervalsing in omloop dus het moet wel bij een hele goede juwelier. De Cartier juwelier zit in Amsterdam en dat is een beetje ver reizen voor mij . Wie kan me verder helpen ?
Google?

En: iehw, niet mooi!! Lelluk zelfs...
Ster, op Google zie ik alleen maar vervalsingen of via Ebay, en dat durf ik niet aan .....
Hoe moeten wij weten welke zaak niet te ver reizen is, als we niet weten waar je woont?
Google op verkooppunten Cartier?
Ik woon bij Zwolle. Dus liever richting het noorden...
Cartier winkel?
Volgens mij zijn er juweliers in Zwolle die cartier verkopen
Juweliershuis Aalbers Zwolle

Luttekestraat 40

8011 LS Zwolle

telefoon: 038 - 421 76 72

fax: 038 - 423 65 48

e-mail: zwolle@juweliershuisaalbers.nl

Openingstijden

Maandag van 13.00 tot 17.30 uur

Dinsdag en woensdag van 10.00 - 17.30 uur

Donderdag van 10.00 tot 21.00 uur

Vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur

Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur
Liezze, ik heb de juwelier in Zwolle gebeld en helaas mag Cartier alleen in de Cartierwinkel in Amsterdam worden verkocht . Dus geen enkele andere juwelier in NL mag dit ... Jammer, dan toch naar A'dam ...
quote:rawfoodje schreef op 14 april 2012 @ 11:19:

Liezze, ik heb de juwelier in Zwolle gebeld en helaas mag Cartier alleen in de Cartierwinkel in Amsterdam worden verkocht . Dus geen enkele andere juwelier in NL mag dit ... Jammer, dan toch naar A'dam ...Zwolle-Adam is toch heel goed te doen? Maak je er een leuke dag van.
Ik kom genoeg juweliers tegen op internet die horloges enzo verkopen van Cartier hoor. En heb in Utrecht bij de juwelier die horloges ook zelf zien liggen. Dus dat het alleen in Amsterdam verkocht word is niet waar.
En waarom zet Aalbers het dan op hun site? Vaag...
Aalbers heeft op de site staan dat ze Cartierhorloges verkopen, onder het rijtje juwelen word het merk niet genoemd. Schijnbaar worden de juwelen alleen bij cartier zelf verkocht en zijn de horloges minder exclusief.
In dat rijtje staat Cartier gifts...wat valt daar dan weer onder? Pennen en riemen enzo lees ik in de beschrijving, maar het staat wel onder het kopje juwelen...verwarrend :P
quote:Ivetje schreef op 14 april 2012 @ 15:14:

In dat rijtje staat Cartier gifts...wat valt daar dan weer onder?manchetknopen? (ik weet het niet hoor, verzin het ter plekke;-)
Always look on the bright side of life
Rawfoodje: even nieuwsgierig: wat kost een Cartier Love armband en de ring eigenlijk?
Always look on the bright side of life
quote:borderwalk schreef op 14 april 2012 @ 14:59:

[...]

Zwolle-Adam is toch heel goed te doen? Maak je er een leuke dag van.Inderdaad, als je het zo graag wilt, ga je toch ff naar amsterdam?
quote:Flowerspowers schreef op 14 april 2012 @ 15:15:

Rawfoodje: even nieuwsgierig: wat kost een Cartier Love armband en de ring eigenlijk?Ik zie ergens $1650 langs komen voor de ring...
Flowerspowers, best heel prijzig maar de sieraden zijn het waard ! Bracelet zo'n 3000-4000 euro , ligt aan model met diamanten of zonder en Ring rond 2500 euro .... SPAREN maar !!!
Nou, aan je smileys te zien ben je er heel enthousiast over. Veel plezier met de aankoop dan maar.
Dames , heb een luxe probleempje hier , mag een Cartier Love Ring uitkiezen maar welke zal ik nemen ? De gewone geelgouden 18 karaats ring met de bekende schroefjes erin, de geelgouden met briljantjes erin of de rose gouden met 1 pink saphir steentje erin.... Die laatste vind ik er erg apart en "warm" eruit zien doordat het rose goud is . Helpen jullie mij even ?
Je hebt ook een probleempje met je plaatjes...
Ken je niet, dus kan niet beoordelen wat je het beste staat. Maar geef je niet zelf het antwoord al met het ?

:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Duidelijk, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven