Mode & Beauty alle pijlers

Cartier Love Ring

13-04-2012 11:12 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik ben al in het fijne bezit van een (echte) Cartier Love Bracelet en nu wil ik hierbij een Cartier Love Ring kopen . Weten jullie waar ik deze, de originele, kan kopen? Er is zoveel vervalsing in omloop dus het moet wel bij een hele goede juwelier. De Cartier juwelier zit in Amsterdam en dat is een beetje ver reizen voor mij . Wie kan me verder helpen ?
quote:rawfoodje schreef op 21 april 2012 @ 17:53:

Prima .. heb de keuze al gemaakt, mag ze alledrie uitzoeken! Kan ik afwisselen, bedankt allemaal ! Topic sluiten maar.

Tuurlijk joh. En dat geloof ik meteen.

Maar veel plezier ermee.
Grief is just love with nowhere to go
De tekens in de berichten van Rawfoodje zijn erg kinderlijk.

Rawfoodje je krijgt deze spullen van een loverboy?

Hopelijk niet.
Wat een vreselijke dingen. Wat zijn dat?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Al die emo s
Is het nou 'mooi' omdat het duur is of ben ik gewoon een n00b?
ik vind ze niet mooi.

Overigens, als je ze alle drie mag hebben, dan kan een retourtje naar Amsterdam er toch ook nog wel af?

raar topic.
Ik had nog nooit van die ringen gehoord en er niets aan gemist. Ik vind ze spuuglelijk. Voor 4000 euro is er heel wat mooiers te vinden. Dan maar geen Cartier.
quote:rawfoodje schreef op 14 april 2012 @ 19:04:

Flowerspowers, best heel prijzig maar de sieraden zijn het waard ! Bracelet zo'n 3000-4000 euro , ligt aan model met diamanten of zonder en Ring rond 2500 euro .... SPAREN maar !!! Ah nee, ik hoef het niet, is niet mijn smaak maar was even benieuwd. Wat ik dan wel weer wil is een Cartier Ballon Bleu horloge. Ooit.
Always look on the bright side of life
Geweldige website die je spamt! Op de ipad krijg ik een zwart scherm...ze gaan daar echt met hun tijd mee en zijn goed voorbereid op al die mensen met een tablet!

En btw, je bent gestaft.
Wat vriendelijk dat je je speciaal aanmeldt en de moeite neemt om een topic van 8 maanden geleden op te zoeken en te uppen om ons deze 'tip' te geven.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Flowerspowers schreef op 22 april 2012 @ 12:18:

[...]

Ah nee, ik hoef het niet, is niet mijn smaak maar was even benieuwd. Wat ik dan wel weer wil is een Cartier Ballon Bleu horloge. Ooit.

Ja, een van de weinige horloges die ik echt mooi vind!

TO: sorry ik vind deze ringen ook niet mooi, Cartier heeft zoveel mooiere ringen!
Smaken verschillen natuurlijk. Persoonlijk vind ik deze ringen niet mooi ondanks dat ze van Cartier zijn. Laat zelf een ring ontwerpen. Dan heb je echt iets unieks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven