Cartier Love Ring
vrijdag 13 april 2012 om 11:12
Hey dames, ik ben al in het fijne bezit van een (echte) Cartier Love Bracelet en nu wil ik hierbij een Cartier Love Ring kopen . Weten jullie waar ik deze, de originele, kan kopen? Er is zoveel vervalsing in omloop dus het moet wel bij een hele goede juwelier. De Cartier juwelier zit in Amsterdam en dat is een beetje ver reizen voor mij . Wie kan me verder helpen ?
zaterdag 21 april 2012 om 18:21
zondag 22 april 2012 om 12:18
quote:rawfoodje schreef op 14 april 2012 @ 19:04:
Flowerspowers, best heel prijzig maar de sieraden zijn het waard ! Bracelet zo'n 3000-4000 euro , ligt aan model met diamanten of zonder en Ring rond 2500 euro .... SPAREN maar !!! Ah nee, ik hoef het niet, is niet mijn smaak maar was even benieuwd. Wat ik dan wel weer wil is een Cartier Ballon Bleu horloge. Ooit.
Flowerspowers, best heel prijzig maar de sieraden zijn het waard ! Bracelet zo'n 3000-4000 euro , ligt aan model met diamanten of zonder en Ring rond 2500 euro .... SPAREN maar !!! Ah nee, ik hoef het niet, is niet mijn smaak maar was even benieuwd. Wat ik dan wel weer wil is een Cartier Ballon Bleu horloge. Ooit.
Always look on the bright side of life
vrijdag 7 december 2012 om 21:05
quote:Flowerspowers schreef op 22 april 2012 @ 12:18:
[...]
Ah nee, ik hoef het niet, is niet mijn smaak maar was even benieuwd. Wat ik dan wel weer wil is een Cartier Ballon Bleu horloge. Ooit.
Ja, een van de weinige horloges die ik echt mooi vind!
TO: sorry ik vind deze ringen ook niet mooi, Cartier heeft zoveel mooiere ringen!
[...]
Ah nee, ik hoef het niet, is niet mijn smaak maar was even benieuwd. Wat ik dan wel weer wil is een Cartier Ballon Bleu horloge. Ooit.
Ja, een van de weinige horloges die ik echt mooi vind!
TO: sorry ik vind deze ringen ook niet mooi, Cartier heeft zoveel mooiere ringen!