Christian Louboutin
donderdag 15 november 2007 om 18:02
donderdag 15 november 2007 om 18:36
donderdag 15 november 2007 om 19:34
Op www.christianlouboutin.fr staan de Europese verkooppunten: er is een winkel in Antwerpen, misschien iets om daar eerst te gaan kijken/passen?
vrijdag 16 november 2007 om 20:50
In Nederland worden ze niet verkocht. Ik heb ook een paar ( de bestseller zoals die wordt genoemd) met de houten hak. Deze viel een halve maat kleiner uit. De maat is Amerikaans. Ik heb maat 40,5 genomen omdat ze kleiner uitvallen en de VS maat was toen 9,5. Dit omdat het vrij smalle schoenen zijn. Bij de hak glip ik er net uit, daarom heb ik nu ook partyfeet en anti slip hakjes erin en dan gaat het prima. Misschien kun je voor de zekerheid even naar Louboutin Antwerpen bellen of mailen. Ze zijn super mooi, erg duur, spek glad, en het lopen moet je echt leren op deze extreem hoge hakken.
zondag 25 november 2007 om 17:01
kijk even op www.net-a-porter.com, hier staat ook advies mbt maten
zaterdag 10 maart 2012 om 09:17
quote:soung schreef op zaterdag 10 maart 2012 09:13 adat ik was een kind, ik hou van het kopen van overal en elke keer, soms samen met deze ouders, en soms met mijn kleine klasgenoten.Elegantie is bouillon met ons mee. Het is echt bijzonder is, zodra het de hoogtijdagen jaar, is er geen reden om nooit mooie aanbidden van leveranciers [url=http://www. edhardypoort.com/,ed hardy nederland ]ed hardy winkel [/url]moeilijke In die tijd, velen van ons vaak lijkt op een soort van aankoop een handvol beeldje, en je investeren in een gedeelde liefde van elkaar een of ander ding, over het algemeen te ontdekken kunnen spelen met behulp van de komende, staat, krijgt die reizen bloemhoofdjes, waarna het een mooie kleine fout, dan, of misschien de nieuwe moeder schoenen of laarzen, kleding, wat is uit ons lichaam te bieden en daarna die als TV"Elegantie is bouillon met ons mee. "