Mode & Beauty alle pijlers

Christian Louboutin

15-11-2007 17:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil deze pumps zo graag, dat ik overweeg ze via internet te bestellen... Weet iemand hoe de maten vallen? Ik heb een Nederlandse maat 39, is dat een Amerikaanse 9?

Vast bedankt voor jullie reacties!
Nee joh, 8 is 42...
Europese maten 34,5 t/m 40 cm

UK 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7

Eur 34,5 35 . 36 . 37 . 38 . 39 40 .

Europese maten 41 t/m 48 cm

UK 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 11,5 12 12,5 13

Eur 41 42 . 43 44 45 . 46 . 47 . 48

Dit zijn de maten Europees en UK en VS. Sorry, krijg het niet in een mooie tabel.
Van die tabel klopt niks... Dat zijn UK maten, en die verschillen weer van de maten in de VS. Ik woon zelf in de VS en draag maat 9, een nederlandse 39.
http://users.telenet.be/annette-guy/lady/shoes.htm
Oeps! Dank jullie Ava en Prulletje. Excuses, Chici.
Louboutin valt klein uit, dus laat je goed voorlichten voor je je bestelling doet!
Voor zo'n groot bedrag zou ik eerst even heel goed informeren en geen gok wagen!

x La
Op www.christianlouboutin.fr staan de Europese verkooppunten: er is een winkel in Antwerpen, misschien iets om daar eerst te gaan kijken/passen?
In Nederland worden ze niet verkocht. Ik heb ook een paar ( de bestseller zoals die wordt genoemd) met de houten hak. Deze viel een halve maat kleiner uit. De maat is Amerikaans. Ik heb maat 40,5 genomen omdat ze kleiner uitvallen en de VS maat was toen 9,5. Dit omdat het vrij smalle schoenen zijn. Bij de hak glip ik er net uit, daarom heb ik nu ook partyfeet en anti slip hakjes erin en dan gaat het prima. Misschien kun je voor de zekerheid even naar Louboutin Antwerpen bellen of mailen. Ze zijn super mooi, erg duur, spek glad, en het lopen moet je echt leren op deze extreem hoge hakken.
kijk even op www.net-a-porter.com, hier staat ook advies mbt maten
bestellen via deze site is super!!! je betaalt verzendkosten maar als het niet goed is kun je het gratis terugsturen of ruilen.
Christus wat een prijzen!
quote:soung schreef op zaterdag 10 maart 2012 09:13 adat ik was een kind, ik hou van het kopen van overal en elke keer, soms samen met deze ouders, en soms met mijn kleine klasgenoten.Elegantie is bouillon met ons mee. Het is echt bijzonder is, zodra het de hoogtijdagen jaar, is er geen reden om nooit mooie aanbidden van leveranciers [url=http://www. edhardypoort.com/,ed hardy nederland ]ed hardy winkel [/url]moeilijke In die tijd, velen van ons vaak lijkt op een soort van aankoop een handvol beeldje, en je investeren in een gedeelde liefde van elkaar een of ander ding, over het algemeen te ontdekken kunnen spelen met behulp van de komende, staat, krijgt die reizen bloemhoofdjes, waarna het een mooie kleine fout, dan, of misschien de nieuwe moeder schoenen of laarzen, kleding, wat is uit ons lichaam te bieden en daarna die als TV"Elegantie is bouillon met ons mee. "

Via internet? Nou stuk goedkoper zeker? En zeer zeker ook nep, maar goed, wat jij wil TO
Djies, topic van 4 jaar oud
"krijgt die reizen bloemhoofdjes"

Prachtig, ik word er bijna emotioneel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven