Mode & Beauty alle pijlers

Chubby stick van Clinique ?

24-06-2013 19:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje geïntrigeerd door de Chubby sticks van Clinique (deze) en nu mijn pop-ups er vol mee staan, moet ik er een topic oven openen

Wie heeft het al geprobeerd en hoe was het ? Ik vraag me vooral af hoe het qua hydratatie doet, en of de kleur inderdaad lang blijft zitten.

Ik kan zelf slecht tegen normale lippenstiften (droogt uit, blijft niet mooi) en vroeg me af of deze sticks de investering waard waren.

Iemand ervaring ?
Hij is heel fijn! Lekker vettig, droogt absoluut niet uit. Kleur blijft lang zitten. En niet heel erg dekkend, gewoon mooi.
Loreal caresse ook heel fijn! Ik heb rebel red en die kleur is ook helemaal top! En net wat goedkoper, maar met de uitstraling van een lipstick.
Ik heb 'm van iemand gekregen en vind het een soort labello met een licht kleurtje. Wel fijn, maar weet niet of ik er zelf zoveel geld voor over zou hebben.
I am surrounded by morons
Ik vind hem heel fijn. 'Echte' lipstick vind ik niet fijn, te vet en te aanwezig, maar de chubbystick kan ik goed hebben. De kleur vind ik mooi, heel subtiel. Blijft redelijk lang zitten, maar het 'afslijten' is niet hinderlijk, omdat het kleurtje zo subtiel is. Droogt ook echt niet uit. Ik vind het dus wel een aanrader.
Labello blijft veel langer zitten en ik vind de lipgloss van Clinique meer toevoegen. Je smeert veel zonder echt veel resultaat, althans de kleur die ik heb. Bij mij bijft het max. 10 minuten zitten en vind het zonde van mijn geld. Het smeert wel heerlijk weg.
Bij de ICI hebben ze nu 21% korting op de stick, vandaar mijn twijfel !

Bedankt voor alle bijdrages nog kijken welke kleur mij het beste staat, niet zo makkelijk via een onlineshop..
Het is absoluut niet te vergelijken met labello-met-een-kleurtje.
quote:clemance schreef op 24 juni 2013 @ 20:56:

Het is absoluut niet te vergelijken met labello-met-een-kleurtje.Zou je het aanraden voor een lippestiftbeginner ?
Op deze site staat een review en zie je de kleuren ook goed. Ik denk dat ik er ook 1 bestel, lijkt me wel fijn.
Ja heel erg.

Het is de kwaliteit van Clinique, mooie kleuren, subtiele glans, het blijft lang zitten. Gewoon echt fijn.
Ik ben allergisch voor Clinique maar ik will'em!!!
quote:clemance schreef op 24 juni 2013 @ 20:56:

Het is absoluut niet te vergelijken met labello-met-een-kleurtje.Je brengt het als een feit, maar het is natuurlijk slechts jouw mening. Ik vind het namelijk wel een soort labello. Zoveel mensen, zoveel meningen.
quote:cosima schreef op 24 juni 2013 @ 21:03:

[...]

Zou je het aanraden voor een lippestiftbeginner ?Ja, want hij is heel zacht en subtiel. Hij lijkt knalroze, maar eenmaal op je lippen geeft ie slechts een subtiel roze glansje. Het ligt eraan of je daar 15 euro voor over hebt.
hmm Ik willemnuook. Hoe weet je in godsnaam wat je qua lippenkleur staat of niet ?! Ik heb een kleine mond (wel normale lippen, niet te dun ofzo) en ben een herfsttype...
Ik vind de 01 heel mooi, de caramel. Maar die is er niet meer.
Je hebt de gewone chubby sticks en de chubby sticks intens. Ik zou voor de intense variant gaan. De werking is hetzelfde maar de kleur is intenser.
Ik heb de chubby stick chunky cherry (05) en heb daarvoor de kleur watermelon gehad. Ik vind ze superfijn om naar het werk te dragen en in de zomer naar het strand, omdat het wel een duidelijke kleur geeft, maar aanvoelt als een balsem. Goedkoop zijn ze idd niet. Overigens hebben ze nu bij ICI-Paris van bourjois 1+1 gratis en bourjois heeft sinds kort ook een soort chubby sticks, color boost. Ik weet niet of die even fijn zijn, maar ik ga ze bekijken, want scheelt veel geld. http://www.misslipgloss.nl/bourjois-color-boost/

Overigens verkoopt niet elk filiaal bourjois. In Dordrecht bv niet. En via de webshop is het ook niet verkrijgbaar.
Jaaaa, ik heb hem! (07 super strawberry)

En ik ben er heel gelukkig mee.

Je smeert het er simpel op en het voelt fijn aan.

Ik vind het fijn spul om er gewoon netjes bij te lopen, zonder gelijk een lipstick feest look te hebben.

Maar ik moet het wel meerdere keren per dag aanbrengen. Als ik ga eten is het verdwenen. Maar dat stoort mij eigenlijk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven